Csak azért szeretem, mert a kis dRRágámnak ott a barátja Itt is te tartottad őket távol egymástól, nehogy szeméremsértést kövessenek el a tóparton
Körforgófighter
Mit szólnátok ha most nem a balatoni úton mennénk megint, hanem allulról közelítenénk meg a balcsit. Lemennénk Dunaújvárosig, és ott ráfordulunk Siofoknak. Na milyen ötlet?
Ide íratkozzon,aki jön,kimásolással bővítsétek a listát légyszi:
JÚLIUS 3. "Nekem a BALATON a RIVIÉRA túra"
Találkozó az M7 kivezetőjénél lévő Shell kútnál a MC Donaldsnál reggel 10-kor :
RÉSZTVEVŐK:
-Ancsy és (Tibi)
-RRcat és Zsozsek
-Hofizoli és Piri
-RZ
-Jazmer
-hojtjej
-papesz
-Szabi46 és párom
-Hondalaci600 és pár Keszthelyi RR es
-Toth Brigi
-Vitya és Brigi
-BalázsHRC és pár Kaposvári motoros
EZ egy általános leírás, gondoltam abból nem lehet baj, ha elolvassuk és megszívleljük hiszen most fogunk életünkben először többekkel együtt motorozni (mármint sokan nem ismerjük egymást és még többekkel sosem gurultunk együtt).
"Hogyan motorozzunk csapatban:
Amikor kettő vagy több motorokerékpár halad együtt a csapatos motorozás (eddig) íratlan szabályai lépnek életbe.
A legfontosabb szempont, hogy minden esetben csak olyan motorossal motorozzunk együtt, akit ismerünk, akinek tudásában, motoros tapasztalatában, és motorkerékpárja műszaki állapotában megbízunk. Az együtt motorozás bizalmi dolog, tehát ne csapódjunk ismeretlenekhez! Ha mégis így tennénk, fokozott óvatosságra lesz szükség, tartsunk nagyobb féktávolságot, és sokkal jobban figyeljünk az előttünk-mögöttünk haladókra, illetve ha tehetjük, menjünk leghátul!
A csapatot minden esetben a legelöl haladó (road captain) irányítja. Optimális esetben, hosszabb túrák előtt jó, ha a túravezető lejárja a túra útvonalát, hogy a csapatot később a legbiztonságosabb úton, lehetőleg eltévedés nélkül vezethesse. Az ő jelzései a túra során a motorosok biztonsága miatt mindenki számára kötelezőek, kivéve, ha a forgalmi helyzetet balesetveszélyesnek ítéljük meg.
A csapatban - hacsak nem elvi kérdés, hogy ki mellett illetve mögött haladjunk -, a biztonság kedvéért a motorkerékpárok teljesítménye alapján alakul ki a sorrend. Közvetlenül a felvezető mögött van a két leggyorsabb motor helye. Ők zárják majd a kereszteződéseket. Utánuk azonban a gyengébb motorokkal rendelkezőknek kell mennie, hiszen a csapat tempóját ők határozzák meg. A konvoj végére a leggyorsabb motorok kerülnek, mert azokkal könnyebb utolérni a többieket, ha lemaradnak.
Hogy a motorosok oszlopa minél rövidebb legyen, valamint hogy elkerüljük az előző autók befurakodását a motorok közé, a legpraktikusabb cipzár alakzatban haladni. A túravezető a felezővonal mellett, tehát a sávban a baloldalon foglalja el a helyét, hogy beláthassa az utat elölre, és elláthasson a csapat utolsó emberéig is. A többiek hozzá képest jobbra-balra eltolva, de végülis egymás mögött haladnak, az előttük motorozót semmilyen esetben nem előzik meg. Ez különösen a kanyaroknál fontos. Ahhoz ugyanis, hogy mindenki kényelmesen és biztonságosan fordulhasson be, fontos, hogy akár az út közepéig vehesse az ívet.
A csapatban mindenki felelősséggel tartozik a többiekért, ezért folyamatosan figyelni kell mindenkire, de elsősorban a közvetlenül előttünk és mögöttünk haladóra. Akármikor előfordulhat műszaki hiba, baleset, esetleg darázscsípés, vagy (figyelmetlenség ill. hanyagság esetén) bárkinek kifogyhat a benzine. Ha valaki menet közben bármilyen ehhez hasonló problémát észlel, minél hamarabb szólnia kell a túravezetőnek. Ez legbiztonságosabban úgy oldható meg, ha egy megfelelő, jól belátható helyen, a csapat mellett, szabályosan indexelve a baloldalon elölre megy. Ha az illető már nincs abban a helyzetben, hogy a többieket megállása okáról értesítse, ez minden esetben az elötte haladó feladata, neki kell jeleznie a túravezetőnek, hiszen a mögötte gurulók ott maradnak a helyszínen.
A felvezető jelzéseinek mindenki számára ismertnek és egyértelműnek kell lenniük. Ha új ember érkezik a társaságba, nem árt ezeket indulás előtt egyeztetni."
Tibi nem biztos hogy jön? Ne máááár....én nagyon bírom a kommunikatív fejét
Az lehet az időjárás miatt, hogy pár napja állandóan fáradtnak érzem magam? Néha kis szédülés is van ( nem másnaposság és nem is kisbaba ) Nem is ülök így motorra, ami viszont meg rohadtul hiányzik...
Ide íratkozzon,aki jön,kimásolással bővítsétek a listát légyszi:
JÚLIUS 3. "Nekem a BALATON a RIVIÉRA túra"
Találkozó az M7 kivezetőjénél lévő Shell kútnál a MC Donaldsnál reggel 10-kor :
RÉSZTVEVŐK:
-Ancsy és (Tibi)
-RRcat és Zsozsek
-Hofizoli és Piri
-RZ
-Jazmer
-hojtjej
-papesz
-Szabi46 és párom
-Hondalaci600 és pár Keszthelyi RR es
-Toth Brigi
-Vitya és Brigi
Majd az indulópontnál valaki kemény hangú férfiember elmondja mindenkinek,hogy tessék ésszel menni,nem száguldozni. Ahogy látom,leszünk sokan és még nálunk is csak most kezdenek a csajok jelentkezni...Nem meghalni megyünk az útra,hanem motorozni:))))
No para,minden ok lesz!
Macskák nem jöhetnek?
Körforgófighter
Amúgy természetesen a vörös ördög miatt szereti...
JÚLIUS 3. "Nekem a BALATON a RIVIÉRA túra"
Találkozó az M7 kivezetőjénél lévő Shell kútnál a MC Donaldsnál reggel 10-kor :
RÉSZTVEVŐK:
-Ancsy és (Tibi)
-RRcat és Zsozsek
-Hofizoli és Piri
-RZ
-Jazmer
-hojtjej
-papesz
-Szabi46 és párom
-Hondalaci600 és pár Keszthelyi RR es
-Toth Brigi
-Vitya és Brigi
-BalázsHRC és pár Kaposvári motoros
"Hogyan motorozzunk csapatban:
Amikor kettő vagy több motorokerékpár halad együtt a csapatos motorozás (eddig) íratlan szabályai lépnek életbe.
A legfontosabb szempont, hogy minden esetben csak olyan motorossal motorozzunk együtt, akit ismerünk, akinek tudásában, motoros tapasztalatában, és motorkerékpárja műszaki állapotában megbízunk. Az együtt motorozás bizalmi dolog, tehát ne csapódjunk ismeretlenekhez! Ha mégis így tennénk, fokozott óvatosságra lesz szükség, tartsunk nagyobb féktávolságot, és sokkal jobban figyeljünk az előttünk-mögöttünk haladókra, illetve ha tehetjük, menjünk leghátul!
A csapatot minden esetben a legelöl haladó (road captain) irányítja. Optimális esetben, hosszabb túrák előtt jó, ha a túravezető lejárja a túra útvonalát, hogy a csapatot később a legbiztonságosabb úton, lehetőleg eltévedés nélkül vezethesse. Az ő jelzései a túra során a motorosok biztonsága miatt mindenki számára kötelezőek, kivéve, ha a forgalmi helyzetet balesetveszélyesnek ítéljük meg.
A csapatban - hacsak nem elvi kérdés, hogy ki mellett illetve mögött haladjunk -, a biztonság kedvéért a motorkerékpárok teljesítménye alapján alakul ki a sorrend. Közvetlenül a felvezető mögött van a két leggyorsabb motor helye. Ők zárják majd a kereszteződéseket. Utánuk azonban a gyengébb motorokkal rendelkezőknek kell mennie, hiszen a csapat tempóját ők határozzák meg. A konvoj végére a leggyorsabb motorok kerülnek, mert azokkal könnyebb utolérni a többieket, ha lemaradnak.
Hogy a motorosok oszlopa minél rövidebb legyen, valamint hogy elkerüljük az előző autók befurakodását a motorok közé, a legpraktikusabb cipzár alakzatban haladni. A túravezető a felezővonal mellett, tehát a sávban a baloldalon foglalja el a helyét, hogy beláthassa az utat elölre, és elláthasson a csapat utolsó emberéig is. A többiek hozzá képest jobbra-balra eltolva, de végülis egymás mögött haladnak, az előttük motorozót semmilyen esetben nem előzik meg. Ez különösen a kanyaroknál fontos. Ahhoz ugyanis, hogy mindenki kényelmesen és biztonságosan fordulhasson be, fontos, hogy akár az út közepéig vehesse az ívet.
A csapatban mindenki felelősséggel tartozik a többiekért, ezért folyamatosan figyelni kell mindenkire, de elsősorban a közvetlenül előttünk és mögöttünk haladóra. Akármikor előfordulhat műszaki hiba, baleset, esetleg darázscsípés, vagy (figyelmetlenség ill. hanyagság esetén) bárkinek kifogyhat a benzine. Ha valaki menet közben bármilyen ehhez hasonló problémát észlel, minél hamarabb szólnia kell a túravezetőnek. Ez legbiztonságosabban úgy oldható meg, ha egy megfelelő, jól belátható helyen, a csapat mellett, szabályosan indexelve a baloldalon elölre megy. Ha az illető már nincs abban a helyzetben, hogy a többieket megállása okáról értesítse, ez minden esetben az elötte haladó feladata, neki kell jeleznie a túravezetőnek, hiszen a mögötte gurulók ott maradnak a helyszínen.
A felvezető jelzéseinek mindenki számára ismertnek és egyértelműnek kell lenniük. Ha új ember érkezik a társaságba, nem árt ezeket indulás előtt egyeztetni."
Az lehet az időjárás miatt, hogy pár napja állandóan fáradtnak érzem magam? Néha kis szédülés is van ( nem másnaposság és nem is kisbaba ) Nem is ülök így motorra, ami viszont meg rohadtul hiányzik...
Max egy kicsit mélyebb hangon beszélek
szerintem a tempó csak az útviszonyoktól függ.
Az m7-es kivezető szakasza ahol a shel benzinkút és a mekdonáldc van az ahol elágazik a budaörsi út az m7-es és a balatoni út?
JÚLIUS 3. "Nekem a BALATON a RIVIÉRA túra"
Találkozó az M7 kivezetőjénél lévő Shell kútnál a MC Donaldsnál reggel 10-kor :
RÉSZTVEVŐK:
-Ancsy és (Tibi)
-RRcat és Zsozsek
-Hofizoli és Piri
-RZ
-Jazmer
-hojtjej
-papesz
-Szabi46 és párom
-Hondalaci600 és pár Keszthelyi RR es
-Toth Brigi
-Vitya és Brigi
No para,minden ok lesz!