Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok miért van az hogy 1-2ben nem akar rendesen menni a moci nem pörög ki rendesen, erőtlen. Üresben kipörög és 3.tól felfele viszont nagyon megy . De 1-2 szinte totálisan semmi. Előre is köszi a válaszokat!
eza ebay téma ugy müködik hogy leadod a rendelést és utalod a moneyt utána szállítanak?
Szeva hundurr!
Én is rendeltem Amerikából hengert nem rég!
2002-es cr 125-höz zsír új összesen 55ezerbe került és eben már bene volt minden!
Az ebay-ről rendeltem!
csöö irj már hogy honnan és hogy stb rendelted
köszii
szecsu, ezen most felnevettem
szegény adam :P
Van neki rajta egy Pro Circuit rendszer,és mivel a "sorty" a típusa eléggé a felső tartományra van hegyezve.
Egy hozzá illő membránnal(amihez hengerfej sem ártana) lehetne egy kicsit szelidíteni a teljesítmény leadásán,de nem klasszisokat!
Ugyebár ezeket a csingi-lingiket elsősorban azoknak találták ki akiknek a gyári teljesítmény vagy kevés,vagy az adott pályára akarják hangolni a motort.
Mivel jól ismerem az Ádámot,nyugodtan mondhatom hogy egyik variáció sem telitalálat.

Na megyek mert hánynak a csemetéim.Csáó.
aha, kicsit elkúrtam :D
ne motorzzatok részegen!
köszi a válaszért!
de a négyszázas keverék alatt azt kall érteni hogy 400 l benzinm és 1 liter olaj?
mert én 33 as keveréket használok...
Hi Göreeny!

Az előző dugóm meteor volt, 15 perc után beégett :D
Hozzá kell tenni, hogy 400as keverékkel mentem, és a henger már a végét járta. Másról nem tudok.
Csa hundurr!

Én hoztam a hengert, várni kellett rá, de megérte. Én ezt választanám megint:)
van igazság benne amit szecsumx irt
te tudod, de egymagában a membrán nem sokat oszt-szoroz,
kellene hozzá akkor tuning rezo/de egymagában a rezo sem sokat dob/egy tuning h.fej/jobb legyen a keverék égése/,itt-ott a felömlöket is megpiszkálni,az egészhez egy karburálás,na igy már más lenne, de az élettartam is jelentősen csökkene
A főtengely végénn külső vagy belső szimering van?
köszi a válaszokat( cr 250,1991)
Ádám bakker,ne a csingi-lingi kacatokra szórd el a pénzt!
Jónéhány sokkal fontosabb dologra költenék helyedben mint a membrán(az eredetinek sincs semmi baja!),vagy ha nem szórnám el azt a pízt,akkor gyüjtögetném a nemsokára esedékes generálra!
Attól hogy tele aggatod a motort "tuning" baszásokkal ,nem fogsz sem jobban menni,és a kondid sem lesz jobb tőle!
Ugyhogy pihenjél a vásárolgatással,inkább motorozz belőle,és tanulj,erősödj!

Cső!
milyen márkájú dugattyút érdemes venni 125 CR be? mert találtam meteor dugattyút 12 ezerért...
hali
nah helyre állt a CR?
jó kösz, néztem egy oldalon és az összes motorhoz való V force képe ugyan az volt, szóval ha rendelek akkor küldenek nekem rendes 25 ösbe valót. Majd megkérem a rokonokat küldjenek amcsiból
ez a kép csak reklám jellegű,tök mindegy,ugy sem képröl fognak neked hozni.
esetleg a jobb also,annak hasonlit a csavarlyuk elosztása
valaki segÍtsen nekem is, a membrÁn ÜgyÉben!
2 dugócserénként egy hajtókar, nem kell mindig cseréltetni, mert azt be is kell füzetni a főtengelybe és még centírozzák is, hogy egyenletesen járjon a hajtókar, és onnan tudod meg, h kopott e, állítólag a motor hangjából, erejéből, üzemóra!:D és persze ha leszeded a hengert és beméreted
Cső!hivjam fel öket? mert az oldalon én nem találtam se az ATHENA katalógusban sem!
szevasztok!Cr 125 höz (96)kellene vizpumpa felujitószett de nemtlálok !Segitsetek!
Azt honnan látom meg h kopott-e a hengerenn a nikasil réteg?
és mien dugót érdemes bele venni(márka)?
és ha dugót cserélek akkor ajánlatos a hajtókart is kidobni belőle?