nehogy az hidd,hogy 1 x-et milliokkal olcsobb fentartani
crf-hez képest +lámpa+öninditö + pár salang,meg ha jol tudom vezérlés más egy kicsit meg ilyesmi...
de a lényeg,hogy majdnem crf
Hello ! Szóval az XR nél is hasonló a motor fentartása? Akkor viszont a crf nél maradok ... gondolom jóval erősebb érzetet kelt mint az XR 650 . Biztos a súlya miatt gyengébb az xr hiszen lóerőbe 62 lovas, a crf viszont csak 49.Nem szeretnék én versenyezni meg hasonló dolgok... kb a dunaparti utakon mászkálnék vele, meg ilyen erdős helyeken , meg hasonló terepen... teljesen amatőr endurózásra ! Viszont szeretem érezni az erőt magam alatt, azért gondoltam a crf x re ! Egyszer mentem haverom crf450r -motorjával és nem tudom kiverni a fejemből azt az érzést !Hát az valami istentelen szerkezet.Szívem szerint azt vennék, de anyagilag nem bírnám a fentartását.
Szerintem nem éri meg, ha már most azon törpölsz, hogy futóművet akarsz cserélni benne. El kell dönteni, hogy mire akarod használni a gépet. Ha csak kertek alatti földutakon való poroszkálásra, néha lightos endurózásra, ami abból áll, hogy körbegurulsz egy pályán, arra elég az XR650 is gyári futóművével együtt. Sőt, még talán sok is. Ha komolyabban foglalkozol az enduro gondolatával, esetleg amatőr versenyek is megfordultak a fejedben, akkor egyértelműen CRF450X. Az XR-nek sem sokkal olcsóbb a fenntartása, (nekem XR400 volt), ha endurozásra használod, akkor ott is 1000 km-enként olajcsere. Nem beszélve a plusz súlyról, ami nagyon is érezhető.
Tényleg szép motor de azért van különbség a 2 motor között nem is kevés. Az első villát ki lehet cserélni valószínűleg másik motoréra vagy valami tuning cuccra kérdés megéri–e azt a +pénz és időt, munkát! Mire akarod használni?
Hello sziasztok! Mint már említettem fogok venni egy motort, a kiszemelt mint már említettem egy honda crf450x , viszont nagyon tetszik a honda xr650 is és talán nem is annyira szervízigényes mint a crf, viszont ami nem tetszik az xr ben az az első futóműve... elég komolytalannak tűnik.. szerintetek ki lehet azt cserélni ?
Akkor minden ok, örülök hogy ennyi pénzért is lehet elfogadható állapotú motort venni. Nekem se ér meg 200e nél több befektetett pénzt a havi 3-4alkaklom hobbimotorozás. Abban azért kételkednék, hogy egy 22éves több száz üzemórás gépnek még eredeti a hengere, de igazad legyen
Vettem rá egy porvédő gumiharmonikát az első telora. Kell még egy lánckoptató, és kell egy normális hátsó gumi. Ezeket leszámítva tényleg semmi baja. A srác motor eladásból él. És ezt a mocit egy ismerősének számolta be. Aki szinte csak beszélgetni járt ki a pályára. Nekem eddig semmi bajom vele, nagyon tetszik. A váltója nagyon precíz és finom, ilyet még nem tapasztaltam. Elméletileg nincs perselyezve.
Semmi különös, én is nézegettem vmi laposracer fickó hirdette, "nem agyonszerelt" stb. jelzőkkel. Amugy milyen a gép? Motorja gondolom már perselyezett
Van egy haverom crossozik volt neki már pár motorja ... rm suzuki, honda cr250 ,yamaha yzf250,meg még sorolhatnám... a honda crf450r ez most a jelenlegi motorja ! nagy motorgyilkos a faszi ... állandóan nyél gázon megy őt mindenképp elviszem magammal ha motort veszek a baj az hogy ő műszakilag annyira nem vágja ő csak ahhoz ért hogy tépje a bajszát de azt mint az állat...viszont nagyon remélem hogy az ő és a ti tapasztalataitok alapján jó motort fogok venni. ha esetleg van köztetek CRF450 X tulajdonos azzal mindenképp szeretnék beszélni egy két szót ha van rá lehetőség ! mindent köszönök srácok. ha egyéb ötlet eszetekbe jutna írjátok le kérlek.. szeretek biztosra menni .. az előző motoromra nagyon sokat költöttem mondjuk ez a rossz szerelőgárda választásból ered elsősorban..
Köszönöm motoros kolléga ! Szeretem ezt az oldalt ! Nagyon sok segítséget kaphat az ember, nagyon segítőkészek az emberek ! Legalább mi motorosok tartsunk össze hamár ez az ország ilyen elcseszett.
Werth jól beszél!Ezek az apró részletek valóban sokat elárulnak a motorról,és a gazdájáról egyaránt.
Még valami.Ha a motor kopott,a hidegindításnál biztosan "kéket" füstöl,de ahogy melegszik ez a füst elmaradhat(amíg az olaj is fel nem melegszik),aztán üzemmelegen megint jelentkezhet.Tehát az első indítást mindenképp magad végezd és ne a gazdi!
Természetesen győződj meg róla hogy megérkezésed előtt nem indítgatta.
A CRF-X hez is csak annyi cucc jár(a kittben)amennyi a CRF-hez.
Azaz gépkönyv,tömítésgarnitúra,gyűrűkészlet,fúvókaszett
,küllőkulcs,támasztókeret.
Vez tengely kapható felárért!
De az a tuti ha viszel magaddal hozzáértőt,(Olyat aki tényleg látott már motort)ha műszakilag képben van,az nagyon sokat segíthet a választásban.
Ja és gaborf kollega keveri egy kissé a fogalmakat.A szárazkarteresnél is a motorolaj keni az alkatrészeket.
A keverékből csak a 2t motorok kennek.
Azért mondják rájuk hogy keverékolajzásos!
Értem! Gondolom hidegen sem szabad neki semmiféle színű füstöt kibocsáltanija, nem csak üzemihőmérsékleten.. Javíts ki ha tévedek ! Nem tudom hogy a CRF450X hez is jár-e tartalékalkatrész.. pl dugó,gyűrüszett, tömités stb .. hogy van ez az enduroknál?
4T motoroknál figyeld a füsttőt! Ha kék akkor kopott a dugó/henger/gyűrű és eszi az olajt, kivéve a szárazkartelleseknél mert ott ugye az olajzást a benzinből kapja. Ha pedig fehér a fűst akkor pedig hűtő víz folyik be az égéstérbe ennek másik jele hogy levegősödik a hűtő.
Szia!
Még annyit tennék hozzá, hogy ha lehet vásárláskor vigyél magaddal egy olyan embert aki már sokat motorozott 4T-vel. Érdemes alaposan szemügyre venni a felnik állapotát, nincs-e nagyon megütve, mennyire van agyonkarcolva az oldala, ebből kiderül nagyjából mennyi gumi fogyott (szereléskor azért ki szokott csúszni a szerelővas jól megkarcolva a felni oldalát). Küllök nem lötyögnek-e a kerékben, bakon megforgatva a kereket ellenőrízni, hogy mennyire üt. Bakon megmozgatva a hátsókereket lehet ellenőrízni a himbarendszer állapotát. Lábtartók kopottsága sokmindent elárul, ha sokat mentek vele, akkor nagy valószínűség szerint már reszelték. Próbakör után megnézni a telókat, hogy a szimmeringek nem eresztenek-e olajat. Féktárcsák kopottsága is árulkodó lehet, fékbetétek állapota. Blokkon megnézni a csavarfejeket jó alaposan, ebből kiderülhet, hogy volt-e már szétbontva. Hűtőt megnézni nem sérült-e, elég drága dolog az is. Hirtelen ennyi.
Köszönöm Gaborf ! Sokat segítettél ! Viszont ha van még esetleg ötleted akkor oszd meg velem !
Mindenkinek kíváncsi vagyok a véleményére ! Légyszíves segítsetek !Köszönöm
1-2éves motornak nem lehet túl nagy baja de persze ez attól függ, hogy mire használták menyit és menyire volt karban tartva. Nézd meg a fékeket, nézd meg lánckerekek állapotát. Megvannak-e a láncterelők, és a koptatok a lengővillán. Igaz ezek kopnak de ha nagyon odavannak akkor alkudhatsz pár forintot mert azért nem túl olcsók. Ugyanez igaz a gumira is és ne csak a bütyköket nézd meg hanem hogy a köpeny nincs-e megrepedve. A bakon rángasd meg a kerekeket kiderül hogy milyen állapotban vannak a kerékcsapágyak és a himbarendszer. Nézd meg a blokkot hogy nem-e folyik a olaj vagy nincs-e rajta repedés. Nézd meg a hűtőt és a kipufogott volt e már ragasztva , vagy hegesztve. Aztán indítsátok be a mócit nézd meg menyire indul nehezen. Alapjáraton sokat elárul a hangja. Meny vele figyeld meg nem-e csúszik a kuplung menyire finom a véltolya. Ha az olajra akarják fogni a kuplung csuszását jó esélyed van arra, hogy már megégették a lamellákat.
Hello, sziasztok! Szeretnék venni egy HONDA CRF 450 X típusu 1-2 éves motorkerékpárt, sajnos csak részlet jöhet szóba. A kérdésem az lenne hogy mi az amire feltétlen figyelni kell vásárláskor ! Gondolom a hangjából sokmindent észre lehet venni, de ti sokkal tapasztaltabbak vagytok nálam jó lenne ha tudnátok segíteni ! Köszönöm válaszotokat előre is.
crf-hez képest +lámpa+öninditö + pár salang,meg ha jol tudom vezérlés más egy kicsit meg ilyesmi...
de a lényeg,hogy majdnem crf
Megígértem hogy szólok amikor megkapom a hengert!
Ma hozta a postás végre! Egyszer került 252 dollárba aztán meg itthon még 9500-Ft.
Még valami.Ha a motor kopott,a hidegindításnál biztosan "kéket" füstöl,de ahogy melegszik ez a füst elmaradhat(amíg az olaj is fel nem melegszik),aztán üzemmelegen megint jelentkezhet.Tehát az első indítást mindenképp magad végezd és ne a gazdi!
Természetesen győződj meg róla hogy megérkezésed előtt nem indítgatta.
A CRF-X hez is csak annyi cucc jár(a kittben)amennyi a CRF-hez.
Azaz gépkönyv,tömítésgarnitúra,gyűrűkészlet,fúvókaszett
,küllőkulcs,támasztókeret.
Vez tengely kapható felárért!
De az a tuti ha viszel magaddal hozzáértőt,(Olyat aki tényleg látott már motort)ha műszakilag képben van,az nagyon sokat segíthet a választásban.
Ja és gaborf kollega keveri egy kissé a fogalmakat.A szárazkarteresnél is a motorolaj keni az alkatrészeket.
A keverékből csak a 2t motorok kennek.
Azért mondják rájuk hogy keverékolajzásos!
Jó válogatást
Még annyit tennék hozzá, hogy ha lehet vásárláskor vigyél magaddal egy olyan embert aki már sokat motorozott 4T-vel. Érdemes alaposan szemügyre venni a felnik állapotát, nincs-e nagyon megütve, mennyire van agyonkarcolva az oldala, ebből kiderül nagyjából mennyi gumi fogyott (szereléskor azért ki szokott csúszni a szerelővas jól megkarcolva a felni oldalát). Küllök nem lötyögnek-e a kerékben, bakon megforgatva a kereket ellenőrízni, hogy mennyire üt. Bakon megmozgatva a hátsókereket lehet ellenőrízni a himbarendszer állapotát. Lábtartók kopottsága sokmindent elárul, ha sokat mentek vele, akkor nagy valószínűség szerint már reszelték. Próbakör után megnézni a telókat, hogy a szimmeringek nem eresztenek-e olajat. Féktárcsák kopottsága is árulkodó lehet, fékbetétek állapota. Blokkon megnézni a csavarfejeket jó alaposan, ebből kiderülhet, hogy volt-e már szétbontva. Hűtőt megnézni nem sérült-e, elég drága dolog az is. Hirtelen ennyi.
Mindenkinek kíváncsi vagyok a véleményére ! Légyszíves segítsetek !Köszönöm