Ja! ...és a határidő is jó! Egyik nap reggel odaviszem, másnapra kész! Ha mégis prox lenne (mert nem kapnék wiseco-t), akkor másnapra a hengerrel együtt a dugó-szett is itt van.
Na szóval, az 1500.- Ft-os ár még sem igaz, a babra-munkától függően kb. 3000 pézért csinálja meg a szaki. Ha vele hozattatnám meg a dugó-szettet (mondjuk ő csak proxot tud), akkor max 40.000-ben állna meg. A mester egyébként kb. 20 éve ezzel foglalkozik, egy motorszerelő barátom ajánlotta, ő már 10-15 éve nála furatja a hengereket és komoly gépekét is (GSXR, ZX, ilyeneket is). Azt mondta a srác, hogy az ürge nagyon precíz, még soha semmi panasz nem volt rá. Hát, most már biztos hogy ő fogja csinálni, csak megvárom ezt a wiseco-s ajánlatot (valóban jobb választás lenne, hiszen a wiseco kovácsolt, a prox meg öntött). Az amit Husqy említett lentebb, az nagyon korrekt ár lenne!
Ha gondolod hozd el Nyársapátra vasárnap!Én nem félek az apró biszbaszoktól,szívesen megnézem neked,de csak úgy tudom hogy hazahozom,és következő hétvégén visszaadom,vagy visszajuttatom neked!Vasárnapra elviszem az enyémet,ha kell!
Szia! Azért jó, hogy nem mentél vele igy többet, baj lehetett volna. Egy két helyen meg van harapdálva a beömlő pereme. Tudsz hónolót? Elvileg van egy jó, aki ezresért csinálja Százhalombattán, igazi szaki
Hát ez attól is függ, hogy mennyire korrektül akarod megcsinálni. Hüvelyes vagy Nicasilos a henger, azok milyen állapotban vannak? A főtengely milyen állapotban van? Csapágyakat szimeringeket milyeneket akarsz bele tenni? Váltó milyen állapotban van? Ezektől függően 50-300.000 Ft
Van egy másik módszer is a kopottság ellenőrzésére, amit úgy hívnak, hogy résveszteség mérés. Ennek a lényege, hogy a dugattyút olyan pozícióban kell rögzíteni amikor már a gyűrűk lezárták az összes vezérlőrést, akkor a gyertya helyére be kell tenni egy olyan szerkezetet, amin keresztül fel lehet fújni a a motort kb 10 bárra. Ha ez megvan akkor elzárni a levegőt és stopperrel nézni mennyi idő alatt veszt pl 5 bár nyomást. Ez a módszer is ad némi támpontot, hogy milyen állapotban vannak a gyűrűk és a hengerfal.
Erre gyári adatot nem tudok mondani, hogy mennyi, de amikor a motor fel van újítva, bejáratva akkor kell egy mérést csinálni, és akkor is amikor már tuti, hogy felújítás előtt van. Ha ezek az adatok meg vannak, akkor bármikor rá lehet mérni a mocira, hogy milyen állapotban van.
Ezt a módszert 4T nél használják a legalsó olajlehúzó-áteresztő gyűrűnél azért, mert a benne lévő furatok miatt nincs elég nagy ereje ráfeszülni a henger falra, ezért tesznek bele egy plusz rugót.
Ezért nem értetem a 2T-hez miért adták, holott majdnem egyforma az alsó és a felső gyűrű.
Amúgy hülyeség ellen védett dugót, gyűrűt kaptam, Az alsó és a felső gyűrű vastagsága ne egyforma, az alsó vastagabb, így nem lehet összekeverni, csak egy kis erőszakkal.
az üzemóramérő érdekelne, írtam neked mailt.