Enyém is amerikai, sima H4 kell bele. A foncsor is szimmetrikus világításhoz van. De ugye ez még kétkörlámpás.
De most akkor lényegében neked is 2db. H4 es van csak az egyiknek sosincs használva a tompított izzószála?
Amúgy vaterán szoktam látni átalakító adaptert ilyen H4 problémára.
Nos itt vagyok.
Kicsit utána néztem a dolgoknak.
Valószínű a foglalatod H4R és ma minden izzó szabványos H4 ami nem megy bele. Lehet kapni H4R izzót a neten de körülményes a beszerzés.
Itt egy link ahogy ügyesen át tudod alakítani a H4 izzót a foglalatodba.
forums/maintenance/264-converting-h4-headlight-bulbs-fit-cbr250-h4r-socket.html#/topics/264
Ha nagyobb wattos izzót akarsz akkor mindenképpen tegyél relét az indító kapcsolóra ami megszakítja a lámpa áramkörét. Tulajdonképpen nem tudom van e ilyen azokon a motorokon amiken van lámpa kapcsoló gyárilag. Nézd meg. A nagy áram miatt elolvad a műanyag ház.
Üdv.
Keresnék 929-hez hátsó sárvédőt, gyári sárga színben, illetve fekete, vagy nagyon sötét plexit. Ha valakinek esetleg lenne eladó, vagy tudna segíteni a beszerzésben, azért nagyon hálás lennék.
R el hogy 200 felett elfogy az ereje .... maximum 230-240 et megy és vége! Ez a jelenség pár hete kezdődött! Nem tudjátok véletlenül mi okozhatja? Gyertya, légszűrő, szinkron most lett cserélve! A motorba 50 ezer km van! 5 dik 6 dik ban alig akar kiforogni!
Milyen izzók vannak most? Enyémben 2db. H4 van de az régebbi RR és egyszerre világít 2 tompított vagy 2 távolsági. Gyári. Biztos nem bonyolult átkötni neked.
Szevasztok! Vettem egy szép 900 rr t és szeretnék tanácsot kérni hogy a világitást hogy tudnám fokozni mármint elöl ugye 20 éves motorhoz illő a fény . Sokat járok sötétben is es jo lenne valami erősebb fény! Meg azis jo lenne ha mindkét lámpa világitana egyszerre! Valami jókis ledes izzót tegyek bele?? Tudtok valami megoldást?
De most akkor lényegében neked is 2db. H4 es van csak az egyiknek sosincs használva a tompított izzószála?
Amúgy vaterán szoktam látni átalakító adaptert ilyen H4 problémára.