Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

én 1:50 essel keverem, de régen 1:100 a régi CR-em az apa alatt szétment télen a 100-as benzintől, de mostmár 50 essel keverjük, szerintem edzeni és bejáratáshoz jó a sűrű 30 as benzin, versenyre meg 50 es.
ja és elfelejtettem 320 ezer volt, igen jó ár, de sokat költöttem rá
hello, köszi a dicséretet, én is szépségre vettem, de ha visszaolvasol nehéz volt rendberakni, most vettem bele tirisztort és most bivaly lett, am 1996- os CR
Fényképek feltöltése kis ideig szünetel. ha már nem szünetel lessz kép is
Köszi

Holnap beszélek velük
hát jah mindenkinek más a tapasztalata és sztem mindenki a saját tapasztalatát mondja!de sztem ez általába így is szokott lenni!
dobhatnál fel képet mert kiváncsi vagyok a gépedre!:):)
köszi már motorozok egy ideje honda cr250r 92-kiadás, pályán ritkán, inkább terep, de nekünk itt a mecsek, szal turázásnak nem nevezném, mert extrém körülmények is vannak, szal kivannak használva a gép-ek, (öt fős brigád), minden spanom máshogy keveri, én meg gondoltam utánna járok mi az igazság, de ugyanazt hallom itt is, mindenki mást mond :)))))))),majd dobok fel képet is.
Jah most olvasom h versenyenn mien keverékkel mennek!
figyi!
sztem mindenki a salyát tapasztalatára hagyatkozik!
pl volt olyan kérdés is azt hiszem endurocrossba h ki mivel mossa a légszűrőt?
ott is volt van 4 különböző válasz!
úgyhogy sztem erre eggyértelmű választ nem fogsz kapni!
kinek a pap kinek a papné!
jah és az adatlapodat kitölthetnéd!
meg ha van képed dobhatnál fel azt is!
Versenyezni akarsz?
vagy csak hobbi szinten pályázni?
1/35 vs 1/50 beindultunk, még valaki, HONDÁSOK , ki mennyire keveri a brenyát?
versenyen a teljesitmény a fontos ha győzni akarsz ,azért kell a legjobb olaj h vékonyan is legyen kenés.
Hozzáteszem én inkább pályánn motorozok!
ehhez nem tudok hozzászolni csupán a józan paraszti észre hagyatkozva mondtam
Helló!
én 35 ösre keverem a benyát és nekem eddig bejött ha túrázok ott is nyelezem néha és nem árt a kenés!
ha meg pályázok akkor meg szinte "állandóan" ki van használva na jó kis tulzással még kell közel sem tudom kihasználni a gépet!
Nah szóval én 35-ösre keverem!
1:50-es keverési aránynál 3-5%a teljesitmény növekedés a gyorsabb égés miatt.
nekem 125ös kx-em van...én 1:35re szoktam keverni...
szerintem 250nél jó minöségü olajjal 1:40 a reális
1:30az nagyon dus,persze csak he nem vagy versenyző az 1:50 meg karcsu szerintem szoval a kettö kötörr
Üdv.Én is 1/50 párti vagyok...
mondom mindenki mást mond, na akkor átlagolunk :
NA SZOVAL KI MENNYIRE KEVERI BE A BENZINT, TURÁZÁS/ PÁLYA, AKI CROSSOZIK LEGYEN SZÍVES VÁLASZOLNI, csinálunk statisztikát, ne unatkozzunk.
nem akarom megcáfolni a tudásod,de nem pont forditva kéne lennie hogy versenyen ahol állandóan nyelezve van a gép,kell a fasaz kenés és ott kotyvasztyák a naftát 1:33ra pl.
egy hobbista meg endurora,vagy pályára keverje 1:40-50-re mivel ö nem püföli folyton a motort igy felesleges a dus olajzás,mivel ha nem ég el több kárt cisnál mint hasznot
nem hülyeség:az olaj lassítja az égést és ezzel csökkenti a teljesítményt.
A benzinbe kevert adalékok max 1:50 ig jók, azt versenyeken használják.
A versenyekre a legjobb olajat kell használni vékonyan 1:50
Edzésekre, ahol a teljesítmény nem olyan fontos, 1:35
a nikasil bírni fogja.
Nagyon szép a cr ed grat hozzá!
amúgy mien árba vetted ha nem titok? és mikori évjárat?
Üdv! nem tudjátok megmondani hogy a 250-es cr-be tudok-e supermoto szettet rakni?
Előre is köszi!
Hello,

nem tudja valaki hol lehet Honda SRS tuningcuccokat (henger, hengerfej, gyújtás) rendelni vagy kapni? neten boltba bárhol, légyszi segítsetek! köszi
Helló mindenkinek.

Van itt olyan aki versenyzik, főleg cr250 nel? Ha igen árulja már el hogy versenyen mi az optimális benzin olaj keverék arány, csak kíváncsíság, mert már hallottam mindenfélét (én csak túrázok), 1:25, 1:30, 1:40, 1:50 az utolsó szerintem hülyeség, mindegy volt aki ezt mondta. Ti milyen arányt használtok túra, pálya?

Ja és ha valakinek van elfekvőbe 91 es cr250-be, fogaskerék kihajtó tengely 4-ik (21 t , fogak száma), szoljon legyen szíves. Köszi