Persze, világos...nem az enyém a gép és nincs is (még) nálam, csak ötletelgetek a tünetek alapján. Egymás után döglenek a gyertyák, az újak sem húzzák semeddig sem. Még nem mértek rajta semmit, én is ezt kérdeztem elsőre. Ellenben nem régi a fesszab benne, igaz valami utángyártott ebay-es izé. Sima csatija van, 1 mozdulat, nem valami fixre forrasztott cucc. (ha arra gondolsz)
A töltés egy multiméterrel egyszerűen kimérhető .Gondolom nem cél lefüstölni mindent.Ha feszabalyzó probléma van nem elég csak kicserélni ki kell forrasztani végig mindent.
Így gondoltam én is...lehetséges, hogy fesszab vagy bármi miatt haldoklik a trafó (vagy fordítva, a sorrend mindegy) és a gép elkezdi zabálni a gyertyákat?
Ilyesmiben vagyok én is, egy jobb-márkás cucc csilliárdokba kerül újonnan, a bontott 10-15k. de kitudja, mi van vele és meddig lesz jó hisz' mind egyidősek nagyjából, Felújíttatni 25-30k. de az olyan lesz mint az új.
Én végül ebben maradtam magammal, a téli leállásban megjátszok egy ilyet, gátló ki és beadom egy generálra.
Köszönöm.
Most kapott friss műszaki vizsgát 2 évre.
Irány ár: 700 000
Fékek, futómű, motorblokk, kipufogó rendszer, hűtőrendszer mind felújítva.
Gumik, olaj, fékbetétek szűrők újak.
Motorblokk:
- szelephézag frissen beállítva
- vezérműlánc + feszítő frissen cserélve
- új lendkerék + generátor
- új kuplungszett
Jár hozzá tartalékba rengeteg alkatrész (pl komplett váltó is)
Posta ok.
26 eft
Angol nyelvű.
Posta OK
4.900,- Ft
Én végül ebben maradtam magammal, a téli leállásban megjátszok egy ilyet, gátló ki és beadom egy generálra.