a 60 ló elképzelhetőn csak nincs értelme mert igy is nagyon durvák.
ezek a gépek gyárilag is több mint 50 lóvasok.
teszel rá egy patentebb gyujtást, pl. boyesen kétrétegü membránt, meg egy kipuff rendszert és egy másik kuplungot és ok.....de felesleges
valószínüleg úgy van de ezek mind piros tankosak nekem meg fehér kellene mert álltalában a pirosat kiszívja a nap és nem szép meg teljesen elnarancsosodik
"...Ha az nem jó, ami a versenyzőknek is megfelel akkor... " Bocs, de szerintem te is tudod, hogy a versenyzők - a nosztalgia-versenyeken túl - ma nem nagyon versenyeznek 500-as CR Hondával. Abban biztos vagyok, hogy az ismerősöd kiváló szakember. (Az a baj, hogy abban is biztos vagyok, hogy olyat nem tud készíteni otthon amilyen kellene.) Elvileg lehetne javítani is a CDI-t. (Bár nem szerelhető, ügyes szakember mégis ki tudja olvasztani a műgyantát, és akkor lehet javítani. A baj az, hogy amikor megvettem a gépet nem hogy rossz volt a CDI, hanem nem is volt meg. Ezért ez a lehetőség kizárva.) Ha megteszed azt a szívességet, hogy rákérdezel, hogy van-e lehetősége '86-os 500-ashoz CDI-t szerezni (de bontva), akkor ezt megköszönöm neked! Nem makacskodom, csak már annyi oldalról jártam körbe a dolgot, hogy pesszimistán látom a helyzetet. Köszi mégegyszer! Ha sikerült megtudnod valamit, örömmel veszem, ha megosztod velem!
az alu tank a legkönnyebb.... de ez a példány kb. 2 literrel több megy bele... gondolom az elödöm endurózáshoz vette de én elcserélem fehér tankra.. mert én csak crossozásra fogom használni
sziasztok beindult az cr 500-asom nagyon örülök neki nemsokára kipróbálhatom pályán is csak még kell egy két cseprő apró dolog de a lényeg hogy már pöfékel a drága.. majd készítek videót is terhelés közben
Rendes vagy, köszönöm! De! Elég rendesen körbejártam ezt a témát, a maszekon készített CDI nem lehet tökéletes! Ez szinte majdnem igaz is. A problémát az okozza, hogy eredetileg egy szilícium lapkára integrált nagy teljesítményű analóg erősítőről beszélünk, amikor a CDI-ről van szó. Ezt pedig odahaza nem lehet előállítani, mert nincs hozzá megfelelő technológia. Akik készítenek maszekon, azok általában egy, vagy két (alsó és felső fordulatszám-tartományban működő) fokozatban erősítő CDI-t tudnak csak csinálni (amit nekem csináltak, az is ilyen volt, és nem az elsőt csinálta már a srác 500-ashoz sem). Ezért nem lehet tökéletes a maszek készítésű. Találnom kell egy működőképes gyári bontottat, azzal úgy fog működni, ahogy kell! ...köszön mégegyszer a segítséged!
Kaptam ideiglenesen (kölcsön) egy nagyon rendes sráctól egy 125-ét. Alsó furdulatszám-tartományban működik rendesen vele, de amint kezd visszafelé hajolni a gyújtásgörbe, abban a pillanatban ledadog. Motoroztam vele így is, csak nem az igazi. Most viszont megpróbálom kivárni. Amikor már nagyon nem bírom, akkor megyek vele, de örülnék, ha minél hamarabb rendben lenne.
Helló Kennex.
Eddig azért nem írtam ebben a témában mert már megjártad a csináltatott Cdi-t. Nekem van egy barátom aki villamosmérnök és tizenéve csak motor elektronikával foglalkozik. Hozzá hordják a miskolci krossz egyesület gépeit is, ha akkora a baj, meg szakszervizekből is. Ha végkép nem boldogulsz, akkor ez a lehetőség él.
Szia! Hondáéknál csak a CDI (mert csak erre van szükségem, a többi gyújtás-elem teljesen patent) jócskán 100 ezer felett van. Egy szinte gyufásdoboz méretű lófaszért akkor sem adok ennyit, ha új! Az ebay-en összeakadtam egy csávesszel (USA), gyujtásokkal kereskedik, ígéretet tett rá, hogy kerít nekem egy patent 86-osét. Elég korrektnek érzem az ürgét (persze az ilyen vásárlás kicsit mindig zsákbamacska (biztosan elküldi? biztosan üzemképes?). Na mindegy, azt írta, jó eséllyel tud keríteni. 80 USD lenne szállítási költséggel együtt. Ennyiért itthon sem kapok bontva! Egyenlőre erre várok.
Lóeröre sztem ugyan annyi max az áttétel lehet más....DE sztem nincs jobb 2t-be a cr-eknél! Mentem 250-es Rm-mel is +250 cr-rel is de nemtudom nekem az RM nem igazán volt tetszetös
ezek a gépek gyárilag is több mint 50 lóvasok.
teszel rá egy patentebb gyujtást, pl. boyesen kétrétegü membránt, meg egy kipuff rendszert és egy másik kuplungot és ok.....de felesleges
de én a futómüvet is cseréltem.
most a hátsó lengéscsillapitó van a Bajner Papánál,...
utánna mint a svájcióra....
Jó rég nem jártam errefelé. Látom újabb 500asal bővült a topik! Tetszik a gép.
Tudok tankot szerezni simán. Szólj, ha kell.
Eddig azért nem írtam ebben a témában mert már megjártad a csináltatott Cdi-t. Nekem van egy barátom aki villamosmérnök és tizenéve csak motor elektronikával foglalkozik. Hozzá hordják a miskolci krossz egyesület gépeit is, ha akkora a baj, meg szakszervizekből is. Ha végkép nem boldogulsz, akkor ez a lehetőség él.
cdi miatt..
RM vagy CR?
kíváncsi lennék..
multkor dicsekedett egy faszi,hogy az 60 lóerő felett volt