szecsu
pro circuit works rezó és hozzá egy r-304 shorty dob jó válaszás a motoromra?
tudtommal stewart is ezzel az összeállítással ment a 250essel..asszem
már láttam minden nap legalább 5ször vagy többször nézem ja amúgy most apámé is szarni ment powerszelep tengelynek a csapágya megadta magát szal csak 1működő mocink van most
Kössz az infót szecsu, sem a jeladó, sem pedig a jelfogó nincs elkopva, csak a hézagom nagy (1 mm). De megoldom, hisz a jelfogó is egy lapon van 2 csavarral rögzítve az alaplapra. A furatait picit bővítem, így az alaplap mozgatása nélkül is tudom közelíteni. Úgy hogy rendben lesz! Hali!
Mantisombre! Ideig-óráig a szimering is tömít, de azt forgómozgás tömítésére találták ki, nem pedig alternáló mozgásra! A szecsu igazat írt akkor, amikor ez szóba került. A "teleszkóp-szár szimering" tulajdonképpen karmantyú, és nem szimering! Valamiért a köznyelvben szimeringként terjedt el és kétségtelen, hogy a megszólalásig hasonlít is rá. Egyébként én 2 élű, két rugós szimeringnek vettem a párját a CR 500-ba 3500.- ft- ért, úgy hogy nem egy nagy összeg, de megéri megvenni. Hidd el, ez így van!
Bocs nem neked írtam hanem annak a hülyegyereknek aki oltogatja itt a népet valami mantisombre
na jó bocs mégegyszer
hy
pro circuit works rezó és hozzá egy r-304 shorty dob jó válaszás a motoromra?
tudtommal stewart is ezzel az összeállítással ment a 250essel..asszem
13/49 a gyári áttétele.
szerintem nem rossz olaj
www.oktankft.hu/agip/kozlekede... -
http://www.kalmarmotorsport.co...
na megyek kicsit dolgozni.Munka utáni levezetésként.
Cső
Nézd meg az üzenőfalat(egyesületit) és hirdesd az igét.
Képletes volt a megnevezés,de legalább érthető.
Amúgy szasz Ervin.Motor hogy áll?
Elméletileg a furatának oválisnak kéne lennie hogy állítható legyen a hézag.
Sok sikert hozzá