Én mindenképpen kovácsolt dugót ajánlok az 500asba márkától függetlenül. Az öntött dugok sokkal könnyebben repednek mint a kovácsoltak.
A kovácsolt dugóknak a nagy előnyük, hogy könnyebbek mint az öntöttek, ezért a motor még robbanékonyabb lesz mint öntöttel. Ez nem csak elmélet, hanem tapasztalatból is mondom.
Googliztam egy kicsit és nem sok adatot találtam, de egy srác azt irta hogy az500af-jén ami gyakorlatilag a te és az én blokkom is azon 170psi-t mért ami 11.7bárt jelent.
Ha összejönne, és meg tudom a héten furatni, és megjönne a dugó is, akkor ha kell szombaton éjjel is szerelek (tesóm is itt lesz, biztos segít ha úgy van, aztán gyorsabban haladunk), de Nyársapátra kimegyünk. ...Cr-rel, vagy anélkül (legfeljebb a tesóm kx-ével)
...faxom! Holnap leszedem a hengert, beszélek itt egy bejáratott gépműhellyel, hogy mikorra vállalnák be? ...átgondoltam, nem cseszem szét jobban, lehet hogy megnyugszok majd, hogy rendbe jön az ereje is, aztán nyugodtabb szívvel esek vele hanyatt!
kicsit irreálisnak tűnik.
amúgy a perselybe ha szétkopik a dugó megfuratom és egyel nagyon méretes dugó?
perselyt is lehet cserélni?
A kovácsolt dugóknak a nagy előnyük, hogy könnyebbek mint az öntöttek, ezért a motor még robbanékonyabb lesz mint öntöttel. Ez nem csak elmélet, hanem tapasztalatból is mondom.
akkor ezentúl én is oda viszem!
nem akartam belepofázni,de ez így van jól! És ha kész legalább nyugodtan tépheted mind az 500 cm3at!
mikor megyünk már?ott vagyunk már?