Szevasztok!
Engem az érdekelne hogy a cr 250 ek a 95 körüliek mijen szerviz igényesek, vagyis mijen sürün kell cserélni a dugot. Ha endurozásra lenne használva +föld utra! Válaszotokat ellöre is kösz
azt irtam NEM IGEN, nem azt h NEM
énnekem még soha nem volt szerencsém,h találjak olyan bontott alkatrészt amire szükségem lett volna,de mást sem tudok akit ismerek.ezért nem is foglalkozom vele.
a válasz általában az volt:nincs,nincs,nincs, nem is volt,
jo,te most véletlen találtál egyet,gondolom azért lett szétbontva mert egy nagy hulladék volt,mert volt pár hanyag gazdálya,de egy ilyen joállapotu motornak még ára van,és ne mond azt h bontva többet kilehet belöle árulni.
te nem olvasod a forumot, azt mondtam hogy nálunk az járja, vagyis én is hallotam, azt meg hogy az öreg motorokat nem bontják, pfff szerinted amelyiknek szétmegy a blokja azt leadják vasba? ha körülnézel kicsit a neten majd találsz te is, ahogy én is találtam, éppen ma.
az egyik haverom most rendelt amerikábol 2000-es YZ 250-hez alkatrészeket,:henger,dugo,fötengely javito készlet,válto fogaskerekek.
pld:magyarban a henger 170 ezer huf,
amerikában átszámolva: 53ezer!+vám+ado,és ez igy kb fele az itteni árnak
én ugy gondolom az ilyen idős motorokat nem igen bontogatják szét,mert nem igazán lehet többet kihozni az árábol bontva mintha megjavitanák,ez a véleményem.nem is szoktam bontott cuccokat keresni,inkbb megveszem,megvetetem az ujjat.
semmi kifogásom az öreg gépek ellen,nekem is volt pár,de te két külonbözö teknikát hosonlitottál ossze mondván h R-es meg nem R-es,meg erösebb,meg jobb,ez igy nem helyénvalo.a powrekülömbség az évek alatti továbbfejlesztések tükre.
cr33, látom szerelő vagy nem tudsz bontott motorból cr250r, fogaskerék kihajtó tengely 4-ik (21t), 90-96 kiadás, vagy bontót ahol belehet szerezni? spanomnak kellene, de nincs fölös 26 pénze újra.
amugy meg nem a kor számít, hanem hogy hogyan volt szervízelve, meg használva, láttam én már 2006-os 250-est, hajszálrepedés forgattyúsházba, repedt block, stb. aki teheti japánból behozott konténeres gépet vegyen, mert a jappán nem tákol, meg esztergáltat házilag, hanem csak gyári cuccot rak bele, a magyarországi gépek többségébe valami házi táki máki van (nem sok olyan gépet láttam amibe nem tákoltak volna valamit, ami csak akkor derül ki mikor az ember szétszedi), spanom 3 évig hajtott egy dzsapán konténerest 90-es kiadás, ugy, hogy olajon gumin, teló szimeringen, kívűl nem sokmindent cserélt a gépen, főleg túrázott vele kéthavonta pálya lájtosan, igaz három év után eltörött a dugó neki, de a hengerre aszonta a kereskedő srác mikor vettük a dugót bele hogy még jó, valszinű cserélték már rajta.
elfogadjuk, 91 ig hpp, utánna meg a másik, utánna meg a harmadik, utánna meg meg a következő, akkor megoldódott ez is , dobj egy email címet, és átküldöm, csak olasz, meg angol van.
CR250R Szecsu leírta, h azért R mert racing, versenyre való, de valaki kereshetne tényleg egy sima CR-t:D mert én mégnem találkoztam vele, maximum csak nem mondják, hogy céerkettőötvenER, és am 2003-tól van azthiszem RC szelep, de ez nem biztos
Engem az érdekelne hogy a cr 250 ek a 95 körüliek mijen szerviz igényesek, vagyis mijen sürün kell cserélni a dugot. Ha endurozásra lenne használva +föld utra! Válaszotokat ellöre is kösz