Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezt már nem tudom, de 0,1-0,5 közé saccolnám, attól függően milyen kemény villát akarsz.
Az egészen pici mit jelent bárban? 0.6Bar?
Egész minimális légnyomás kell bele, igazából van spéci kicsi pumpa amivel kéne bele pumpálni sima levegőt. De nem ettől nem ereszt.... Meg kell csinálni. Ilyen idő mocin valószínüleg már perselyt is kell cserélni, nemcsak szimmeringet.
Lehet hogy neked van igazad és légtelenítő de amióta van benne levegő nem jön ki az olaj!
Nekem a hátsón ugyanolyan szelep van, mint a gumin, az első telomat pedig gázzal nem lehet tölteni, azon csak egy légtelenítő szelep van! Ettől függetlenül, én naiv arra gondolnék, biztos nem levegővel kell tölteni!
Hátsóba nitrogén van de azt nem is lehet házilag tölteni! Az elsőn viszont normál szelep van mint a gumin.
kösziiiii
Levegőt nem szabad belepumpálni! Abban nem levegő van! Sajnos nem tudom pontosan a gáz nevét, amivel felszokták tölteni.
Menyi levegőt kell belepumpálni a telóba? Ha nincs benne amiatt szivároghat az olaj? Mert most fújtam bele egy keveset és mintha kevésbé jönne az olaj.
Én csak fordított villát szedtem szét. De annál ezt úgy kéne, hogy a porvédőt óvatosan egy csavarhúzóval leveszed, alatt van a biztosító rugó. Azt is kiveszed és ekkor kezded szétrángatni. Általában a 2-3-4 -ik erős rántásra szétjön.
Csináltam egy közelit a kérdéses helyről itt kell valahogyan felfeszegetni?
http://www.kepesmotor.hu/kipuf...

Ha valakit érdekelné hívjon a 20-as számon
86 van a felnibe ütve szóval 87es modell! CR 125ős. Lecsavartam felül a szelepnél meg alul is kicsavartam kiszedtem az egész belsejét csak a krómozót szárat nem tudtam kiszedni a másikból, mert nem tudtam hogyan szedjem le a pórlehúzó szimeringet.
Milyen mocid van? Általában le kell venni a porvédőt, alóla a rugós biztosítot kivenni. Telő tetejét leszerelni, olajat kiönteni. A felső vastagabb szárát lefogni és jópárszor megrántani kifelé a vékony szárat. Nem nagy ördöngősség, de nem is egyszerű. Sokan már első összerakáskor elbassz..k a szimmeringet. Meg az olaj pontos mennyiségét belőni sem a legegszerűbb. 46-os szimmeringem van 2 pár vadi új CR125 2004-hez vettem, de azthiszem 1997-2004 között végig jó.
Valaki árulja el hogy kell szétszedni a telót, meg a szimering méretet.
Agip 1990 volt egy littyó, ha jól emlékszem akkor 2500 körül volt Motorexből.
jól tetted, az egy fos
a gyerek engem is bele akart rángatni egy cserébe még régebben
Csá!
még nincs mert amit kinéztem az régi nsr felni volt régebbi mint a tied és sztem csúnya lett volna és nem vettem meg!
szaraz ur van már sm szett?
mennyibe volt neked 1 L 5W-s olaj?
hyy miböl veszed észre hogy 2003 -04 es a moci crf röl van szo
Köszi! Már találtam egy robbantott rajzot és rájöttem hogy van benne még1. Csak még azt nem tudom hogyan kell szétszedni, ma megbontottam de nem jöttem rá hogyan kell szétbontani. Azt nem tudom hogy a krómozott szárat hogyan kell kihúzni a másikból, gondolom a porvédőt kell először leszedni, de azt hogyan szedjem le anélkül, hogy az megsérülne? Mekkora szimering kell bele, mert akkor addig nem bolygatnám meg amíg nem lesz másik!
Hello, sziasztok! Kinőttem a YAMAHA DT 125 met és szeretnék venni egy HONDA CRF 450 X típusu 1-2 éves motorkerékpárt, sajnos csak részlet jöhet szóba. A kérdésem az lenne hogy mi az amire feltétlen figyelni kell vásárláskor ! Gondolom a hangjából sokmindent észre lehet venni, de ti sokkal tapasztaltabbak vagytok nálam jó lenne ha tudnátok segíteni ! Köszönöm válaszotokat előre is.
jah fasza lesz
Gaborf!
Az a kifelé álló rugós szimmering szerény véleményem szerint a porlehúzó, az igazi "olajbenntartó" szimmering az fölötte van, csak azért mondom mert énis nemrég szedtem szét az enyémet, és énis megijedte h mi az. Szervízben aztmondták h a külsö porvédő szimmeringet nem kell feltétlenül cserélni ha nincs rajta sérülés, nekem szerencsém volt mert nem volt rajta, a belső szimmering meg 4600 volt egy pár.
Amugy énis 5W s olajat vettem bele.