Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szevasztok crossosok! Sajnos jól láttam, a dugón (Prox) van repedés. A hengert is fúrni kell, van hibája. Itthon csak tolómérőm van 0,05-os, ezzel pontosan 90 mm-t mértem a hüvely átmérőjére vonatkozóan, tehát a hüvely "félúton" tart. Az alapméret 89.00 mm a legnagyobb + méret pedig 91.00. Megyek, felhajtom a hónoló mestert és tanácsot, meg árajánlatot kérek tőle - na meg valami extra gyors időpontot. Van itt róla néhány kép, mert kértétek.
ugye milyen jó korán kelni?megyek én is megszögelem niko motorját.már így is többet kerülgetem mint amit idén ment vele
szép napot mindenkinek
Jó reggelt!
hát már ezért megérte felkelni ezt is megtudtam végre
A kompresszió viszony azt jelenti, hogy a beszívott üzemanyag levegő keveréket hanyad részére sűríti össze. Pl a dugó alsó holtponton van fölötte van 1000 ccm, amikor a felső holtponton van akkor a dugó fölött van 100 ccm, akkor a kompresszió viszony 1 a 10 hez.
Köszi Matyi az infót.
Valaki tudna mondani valami ROSSZ és JÓ tulajdonságot CR 500-ról?
hali, van 1 pár sérülésmentes lábtartóm (cr250), mennyiért lehet eladni? kinek kell annyiért?
Nekem is, a franc essen bele....

Jóéjt, sziasztok!
gúd nájt óll!
Holnap meló
jön ott cucc rendesen
nem baj,valószínűleg énis a te elméleted fogom követni!
No én is megyek szuszmákolni. Pá mindenkinek.
Mély homok....(GYÁL)csak a vót asszony túlélte vagy 18 éve..bánom is sok nála maradt.
Azért szorgoskodnak sajnos
ez egy kövérebb gázadás:
A mély homok, az ugratók, meg az egyenes szakaszok okoztak egy kis nehézséget
úgy legyen
elég lesz az a 20 liter?
nem füstölt nagyon?
G'night, M'am...
jó éjt
Épp azt tervezzük Matyesszal, hogy 10-re már a pályán kéne lenni.
Én már tőtikézem
Jó éjszakát Uraim!
néztem müholdról annyi fa van hogy még ellopni sem tudnák olyan sok van
Jóéjt!