Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

te is röhögsz?
És semmibe veszed amit írtam?
A Toplistámon te is rajta vagy!
Te is így fogod a körmödet rágni gyerek!
Hi! Én 0.5őt mértem a 86os 125ős CR-emen. Lehet ez is sz**ul van beállítva
Tahó gecik ennyik vagytok mindannyian! LUSEREK!
Kis tizenvalahányéves még anyucimellétszopogató vágottfejűek!
Az ember ír és nem is olvassátok el?
Hát akkor mindenki vessen majd magára!
Jobb ha törlitek ezt a fórumot vagy mindenkit visszarugdosok az *******oda!
Nemtudjátok kivagyok mekkora hátterem van de pár embert megkeresek ezügyben
:Mégha titkos a lekhelyetek,akkor is van 1pár csicska aki elköpi magát a videók hozzászólásaiban
itt lakok tel msn talán ajtó emelet.
Meglátjuk akkor mit néztek köcsögök!
Szeva MXBalogh! Sztem összekeversz valakivel! Én nem baszogattam senkit itt a fórumon, meg nem is "húgyagyúztam"! Nem értem miket írkálsz nekem!?
Hi keme! Köszi az SMS-t, azt hiszem 0,3-ra állítom! Csákány
Szia keme! Akkor mérsz egyet nekem te is (ahogy telcsin megbeszéltük)? Nem kell most azonnal, mivel csak a hónap vége felé lesz berugókarom. Csak ha nem felejted el, azt megköszönöm! Hi
"Peregyes"-ből készült montisombre! (Ettől régebben volt 250-es trophy-ból is, azt aztán tényleg ütöttem-vágtam, de meg se kottyant neki!) Amit az adatlapon láttál, abba babetta gyújtást faragtam, nagyon hálás kis gép volt az is, de már nem fértem tőle már a garázsban, a CR-en kívül a nagyobbik lányomnak vettem egy XL 200R-t, a kisebbiknek meg egy PITBIKE-ot. Úgy hogy az MZ-t eladtam. Sajnáltam, mert sokat melóztam vele, de hát mindegy!
Köszi cr33, hogy vetted a fáradtságot, az adat erősíti az információt! Köszönöm mégegyszer!
Sziasztok!
Valami történt a Crrel!
Kimentem vele szombat Vasárnap ott még semmi jelet nem adott hogy nézzem át a motort de!
este 5körül kimentem vele és (alsótartományban motoroztam) és egy 15-20fokos emelkedőn megadta magát;-( Annyit csinált amit éreztem felfelé fogy mintha szaggatna a gyujtás remegett és mikor leállt volna a motor valamik repdestek a lábam között csak nem arra figyeltem mi is ne ez sztem lényegtelen!
Szétszedtem és a Henger alján ami van 2fülecske arról tört le az egyik fül beleesett a hajtóműbe és ott szorult meg!
A berúgókart nem lehet lenyomni,mert ha kinnt a határba a saját sújom(72kg)alatt nem ment le és megis fordultam vele gurulok beteszem 2be csak fékezett.Jó 6km tolás:(
Balazs a Volt tulaj tud gyári hengert 25ért és 15-25ezer-ig lenne a dugattyú hozzá! a főtengely rendben de nem tudom mit művelt belül!
Húzzam szét?
Televan apró aludarabokkal is!
Kérlek segítsetek nekem.
Üdv:Steel
ááá látom neked is volt cros mz éd , de jó kis gépek voltak mi?nekem is volt pár annó, látom a tiédbe peregyes ötgangos volt, trophyd volt? az naon kemény volt, nem lehetett szétrugni. a peregyes se volt rossz, de az már etz (váltó, főtengely, csak a dekni meg a henger maradt a régi ts ből, ja meg hatvoltos volt még a gyújtása ennek, a tz é meg 12).
üzemórát én nem tudok ilyen határozottan, a drága olaj megéri az árát, a 250-es nem eszik annyit, mint a 125-ös (félgázokon is életveszélyes, és alacsony fordulaton van benne nyomaték a 125-höz képest, nekem pl. sok még)...az élmény viszont mindkettőnél igaz!
40 üzemóra, de ha turázol akkor elmegy 100 is attól függ mennyire gyepálod, amugy sokba, évente kinyithatod a pénztárcádat mert minden aranyárba van hozzá, sokat is kajál, drágák az olajak is, azt viszont sürün kell cserélni, viszont mindezek cserébe kapsz olyan élményt, amibe ha belekóstolsz, soha nem hagyod abba, szal megéri
szia
nem ismerem a motoros tapasztaltságod és a fizikumod, de kezdd a krosszozást 125-össel szerintem.
csak emlékeztem, hogy valamit kérdeztél, és nem nagyon jött rá válasz, pedig állítólag itt van több szerlő is, bár szerintem nem is értenek hozzá, csak adatokat löknek be amit motorosboltba is elmondanak, és is kérdeztem már aztán csak tippeltek, meg hülyeségeket mondanak.
úgylátom az ostobaság szaporodik, alapból feljelent a rendőr mivel szabálysértést követsz el, ha meg nem teszi azt emberségből teszi, de ez nagyon ritka. na mindegy, ha szerintetek meg kell állni forgalomba részt nem vehető járművel hát tegyétek, a ti gondotok. azt csinál mindenki amit akar
Helo
Lenne egy 2 kérdésem a Cr 250-essel kapcsolatban. Milyen sűrűn kell dugót cserélni és kb ez mennyibe kerül? Valamint mennyibe kerülne egy Cr 250es fenntartása ha csak 7végenként motorozom és lenne benne pálya is. Válaszotokat köszönöm.
0.3 mm-er 98.as 125 cörö.
Nem kéne hugyagyúzni ugyan mert multkor feljelentettek minket és még mindig nem basztattak a rendőrök
szal gondolkozz már ha nem vagy flegma akkor nem basztatnak na mek aludni
Heló
Nem extra dolgot kérek, és még csak nem is fejből kellene rá reagálni. Pusztán annyi, hogy akinek CR-je van és nem fáradt hozzá, hogy a kérésemre levegye a gyújtás fedelét és bedugjon egy megfelelő méretű hézagmérőt a kért helyre, majd meg itt legyenszives, hogy mekkora volt a hézag, ill. hogy milyen CR-en mérte? Előre is köszönöm! Szevasztok!
Szia mantisombre! 3 héttel ezelőtt nem ezt kérdeztem (igaz arra sem jött válasz), hanem hogy mekkora a gyári előgyújtási szög értéke? A mostani kérdés nem ez volt!
elnézést nem hülye vagy, csak egyszerűen OSTOBA.
kérdezd a szecsut ő szerelő, állítólag , szecsu dobj már a gyereknek valami infót, már vagy három hete is kérdezte, de senki se tudja
bocsi ő kezdett el hülyézni, ha felétek meg ilyen humánosak a rendőrök, akkor örüljetek neki, spanomat 20 ra baszták meg mert az endurón cross gumi volt, amugy minden rendbe volt nála, akkor szerinted crossnál hol indítanak? mifelénk sok a quados, és mivel a rendőr szerint a cross is ugyanaz, ezért üldöztetett faj lettünk, főleg hogy tavalj még meg is halt egy csóka quaddal
Hali gyerekek! Kérdeznék, légyszi segítsetek! Az érdekelne, hogy mekkora távolsának kell lennie a gyújtás forgó részén levő, "jeladó" (a rendes nevét nem tudom), illetve az állórészen található "jel-vevő" között (az én infóm szerint 0,5 mm-en belül kell lenniük egymáshoz képest, de nem vagyok benne biztos). CR 500-ról van szó, de nem hinném, hogy ebben a témában lenne eltérés akár a 125, vagy a 250 hasonló paraméterei között. Örülnék, ha több válasz is érkezne! Köszi! Szevasztok!