DRZ-07-mendeinek: a lyukak távolsága a külső szélüktől széltükben 67 mm, hosszában 60 mm, átlósan 85 mm, a hátsó 2 lyuk 2,1 mm re van a sárvédő szélétől, az első 2 1,9 mm re. az átmérőjük 9 mm, így ki tudod számolni a középpontokat
Esetleg nézz utána a powerjet-nek, sokan összekeverik a kettőt, mert a powerjet-től valóban erősebb lesz a motor felső fordulaton (többet is eszik), de ez a karburátorban van, utcai motorokra jellemző.
Tudod, hogy milyen fajta power szelepek vannak, hogyan működnek? Makacs vagy, látom, de hidd el, hogy a powernek semmi köze a motor maximális lóerejéhez, alacsony fordulattartományban jelent némi többletnyomatékot, és elvileg ugyanott valamicske fogyasztáscsökkenést, ami egy krosszmotornál halál lényegtelen, mert nem tötyögésre találták ki, meg mert az a legkisebb költség az egészen, hogy mennyit eszik. Ráadásul minél nagyobb köbcentis a gép, annál lényegtelenebb ez a power, mert annál nagyobb a nyomatéka alacsony fordulaton is. Pl. az 500-as CR-ben nincs power. Ami lényegesebb, a modernebb power szelepek az egyenletes, finom nyitás miatt könnyebb kezelhetőséget adnak a motornak, ezért lett pl. a CR-nél az ATAC kamrából a finomabb HPP, ami egy nyelvpárt húz szét, majd az elektomos szervomotoros RC szelep, ahol a fordulatszám (és 2004-től a gázállás) függvényében egyenletesen nyit-zár.
Jól van, adj egy számot és szólok a srácnak, hogy hívjon fel. Hátha lesz valami.
Ritkán látni őket krosszpályán, sokan "endurózni" veszik, vagy farokhosszabbítónak. Nekem sem a világom, de érdekes menni vele, az tény.
De eladó amúgy, endúrózásra használtam, meg supermotyózni, crosspályán kezelhetetlen szerintem. Még néha endúrózás után is bedurrantja a karom. Amúgy rendszámos, 20 kW-os papírokkal. Cappyé volt. Nála vannak róla videók.
lehet gyertyát kéne cserélnem, a blokk elvileg 100%-os
milyen gyertyát ajánlotok hozzá?