Nem vagyok nagyon tapasztalt első gumit csak egyszer cseréltem sportec M3 volt van most is .Az első azért lett cserélve mert nem tudtam iven tartani a motor. A másodikban közel 20 ezer km van probléma mentes nyilván tanulók fejlődik az ember . A két év alatt 36 ezret mentem sosem éreztem ,hogy kevés lenne . Pályán nem jártam egyszer sem.
Én sem variálom túl a gumit, a legjobban a Sportec M3 jött be, azóta az van mindig. Annál jobb mi kell? :D Ha 20 gumi közül választhatok, akkor sem fogok állandóan mást venni csak azért mert van hozzá.
A slick miatt nekem is volt 17 egy rövid ideig de sem nem jött be, (utcaival sem) sem a rendőrök nem örültek ugyebár. Megvágva is hápogtak. Na mindegy, továbbadtam.
A 120/70 átmérője lényegében a 130/70-nek felel meg, viszont a komplett felszerelt 17 nehezebb mint a 16 ugyanúgy. Ezért is lett ez így-ahogy gondolom 1992-ben, rugózatlan tömeg. Tény, hogy a 16-hoz "korrekt" gumi kell és hamarabb érezni, ahogy kopik, mert:
megfigyelésem szerint a 16 kisebb súlya, ezért kisebb pörgettyűhatása miatt JÓ gumival könnyebben beesik a kanyarba. ((((Aztán volt csóróságból használt is, minden utcasarkon le kellett szállnom, 90 fokot fordítani a kívánt irányba mert nem akart kanyarodni. Teljes csőd. Kopott szar volt, nem a márka hibája.))))
De ez nem baj, csak más, én személy szerint sosem szerettem birkózni, a mountain-bike kormányzás bejön. A gép vételekor az első dolgom volt majdnem elesni 20-al az első fehérvári körforgóban. :D A hozzászokás kb. a város határáig tartott, onnan már mint két régi jóbarát. Ha valakit zavar a könnyebb beesés, kicsit növelni kell a nyomást véleményem szerint, ez elnyújtott, hosszú és gyors országúti kanyarban tényleg nem árt, én is tolok bele ilyenkor. Városban kicsit meg leveszem, kényelmesebb is és fordulékonyabb a gyári nyomással.
Összességében nekem bejött ez így, nem piszkálom már. De megértem, hogy másnak meg más a jó!
Ha új gumit akar az ember. De attól h egyszerűbb a választás, mert kevesebb fajta van hozzá, attól még nem biztos h az a jobb, sőt...
Sztem szopás a 16os kerék.
a visszatero ag levegos valahol. igy a melegedes hatasara tagul a folyadek ami a kiegyenlitoben kot ki. de ha visszahulik akkor a kiegyenlito tartaly es a huto kozott valahol levegot sziv es emiatt nem ter vissza a folyadek. vagy tenyleg a sapka nem tomit
Kicsit már megrendült bizalom szervízekkel. Néha tanácstalan vagyok kihez szabadna elvinni.. Főleg evvel a próblémával. Amikor kettő már passzolta.. Egyikket össze vesztem generátorral kapcsolatban is. No mind1! Várom tanácsokat :)
Szia! Más tünet nincs.. Nem 3 hengerezik.. Sajnos valamit akarok vele kezdeni.. Egy idényt végig szívtam így vele. Szervízek próbálkoztak. Mindegyik csak hűtősapkára gondolt.. Persze az egyszerű még kicserélni is. Jövőre valamit kell vele kezdeni. Persze lehet használni. Vízre oda kell figyelni. Mondjuk gondolkozok lecserélem fagyállót.. Hátha valami kosz van rendszerben.. Kiegyenlítőtartályban tisztának tűnik.
Nem tudom milyen géped van de ha csak ezt a "vízáramlás" dolgot nézem, hogy átkerül a víz a tartályba, nem megy vissza de a hűtőből meg hiányzik, akkor igen, AKÁR hengerfejes is lehet. Nekem ugyanezt csinálta.
Ne vedd készpénznek, no para. Nem 3 hengerezik hidegen vagy egyéb tünet?
A slick miatt nekem is volt 17 egy rövid ideig de sem nem jött be, (utcaival sem) sem a rendőrök nem örültek ugyebár. Megvágva is hápogtak. Na mindegy, továbbadtam.
A 120/70 átmérője lényegében a 130/70-nek felel meg, viszont a komplett felszerelt 17 nehezebb mint a 16 ugyanúgy. Ezért is lett ez így-ahogy gondolom 1992-ben, rugózatlan tömeg. Tény, hogy a 16-hoz "korrekt" gumi kell és hamarabb érezni, ahogy kopik, mert:
megfigyelésem szerint a 16 kisebb súlya, ezért kisebb pörgettyűhatása miatt JÓ gumival könnyebben beesik a kanyarba. ((((Aztán volt csóróságból használt is, minden utcasarkon le kellett szállnom, 90 fokot fordítani a kívánt irányba mert nem akart kanyarodni. Teljes csőd. Kopott szar volt, nem a márka hibája.))))
De ez nem baj, csak más, én személy szerint sosem szerettem birkózni, a mountain-bike kormányzás bejön. A gép vételekor az első dolgom volt majdnem elesni 20-al az első fehérvári körforgóban. :D A hozzászokás kb. a város határáig tartott, onnan már mint két régi jóbarát. Ha valakit zavar a könnyebb beesés, kicsit növelni kell a nyomást véleményem szerint, ez elnyújtott, hosszú és gyors országúti kanyarban tényleg nem árt, én is tolok bele ilyenkor. Városban kicsit meg leveszem, kényelmesebb is és fordulékonyabb a gyári nyomással.
Összességében nekem bejött ez így, nem piszkálom már. De megértem, hogy másnak meg más a jó!
Sztem szopás a 16os kerék.
Segítséget kérek tőletek! 97es sc33-ba milyen 17"os felnit lehet átalakítás nélkül berakni?
(Lehetőleg 6 küllőset)
Köszi!
üdv Olivér
Posta ok.
Keresnék 929 vagy 954 első futóművet kompletten kerékkel fékkel villahídakkal. Akinek lenne eladó kérem írjon.
Ne vedd készpénznek, no para. Nem 3 hengerezik hidegen vagy egyéb tünet?
Sc-28 es sc33- ra valo