Helló.
Nem kevés pénzt adtál ki egy hiányos 91-es CR-ért
Nagyjából ilyen áron nálunk is utánad dobálják ezeket az évjáratokat.
Bár mivel darabokban van,legalább(belülről is ) láttad mit veszel.
Sok sikert az összeszereléshez!
már nem emlékszem de ajánlotta itt valaki a pro circuit os oldalat és arra lenné kiv hogy láttam ott valami teleszkópos dolgot.arra lennék kiv hogy az mire jó ja és bocs ha marhaságokt kérdezek:)
Szia!
Én Gyöngyösre vittem a motort (már nem az elsőt) Végh Janához. Gondolom többeknek mond ez a név valamit, akinek nem nézzen utána! Hornetemet is Ő csinálta, kisujjában van dolog. Fékpad, minden eszköz rendelkezésére áll. 600 km-t autóztam a beállításért, de megérte minden alkalommal. Fékpadon több helyen is megmérik a motort, pl. FullGas Balaton..., de kevés az olyan ember aki ért is hozzá! Az ár nem vészes, hívd fel, beszéljétek le az időpontot. Mondjuk ez nem egyszerű, mert folyamatosan fullon van motorokkal. Telefonszámot nem írok, keresd a neten! Segítégként: Végh-tech Kft.
áhh kösz srácok rendesek vagytok?és hol lehet ezt beálitatni?veszprém megyébe?és mennyibe fáj ez nekem kb.?valoszinü ugy lesz h kicserlélem a fuvokát azt elviszem beálitatni!azt ha nem jó akkor jöhet a többi!
jah és természetesen igaza van wert-nek hogy egy föfuvoka ,csere meg egy kipufogo rendszer csere után természetesen a motort ujra kell karburálni, ez alap,
az R-nek a kipufogoja az jo rá, de ha lehet könyökkel eggyűtt cseréld le, a kartervédö is ugyan az, de a hűtö merevitö az nem, mert az X-modellen nagyobb hosszabb hűtök vannak,,, ja és amit elfelejtettem hogy a gyorsito membránnal eggyűtt természetesen a föfuvokát is cseréld le 155, vagy 160-ra.
Mielőtt bárki bármit aggatna a motorjára, ajánlom a következőt, saját tapasztalatból. A motorok gyári beállítása sajnos nem mindig megfelelő, így volt ez a mostani 450-es Yamahámmal is (bocs a CRF topic miatt ). Menni ment, de nem úgy vette a lapot ahogy kellene. Lényeg, hogy hátsókerékről bütykösgumi leugrott, padlásról előkerült min. 20 éves pancsi gumi rá, aztán irány a fékpad. Levegő-benzin keverék állító csavart máris állítani kellett, a gyári adat nem volt jó. Kis csavargatás, végeredmény 49,2LE keréken. Alsó és felső fordulaton szépen mutatott a görbe, középen kevésbé. Karbi szétkap, tű egy pozícióval lejebb ejt, összerak, kis csavargatás a karbin, görbe tökéletes, ezáltal még beleszaladt valahonnan 4LE. Behangolt, normálisan beállított karbi mellett mértünk 53,1LE-t keréken. Biztosan nagyon jók a tuning rendszerek, hiszen nekem is volt, de az árukhoz képest egy ilyen beállítás a töredékébe kerül. Érzésre pedig olyan, mintha egy másik motorra ültem volna fel. Ha pedig az ember már kiad egy kalap pénzt a tuning cuccra, akkor meg mindenképpen érdemes ezt a kisebb összeget rászánni, hogy tényleg kihozzuk a maxot a gépből. Valamilyen szintű karburálást mindenképpen igényel, nem elég csak a főfuvóka cseréje. Bocs, ha túl hosszú voltam!
a tavalyi motorom volt 450x, elötte volt három 450r, most 300-as 2t van szeretem nagyon, az x modell nagyon vissza van folytva hogy megfeleljen az emisszios követelményeknek, pl az r-modellben 160-as föfuvoka van, az x-modellben pedig a létezö legkissebb 143-as, a gyorsito membrán a torpanás miatt kell, mert az x, hajlamos csinálni, ahogy az ugyan evvel a blokkal szerelt 450-es qvadok-ban is ki kell cserélni, a kipufogo rendszer egy vicc, a hátso dobon akkora lyuk van hogy a kisujjam fér csak bele,plussz a könyök is rögtön a hengerfej felfogatás után levékonyodik három miliméterrel,
nagyon jo vele menni, és igen erös ha ezeket kicseréled rajta,
amugy én veszprémben lakom, és sokszor járunk oda a tapolcai lötérre motorozni,, viszont ha ott akarod nyomni akkor kötelezö a CRD. kartervédö a CRD hűtömerevitö, és az alus kézvédök,,
neked ilyen motorod van?és te mire használod?szerinted megbizhato motor?endurozásra mennyire alkalmas?és ha semmit nem cserélek ki amit mondtál akkor nagyon gyenge lesz vagy mi?a kipufogoval mi a baj nagyon megvan folytva?az igaz h a hondához aranyárba van minden?amugy merre laksz?én veszprém megyébe!a tapolcai lötérre szoktunk kimenni mocizni!az ország 2. legnehezebb enduropályálya!zsir hely nagyon kemény!yamaha wr volt de az volt vele a gond h mindig szétmentek a sebeségek.elöre is kösz az infot!ha tudsz még valami hasznosat irni megirhatnád!nagy segitség lenne!
a hűtömerevitö azon a modellen alapbol kell rá, mert nagyon kiállnak a hűtök, föleg a balos, és nem árt kitámasztani a vázhoz az also sarkát egy aluminium lapos anyaggal,,CRD kartervédöt bárhol kapsz hozzá, gyorsito membánt a Fehér Géza tud neked hozni, egy 20-asba fáj, de ha kell nekem megmaradt ami rajta volt,, és tudok neked rá komplett rendszert is olcson, ha érdekel,söt van egy garnitura idom szettem is, és akkor a gyárikat el tudod tenni polcra.
A kormányt cseréld le egy 28-asra, űzemora számlálo kacat meg szerintem felesleges rá,olajat ugy cseréld hogy a motorolaj oldalban szűröstűl 2szer,és csak a másodiknál cseréld a válto olajat.
igazából endurozni akarok vele de néha amatör versenyeken is indulni akarok vele!enduroba!ujat akarok venni!mér amugy gyárilag nagyon vissza van fogva?és amit leirtál az mennyi körül van?hát ugy akarom ha vezsek akkor teszek rá kézvédöt blokvédötmeg hütövédöt!nem tudtok valami uzemora méröt ezekre az x-ekre?de olyan kellene ami nem csak üzemorát mér hanem egyéb másokat is?szoval azt irjátok jó gép!akkor szerintem maradok ennél! elöre is köszi a infot!de azér még irhatnátok róla valamit!hol lehet ezekhez a tipusokhoz cucokat venni vagy legalább is megnézni h milyen kiegészitök vannak ?nincs 2009 modelről képvalakinek? vagy még nincs?elöre is kösz srácok!
Cső Cr ördögök!
Olyan kérdésem lenne h eggyik havernak olyan problémája van h valamelyik nap elkezdett füstölni a gépe:( feketés füst jön belőle meg büdös szaga van a föstnek(mi főtengely szimeringre gyanakszunk)
szerintetek mi lehet a bajj
köszi a segítséget
attol fűgg mire akarod használni, ha endurozni arra nagyon jo motor a 450 x, nekem elötte volt három 450r, de azok inkább crossra valok, a 450 x egy igazán jol megcsinált enduro, amit tudnod kell rola az hogy alapbol ki kell cserélni rajta a gyorsito membránt, mondjuk boyesen-re meg a föfuvokát legalább 155-re,, a kipufogo rendszert pedig le kell dobni komplett, és rakni rá egy tutit, nekem egy pro-circuit volt rajta. Azért kell ezeket kicserélned mert a nagy emisszio kompatibilitás szellemében, rendesen visszafogták az x-modelt. Ha ujjonnan veszed garantáltan nem lessz vele problémád, kötelezö olajcserék azt annyi,
sajnos itthon ilyen áron csak romokat találtam , már össze van rakva és nagyon szépen jár.