Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

gumma gyilkosok
igaz, hülye kérdés volt részemről
a pálya ilyen
nekem a hringen rendesen lefolyt a gumi a peremnél
szépen megolvadt
ha gyári repsol,akkor csak 1000 lehet
600 vagy 1000RR a géped?
szezon már lassan 20,pályanap alig néhány,mert nem szereti
Ez meg a pilot power az elején.
Még nem a 2ct-s hanem a sima
az teljesen jó
sztem ennyi egy sportgumi
a dunlop d208-asom is ennyit ment el
és ennyire talán nem tapad...
amit most feltettem,az is használt,de pár tizedet kopott a profilmélysége
kíváncsi leszek...
meg van egy új hátsóm,mire lemegy ami most felkerült,veszek egy új elsőt hozzá
és mennyi szezon meg pályanap van mögötte? gondolom nem tegnap ült motorra.
Én használtan vettem,de a szélei kb5 centis sávban érinttlenek voltak.Így kb 5 ezrez bírt ki a közepe,de sokat keróztam is vele.
az igazság az,hogy ahol az auchantól átmentünk a 8-as útra,azon az elkerülőn egy haverom 280-290-es tempóval végig tud menni.ismétlem végig
minden kanyarban,lábtartóig döntve
én meg itt ragcsos gumi után kajtatok
én ezért maradtam az arany középútnál
mennyire gyorsan?
BT-002 a pannonia ringen ilyen lett.
Utcán is nagyon jó szerintem egyszer sem csúszott meg.
Viszont gyorsan elkopik
Ez nem szereti a vizet,kevés a borda,ezért mondtam le a bt-016-ról .
Bár ki az aki szeret vizen motorozni,de csavargás közben simán bekaphatja az ember.
hát legyen hamar,nem bánom,csak ne hagyjon cserben lapon
a többi is 5-6000 km
vagy veszek vmi gyémánt keménységűt,de akkor ohne kanyarvadászat
na jó,hagyom a picsába ezt a linkelést
nem mükszik
Hamar csere lesz,de legalább cserébe gondom lábtartót lehet vele koptatni.
van utcai verziója mintával
de amúgy az
az nem race gumma?
én már felrakattam a bt-002-ket
kíváncsi leszek
nagyon dícsérik