Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

csak kicsit szopok vele, 1x beindul 1x nem :S
lehet gyertyát kéne cserélnem, a blokk elvileg 100%-os

milyen gyertyát ajánlotok hozzá?
Nofene
megvan a crf :)
képet 2szerre sem tudtam ide felrakni
köszi,hogy meg mérted
akkor ezek igy lettek mérve
suzuki sárvédö 57mm széltébe
DRZ-07-mendeinek: a lyukak távolsága a külső szélüktől széltükben 67 mm, hosszában 60 mm, átlósan 85 mm, a hátsó 2 lyuk 2,1 mm re van a sárvédő szélétől, az első 2 1,9 mm re. az átmérőjük 9 mm, így ki tudod számolni a középpontokat
Nem rosz ötlet, utánna nézek
Esetleg nézz utána a powerjet-nek, sokan összekeverik a kettőt, mert a powerjet-től valóban erősebb lesz a motor felső fordulaton (többet is eszik), de ez a karburátorban van, utcai motorokra jellemző.
Köszi az infót , az ember mindig tanul valamit
Tudod, hogy milyen fajta power szelepek vannak, hogyan működnek? Makacs vagy, látom, de hidd el, hogy a powernek semmi köze a motor maximális lóerejéhez, alacsony fordulattartományban jelent némi többletnyomatékot, és elvileg ugyanott valamicske fogyasztáscsökkenést, ami egy krosszmotornál halál lényegtelen, mert nem tötyögésre találták ki, meg mert az a legkisebb költség az egészen, hogy mennyit eszik. Ráadásul minél nagyobb köbcentis a gép, annál lényegtelenebb ez a power, mert annál nagyobb a nyomatéka alacsony fordulaton is. Pl. az 500-as CR-ben nincs power. Ami lényegesebb, a modernebb power szelepek az egyenletes, finom nyitás miatt könnyebb kezelhetőséget adnak a motornak, ezért lett pl. a CR-nél az ATAC kamrából a finomabb HPP, ami egy nyelvpárt húz szét, majd az elektomos szervomotoros RC szelep, ahol a fordulatszám (és 2004-től a gázállás) függvényében egyenletesen nyit-zár.
csak kiváncsi lennék a gyári lóerőre, hogy ez mennyivel gyengébb a poweros verziónál
Azt még a zsír újaknál is csak padon lehetne lemérni, de minek, ha ülsz rajta, érzed, hogy elég-e vagy nem.
vajon hány lovas lehet?
Ez a helyes hozzáállás
Meggyőztél, akkor 83-as Végülis lényeg hogy megy, és erő is van benne, legalább is nekem egyenlőre elég
83-ig power nélküli, 84-től ATAC-os, azaz Automatic Torque Amplifier Chamber vagy mi a rák, automata nyomaték növelő kamra.
A számom: 0620 408 3527
DRZ07- neked akkor meg majd lemérem később és leírom.
Jól van, adj egy számot és szólok a srácnak, hogy hívjon fel. Hátha lesz valami.
Ritkán látni őket krosszpályán, sokan "endurózni" veszik, vagy farokhosszabbítónak. Nekem sem a világom, de érdekes menni vele, az tény.
csak az érdekel igen
képet majd rakok, ez jó kérdés nem tudom HPP vagy ATAC -e, nincs semmi felirat rajta.
Véleményem szerint a blokk 84 körüli
De eladó amúgy, endúrózásra használtam, meg supermotyózni, crosspályán kezelhetetlen szerintem. Még néha endúrózás után is bedurrantja a karom. Amúgy rendszámos, 20 kW-os papírokkal. Cappyé volt. Nála vannak róla videók.
Nekem csak annyi szokott lenni, hogy ha krosszpályára jársz vele, tegyél fel róla egy videót.
(egy haveromnak meg annyi, hogy nem-e eladó)