Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

és tud valaki céget aki újrateszi a nikasilt?
70 ezer a nicasiloztatás, 60 ezer az új henger amerikából, valaki pont a fórumon mesélte ezt,

Segítsetek, V force membrán érdekelni 125 ös CR hez (1996) Van itt egy kép, a képen láthatóak közül, meik az? am nem drága, 22 ezer forint
mi a véleményetek a perselyezésről? vagy van más választás ha kopott a nikasil:?
itt legalább zajlik az élet ,nem ugy mint a KX forumon
Hú bakker,ez a kis "R" betű hogy felhozta a topik látogatottságát meg a hsz-ek számát!

Na ja a lényeget már cr33 felvezette,de ezt az "egy csavaros",meg "több csavarost" nem tudom értelmezni.
Hacsak nem a 250 es örvénykamrájának a dugójáró(1 csavaros),és az RC delijéről(több csavaros) beszélt!

A 25 nél valóban ismét röpsúj és mechanika mozgat,de a 250-et a mai napig is (az utolsó eu.modell 2007-ben jelent meg,tehát 08-as nincs már!)Elektomotoros RC szelep működteti!
Az előnye az elektromos szelepnek hogy kipufogószelep működése nemcsak a fordolatszám függvénye,hanem a gázállásérzékelő is befolyásolja!
De a műkdési elvet eléggé hosszadalmas levezetni,és nem biztos hogy menne(legalábbis mindenki számára érthetően)úgyhogy inkább bele sem kezdek,maradjunk annyiban hogy pontosabb,precízebb,hatékonyabb,viszont több (sokkal több) karbantartást igényel mint a "régi"


Ja nem tudom már ki érdeklődött felőle de a motorom 800.000-ért vettem 2006 dec.ben,és azóta színte csak megyek vele!Természetesen cserélem az alkatrészeket benne bőszen üzemórás rendszerben,de lényegében semmi gond vele!
Nagyjából 1,5 szezont használtam és kb (alkatrészre)150.000 ft--t költöttem.
A többit meg díszítgetésre
De a motor most lényegében teljesen hibátlan,és friss a belseje.

Összességében meg vagyok vele elégedve!

Na mentem CSŐ!
kenex dobj emailt, és küldöm mert 250 és 500 egybe van a manual
Tegan crossozás után hazafelé mentünk haverokkal, motorom pedig egyszercsak lehörögtt és azota be sem indul... compresszió nuku, előtte egyáltalán nem volt gyenge, jol ment... még nem volt időm szétszedni... vajon mi lehet a gond? remélem csak dugó + gyűrű lesz..
Hi mantisombre! Olvastam az egyik hozzászólásodban, hogy cr 250- hez van service manualod. Cr 500- hoz nincs esetleg? Egy francia nyelvűt tudtam keríteni, de angol kellene inkább (magyart már nem is merem említeni), mert franciául nem sokat értek. Az ábrák jók ebben is, de sokszor a szöveges részt is érteni kellene, de még online-szótárral sem tudom normálisan fordítani. Szóval ha esetleg lenne, vagy tudsz linket, akkor megköszönném. Szeva!
Megkaptam igen köszi
az angol az nekem is meg volt de a másik sztem sokkal jobban érthető rajzok vannak úgyhogy köszi!
szaraz 18 megkaptad? este áltküldtem
Helló!minden crossnak meg kell adni ami neki kell csak akkor tudja visszahálálni!
persze eggyértelmű full syntetikus olajjal kell hajtani!
h mennyit eszik?
az meg használat függő!
Értem de ezeket minöségi oljal kell hajtani meg mindent meg kell neki adni ami neki vallo és azt meghálája ! Vagy nem? És ezeknek a fogyasztása az mijen téleg nagyon sokkat esznek?
ó cr33, elnéztem a neved bocs ,
crr az asszony a seggedbe rug ,hogy te még mindig netezel, és nem vele foglalkozol
cső, mese vagy nem mese, aki crossozik az cseréli a dugót, 2 dugócserénként egy hajtókar csere is jár hozzá, de ezt csak azért csinálják, hogy csúcson tartsák a motor teljesítményét, de ha csak endurora használod és nem forgatod szét a motort, és nem 10 ezres fordulat fölött mész, nem kell 50 óránként dugót cserélni, elmegy az 2 évig is, csak gyengül a motor, kopik a henger és utána mint kedves barátunk leírta, mindent kicserélhetsz amotoron, mert vagy eltörik a dugó, vagy megszorul stb...a haverja szerencsésen megúszta ezt a bizniszt, de nem olcsó, ha mindent ki kéne cserélni rajta(új cuccokból) én azt mondom, érdemes rászánni mondjuk endurózásnál egy 100 órás dugócserét, de kérdezz meg másokat is, mert én csak kezdő vagyok
egyébként nem mese ajánlott, de mivel kevés a money lehet feszegetni mennyit bír, de utánna többe kerül
hát pedig egy vagon pénzt rá kell költeni, mert arany árba megy minden hozzá, az olajtól a használt új alkatrészektől kezdve minden, nem beszélve a védőfelszerelés, az is min egy százas,
Akkor az mese hogy 15 üzemoránként cserélni kell a dugot meg ijenek? Mert nekem ezek a motorok jönnek be de naiyra nincs kedvem mindig rá kolteni egy vagon pénzt. Köszönöm szépen a segitségeteket üdv
a tiéd is titkos
csak úgy megnéztem hol laksz
40 üzemóra, lejebb írtam már, hogy spanom 3 évig nyúzta 1 dugóval, aztán az eltörött. de csörögve zörögve is ment a gép. (most, új dugó, új hajtókar, tűgörgő, csapszeg, főtengely csapágyak, váltóba csapágyak, szimeringek, block+gátló+felújítókészlet, váltó fogaskerék, kuplung, lánc lánckerék, láncvezető, meg a f...se tudja még mi most van 130 000 pénzbe neki , én tavaly belevágtam az enyémbe kb 80 üzemórág, mecsek és környékén, nem is volt kímélve, és még mindig megy, megkéne kukkolni már a dugót benne
túl sok volt benne a nyilvános adat,majd csinálok másikat valamalyik este.
miért nézegeted az adatlapomat ha már láttad egyszer
még utoljára:légyszives ne általánosits,itt most csak a spanod motorjárol van szo,miszerint egy joállapotu ilyen idős mocit NEM IGEN bontanak szét,én ezt mondtam.tehát szerencse kell hozzá,h pont olyan alkatrészt találj ami kell
nem azt h öreg motorokat egyáltalán nem bontanak.
én nem mondtam, hogy bontva többet ér, törölted az adatlapod lol.