Sziasztok.Elég szépen beállt a hajtókarom.Gondolkodtam komplett főtengelyen de majdnem 100ropiban lenne,a másik költséghatékonyabb módszer pedig a felújitás lenne,valakinek van tapasztalata felújitott főtengellyel kapcsolatban? Feltétlen szükséges újat venni ? Csapágyak,szimeringek,hajtókar,tömitések újak lennének vásásrolva,csak a sonkák maradnánanak a régiek.
Új hüvelyt bele és kész. Nekem igen profi, ún. "extra hőkezelt" hüvellyel fut a CR125, együtt rajtolok vele bármelyik nikaszilossal, csak az ablakolást nem szabad elbaszni. De Molnár Alexandra is ugyanilyen hüvelyes hengerrel versenyez, ráadásul olyan falvastagságú, hogy idővel a 144-es bigbore lehetősége is benne van, csak nem erőltetem, majd ha mindenhol kevés lesz a 125
Ha el tudod postázni a hengert, dugóval, gépmunkával, hőkezeléssel, ablakolással, mindennel megvan 70 körül, és az előnye az még, hogy ha legközelebb ilyen baleset ér, ismét elég fúrni és dugó bele, a nicasilos új hengerből meg ha ugrik a bevonat...
CRF elöl fordított telós,az XR nem,szval az eleje nem fog belemenni egy az egyben,hátul ugyanaz a lánckerék felfogatása mindkettőnek az biztos,de egy esztergályos legyen kéznél a tengely miatt...
A 30-40e körüli perselyezés a 150e res új hengernek 1/4-e....
Ha pénz,ékszer,paripa fegyver nem számít akkor új henger,ha némileg ésszerűbben gondolkozol akkor perselyezés,ha megfelelően csinálják,normális anyagból akkor teljesítményben nem lesz különbség,de perselyesnél sem kell 10 üzemóránként dugót cserélni...
Ha Keme kartárs megjelenik a lámpa dörzsölése után akkor ő személyes élményeket tud megosztani a persely vs nicasilról,kérjük szépen Keme gyere elő!
arra,hogy vettem egy motort, rá nemsok időre szét lett szedve, mert eléggé csörgős hangja volt, diagnózis pedig az ,hogy a tűgörgő szét volt tőrve,a dugó beleért a hengerfejbe,és a persely pedig megvolt repedve,(hajtókar elvileg nem kapott belőle)fenn áll a kérdés ,hogy mi tévő legyek? vegyek egy új hengert vagy perselyezzem meg kb fele annyiért, ami nemsokat ér mert megint szétfog menni.
Pontosan mire irányul a kérdésed?
Ha rászánsz alsó hangon 150e-t egy új hengerre akkor megrendeled,felteszed,használod és örülsz neki...
Ha nem szánsz rá annyit akkor marad az újranicasil vagy hüvely...
Más út tudomásom szerint nem nagyon van,de ha mégis akkor szívesen meghallgatom!
Sziasztok!olyan kérdésem lenne ,hogy valaki rendelt-e már Ebay-ről komplett új hengert crossmotor-ra? Honda Cr 125 2004-es motorról lenne szó.vagy esetleg tud valaki más alternatívát egy új hengerhez való hozzájutásról?
Üzemórát mér,amikor jár a motor akkor megy az idő is....
Egységesen,neki mindegy hogy nyelezed vagy boltba mégy vele,a falióra sem mér máshogy amikor lefekszel aludni.
Ha el tudod postázni a hengert, dugóval, gépmunkával, hőkezeléssel, ablakolással, mindennel megvan 70 körül, és az előnye az még, hogy ha legközelebb ilyen baleset ér, ismét elég fúrni és dugó bele, a nicasilos új hengerből meg ha ugrik a bevonat...
A Crf kerekei passzolhatnak az XR-be?... méretek, távtartók, tárcsák, stb?..
Ha pénz,ékszer,paripa fegyver nem számít akkor új henger,ha némileg ésszerűbben gondolkozol akkor perselyezés,ha megfelelően csinálják,normális anyagból akkor teljesítményben nem lesz különbség,de perselyesnél sem kell 10 üzemóránként dugót cserélni...
Ha Keme kartárs megjelenik a lámpa dörzsölése után akkor ő személyes élményeket tud megosztani a persely vs nicasilról,kérjük szépen Keme gyere elő!
Ha rászánsz alsó hangon 150e-t egy új hengerre akkor megrendeled,felteszed,használod és örülsz neki...
Ha nem szánsz rá annyit akkor marad az újranicasil vagy hüvely...
Más út tudomásom szerint nem nagyon van,de ha mégis akkor szívesen meghallgatom!
Egységesen,neki mindegy hogy nyelezed vagy boltba mégy vele,a falióra sem mér máshogy amikor lefekszel aludni.