Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Majd szólok,ha cserílek valamit Bár akinek szíp a motorja,az biztos nem halad vele,ezt meg szerintem hama leütöm
ház azt tényleg nem nagyon látok hála istennek
cambio?
látod mit ujitottam?
tutto bene
blokkon kivül mindenem van rá
come sta?
mert még nem volt uj Husqvarna alkatrész a kezedben
Egyre ritkább. Meg főleg nem ott jön ez ki, ahol bőven túl vannak méretezve a cuccok. Viszont pl. CRF 450 Proxx hajtókar néha elszakad. A gyári nem igazán, sőt. A Honda nem is gyárt hozzá hajtókart, csak komplett főtengelyt.
Szevwa racer!

Lessz még olyan fasza hengered amit vettem anno 1996-os CR-250-RE
Mert majd megint kell 1 , az alsó tügörgö hazavágta a mostanit pedig gyönyörű volt nem volt félrekopva sehol , ssajnálom mint állat!
De megint teljes generál lessz a CR-en
CSak most 1 Husabergel szopok, amig nincs teljesen kész a CR addig evvel kapratok azért szereztem.
Nekem is van gecc
uff
2005 360eft van hozzá egy idomszett de hiányzik a kipufrendszer
Bár igen dugóstift kiesett, de gagyi dugó volt, más nem jut az eszembe
Hmm. Pedig az az egy Dellorto volt üzembiztos amiből kivettem. Mondjuk nekem is Mikuni TMR lesz fenn.
én meg vettem ugy beállt crm125-t hogy mondom eu olaj nélkül ment erre megmutatta az ember hogy ő leellenőrizte az olajat a kémlelőablakon át a kuplungdeknin mondom akkor jó
Pedig van,hidd el,nem is kevés
laposracer!
Hanyas rmz ez?Évjárat?Mennyiért akarod vesztegetni?
nem nagyon találkoztam gyári hibás termékkel
Szasztok!

A szutyok delorto karbim még mindig folyik , nincs valami mentő ötletetek?
A benzin má belefolyt az olajamba is , meg a kipun ömlik visszafelé
Má baszottul unom ,lehet vennem kéne 1 másik karbit?
Mit tegyek fel helyette?
adok érte egy 1968-as Pannonia TLF-et, papíros, egyben, szép állapot
én láttam olyat, hogy a 2t olajtartály helyett a blokkba öntötte az olajat, mert világított az olajlámpa
legujabb gyöngyszem: