az crfx és a crfr fentartása ugyanannyi pénz....olajcserét én 6 tankonként csinálom, de ha ezt rendesen csinálja valaki, endurózás mellet sokáig elmegy 1 dugóval meg rendszeresen állitott szelepekkel. Azon célra amit leirtál inkább az xr-t ajánlanám neked, erő van benne bőven és endurozásra tökéletes, olajat se kell olyan sürün cserélni szerinte, és hát olcsobb is. De SZTEM a drz lenne neked a lejobb választás, mert azzal aztán télleg nem kell sokat szarozni csak benzin kell bele, meg az ára is jobb mint egy x-esnek.
az biztos h a honda az honda!de attol félek h megveszem azt a futomu meg hasonlok rosszak lesznek endurozni!jövöre szeretnék indulni amatör versenyeken enduroba!azt olvastam h elég nyers!hát nem tudom!mielöt veszek kiprobálom mind ketöt biztos!engem is csábit az a 600 ft külömbség!köszi válaszod hello!
lenne egy kérdésem. az elsőteleszkopot szétszedve találtam két réz gyűrűt egy kisebbet és egy nagyobbat, a becsúszószáron, melyeken aszzem teflon bevonat található. és az érdekeln hogyha ez elkopik akkor érdemes e kicserélni azt a két gyűrűt vagy egyáltalán miértvan bevonva vele... amugy, Szaraz, elkészült a telom, faterral összedobtuk és nagyon király lett.
Valaki légyszi írja le a '99-es CR 250 gyári (első-hátsó) futóműbeállításait ha tudja.
Ha jól emlékszem ezek a beállítások 85kg-os emberre vannak belőve...
Igaz én csak 75 vagyok de kiindulásnak nem lenne rossz a gyári adat.
Előre is köszi.
Az osztrák határ közelében élek, rengeteg nálunk a szomszéd motoros, tiszta narancs a parkoló egy hétvégén. Soha nem volt KTM-em, csak próbáltam. Szerintem jól motorozható, de én akkor is a Hondát venném. Pár éve még nagyon sok panasz volt a KTM-re, hullottak szét rendesen, azóta talán valamit változott a helyzet. A Hondáról még nem hallottam panaszkodni a motorosokat, talán annyi, hogy sűrűbben igénylik a szelephézag ellenőrzését, bár ezt is az R-re mondták. Nem beszélve az árkülönbözetről, 5-600 ezer ft-ból el lehet motorozni két évig.
Szia! Szerintem jó lehet, igaz egy kicsit súlyosabb dög, de ha nem esel-kelsz vele, akkor megteszi. Egy probléma, hogy nagyon öreg, meg kell nézni rendesen az ilyen motort! A külső soha ne tévesszen meg!
hello!érdeklödnék a honda crf 450x után?megbizhato motor?mennyire szervizigényes?jól endurozható-e?a telok milyenek rajt és hasonlok légyszi segitsetek!vagy inkább maradjak a ktm 450 exc nél csak az 2.2M a honda meg 1.6M!elöre is köszi hello!
Hello, az XL ről tudnál így nyilatkozni? Az nem felel meg lightos erdei endurózásra?
Egy ehhez hasonló
http://www.hasznaltauto.hu/1902076_honda_xl_1988
Szerintem az általad írt feltételeknek inkább megfelelne az XR. X-em sosem volt, R-em több is. A könyv szerinti olajcserét (15üó) sosem vártam meg, általában 8-10 üó-ként cseréltem az olajat benne. Hozzáteszem így elment egy dugóval 150 üó-t. Nem olcsó hobby a cross és az enduro sem. A sűrűbb olajcsere egyik oka az olajmennyiség. A CRF-be összesen 1,5L olaj kell (jelenlegi motoromba YZ450 1L!), tehát nem kell csodálkozni, hogy aránylag hamar "bedöglik". XR-em 2000-ben volt, nem emlékszem pontosan az olajmennyiségre, de kb. 2x annyi mint ezen versenymotorokba. Egyébként erre a célra még alkalmasabbnak találnám az XR400-t. Ha eldobod, nem kell félni tőle, hogy összezúzod a hűtőt, idomokat. Én nagyon szerettem, ligthos endurozásra fútóműve és teljesítménye is bőven elegendő. Kellő odafigyeléssel pedig elnyűhetetlen a blokkja.
Értem! Még az érdekelne nagyon hogy a CRF450X nél körülbelül hogy megy ez az üzemóra dolog ! Az a helyzet hogy én nem nagyon bírnám ezt a 15 óránkénti olajcserét, viszont én teljesen máshogy használnám ezt a motort mint amire hivatott, szóval nem lenne agyon hajtva... még ha az lenne hogy 2-3000 km -enként csere az jobban hangzik .... mert én 15 -20 üzemórát egy héten elmegyek kb. Amire nekem kell ez a motor: esetleg kisebb ugartások, egy két hepehupás földút, majdnem hogy csak olyan helyen használnám ahol a DT- m is elment már jópárszor! Visszatérve az olajcserére, mondta nekem itt egy srác régebben hogy van egy ilyen viszonyszám vagy valami táblázat ami alapján az endurózás és a crossozás vagy az üzemanyag fogyasztása alapján történik az olajcsere ! Azt akarom mondani hogy teljesen más egy cross versenyen a motor leterheltsége mint egy vidéki kiruccanás alkalmával... tudtok nekem erről valamit bővebben mondani ?
Figyelembe kell venni azért azt, hogy a két motor teljesen más célokra lett kitalálva. Az XR650 az hobbyenduronak mondható, a CRF450X pedig vérbeli versenymotor. Nem tudom, hogy ültél-e már XR650-en, de nincs hiány erőben. Az XR áttélelezésénél +stb... fogva utcai motorozásra is alkalmas, míg a CRF inkább csak pályagép. Az általad említett célokra az XR is bőven megteszi, de én is csak a CRF mellett döntenék, hátha közben megjön a kedved egy kis komolyabb megpróbáltatáshoz. Ha van lehetőséged akkor vásárlás előtt próbáld ki mindkét tipust, így egyértelműen el fogod tudni dönteni, hogy melyik is az, amelyik kell Neked.
a sárhányó az a kerék-gumi,sárvédöt keressetek.elnézést.
itt van minden
nekem pont ez a problémám valaki nem tudja lehet-e utángyártott csúszógyűrűket kapni ?
köszi
mien sárhányó kell?
Valaki légyszi írja le a '99-es CR 250 gyári (első-hátsó) futóműbeállításait ha tudja.
Ha jól emlékszem ezek a beállítások 85kg-os emberre vannak belőve...
Igaz én csak 75 vagyok de kiindulásnak nem lenne rossz a gyári adat.
Előre is köszi.
Egy ehhez hasonló
http://www.hasznaltauto.hu/1902076_honda_xl_1988
http://www.dirtrider.com/tests...
spy19903 ha van itt a nevem...