mondom a tutit
az "egy"csavaros poweres 250-es CR-eket 1992-töl 2001-ig gyártották kissebb fejlesztésekkel.
a "több"csavaros poweres 250-es CR-eket 1991-ig tehát elég öregecske, és nincs olyan h CR csak CR-R.
a több csavarosnak köze sincs az egy csavaroshoz,röviden ennyi.
2002-töl van elektromos power ,azt nem tom meddig,majd megnézem.a 25-ösben sem volt sokáig,mert visszarakták a jol bevált röpsulyost.
2002től elektromos a power benne
amikor nyit a szelep akkor már marhára mindegy hogy hpp vagy rc, nem szükiti a kipufogó nyilást, tehát nem befolyásolja a loerök számát márpedig a max erejét akkor adja le amikor már nyitva van
javítsatok ki, ha tévedek!
szerintem évjáraton belül nem variáltak, aztán fene tudja
de úgy van ahogy mondod, mind1 hogy milyen csak müködjön és a gazdi legyen vele elégedett, mindegy hogy 50X loerős vagy +3al több...ígyse ugyse lehet kimotorozni
olyat vegyél, amelyik jobban tetszik, én a hondára esküszöm, mert nekem csak az volt, van , szaraz a tiéd is frankó gép, használd egészséggel , ha kell, van szervíz manuálom hozzá!
nah és aakkor most az enyém az mien 250r?
mert nekem olyasmi a blkokkom mint ami a 3 . képenn ami van!
valaki jólenne ha megmondaná:)
ha már így elkezdtük ezt
na mindegy, mindenki mond mindent, de senki se biztos semmibe (beleértve engem is mert mindeki hall amit hall, de mi az igazság, azt csak a honda tudja,, lényeg mindegy milyen power van a vasba , menjen, és szolgálja a gazdit, a többi meg kutyaszar., mindegy cr crr, vagy crrrrrrr, menjen oszt kabát,
hát nem azért, de a96 ig nem volt elektromos szelep a 250 es hondákba, utánna nem tom, mert nekem még nem volt, adamx nem értem mire célzol, hogy mit keverek mivel? lehet,hogy nincs is olyan hogy sima cr, hanem mindegyik crr, de a powerük más, és nem véletlenül, mert akkor miért csinál a sárga kétféle powereset ugyanazom évjáratbol? ha? amugy a loerót már miért nem befolyásolja a power?, ugyanugy befolyásolja mint a tuning kipufogók is, de javíts ki ha tévedek.
ugytünik...a legnagyobb küllönbség, hogy az rc szelep az elektromos...
talán 2002től rc szelepes a 250es CR
a lóerőkülönbséget pedig szerintem nem a power szelep eredményezi, vagy legalábbis nem csak az.
Enyémnek a blokkja teljesen ien mint ami a 3. képenn van vagyis csak ránézésre mert ez ugye újabb mint az enyém!
most akkor az enyém R vagy nem ?
mert akitől vettem az anagyon is ért a motorokhoz és nekem azt mondta h R!
a f....ba a második képen nem látszik jol a power eltérés, na majd csinálok az enyémről, az biztos, hogy kétféle powerrel dobták ki a piacra a vasakat, mint a képekis illusztrálják, én annyit tudok (vagyis mifelénk az járja, hogy az a power ami egy csavaros a cr, a másik pedig crr), lóerő külömbség is van 2vagy 3 tudomásom szerint, de ha nem így van akkor elnézést mindenkitől, a powerek viszont eltérnek egymástol ez biztos, és nem véletlenűl, a 2007 knél már nics egycsavaros (egycsavaroson értem, hogy a powernél egy csavar látszik, a másiknál pedig, van egy ház amit több csavar fog.)
Lécci dobjál!
Erre az okfejtésre kiváncsi vagyok.
Csak úgy zárójelben jegyezném meg,hogy az összes japán gyártó cross motorjainak a típus,és ccm jele után szerepel az a bizonyos"R".
A jelentése "racing",tehát verseny célra gyártott!
Az a CR amit nem verseny célra állított elő a gyár,azt mire kell használni? Kenyérért járni?
az "egy"csavaros poweres 250-es CR-eket 1992-töl 2001-ig gyártották kissebb fejlesztésekkel.
a "több"csavaros poweres 250-es CR-eket 1991-ig tehát elég öregecske, és nincs olyan h CR csak CR-R.
a több csavarosnak köze sincs az egy csavaroshoz,röviden ennyi.
2002-töl van elektromos power ,azt nem tom meddig,majd megnézem.a 25-ösben sem volt sokáig,mert visszarakták a jol bevált röpsulyost.