Két dolog lenne a cbr-emmel. Hátha tudok benne segíteni.
- 1. Elindulok vele bemelegítés után.. Egy darabig a km óra nem mutat semmit csak nullát. Majd kb 5-10kmer után működik és mutatja a sebességet. Utána már semmi baja nincs. Azt észre vettem ha balos kormány kapcsolót használom kapcsolóm lámpát.. duda.. stb. akkor vissza jön és mutatja rendesen sebességet. De van, hogy újra elmegy és nulla.. Jeladóval lenne gond vagy testelés.. esetleg valami csatlakozó??
- 2. Kb olyan két tankolás után ha kicsit városba érek vele.. Akkor lámpáknál jobban felmelegszik a víz 104..105..106 fokig is. Ventilátor időben bekapcsol.. Párszor már megfigyeltem. Hűtőben kevesebb lesz a víz kiegyenlítőtartályban meg több szint fölé kerül. Leszívom felesleget vissza töltöm hűtőbe megint nem melegszik túl. Lehet, hogy hengerfejes? Valakinek van ilyen tapasztalata? Fagyállóval nem hiszem probléma lenne. Mondjuk mióta nálam van nem cseréltem benne hűtőfolyadékot.
Nem a tied van fenn hahu-n? Hasonlít szín alapján,az is fekete bubis plexis azt hiszem.Elkapkodni semmiképp nem fogom de megnézem amikben látok fantáziát.mit lehet tudni a tiedről?
Azt is illetve a 620as fekete is tetszetős de a zöld rr ami leginkább felizgatta a fantáziám.csak túrázásra...tipik eladó duma de ha nem csak duma akkor egy mustrát mindenképpen vetek rájuk.van 400 ért de mint mondtam munkám van elég,motorozni szeretnék
Láttam a hahun valami 600 ért egy ígéreteset, fehér felni, kék-piros-fehér dekor. Egy kifaggatást megérhet!
Valami ilyesmit néznék magamnak is első körben.
300k azért egy bajorba is elég jó,már akkor nagykorú de nem gondoltam volna hogy a cbr is ilyen jól el áll normál használat mellett.Elírásokért bocsi,kicsit pókhálósra van törve a képernyő aztán olyan érzés a betűket megtalálni mint az ezer éves sólyommal átlépni a fénysebességet
Templomba járós ez világi volt nekem is tetszik a dupla körlámpás de pont a tákolások miatt szeretnék egy újabb,olyan gépre beruházni,amire tényleg vigyáznék.télen házba stb stb hiába vagyok autószerelő eredendően de valószínű az olajcserén kívül nem fogok hozzányúlni max cicomázni ha valami van.a gsxf megtanította az iskolát a karbi szinkronnal.úgy elcseszerintettem hogy a felújított motoromat hazavágtam 1000km-en,becsöppent néha ami elég volt a szelepek beégéséhez magas fordulaton.ezekből okulva inkább a jól bevált mestert várom majd ki ha igényli a jószág.ha már túlestem a vételen mindenképp bejentkezek vele mi lett végül,csak kicsit elbitonytalanodtam ezért szerettem volna valódi véleményeket.nyílván az ordító hibákat észre lehet venni peóba karikán is.már nem célirány hogy 200 felett tudjon de jó ha megengedhető büntetlenül és nem kapok cserébe röpködő hajtókarokat meg ilyesmi.
Ja még annyi, hogy 1. a kókány szerelés megnyilvánulásait szúrd ki 2. a görbe vázat 3. nem baj ha sokszor lezúzták (mind lezúzták ennyi idő alatt, ez nem templombajárós motor) csak legyen normálisan megcsinálva.
Nekem még a kétkörlámpás van, bőven 300k. Km. felett jár és soha semmi olyan baja nem volt a 14 év alatt, amit ne én csináltam volna neki. Átlag 20k. km.-t megyek vele egy évben, fele-fele város-egyéb. Régen volt pályán is párszor és a traffielszaporodás elött az autópályán is kapta mindig 200 felett.
Én szeretem a 16-osát, prímán úgy fordul mint egy mountainbike, sosem értettem a nagy ellenállást iránta de ez magánvélemény. Ja, nincs nagyon rá slick, nekem nem nagy problem. De van rá Sportec M3 meg stb., mi kell annál jobb? A sztenderd féke is olyan a típusnak, hogy egy ilyen gumival a retinád leválik fékezéskor. És már nem is olyan drága méret mint anno, amikor simán volt 30-35k. és akkoriban azért többet ért a forint...
Szóval jó gép és ha nem üvegen jársz vele nonstop, akkor annyit eszik mint egy 250 es 4T robi, én 5.5-6-al járok vele csúcsforgalomban télen-nyáron és mindig legelöl vagyok. Jól elfér a sorban, könnyűsúlyú amikor gyökkettővel kell forgolódni. Plusz rásegítésnek sosem járok vele féltanknál többel, mert pont a kis súly miatt észre lehet venni a telit. Egy üzajelzőt betehettek volna amúgy, na mindegy. Én is nézem a macskalámpást mert tetszik és a sok kilométerem miatt egyszer lépek de annyival nem másabb, az alap ugyanaz, úgyhogy nem sürgős. 2000 től volt a nagy reform.
Jó választás nagy gondjai nincsenek ha talâlsz egy gyárihoz közeli állapotban lévő példányt.A két év alatt 35 ezer km mentem vele a feszabalyzón kívül csak a kötelező dolgokat cseréltem gumi olaj szürök fékbetét .
Igen,98-99eseket néztem.nem esek hanyatt ha nem hibátlan a vas de nem szeretnék különösebben belemerülni egy felújításba☺ a piac felső intervalluma a célpont,nem szeretnék valami átépitett zsákbamacskába belefutni.
Az idegesség az a szó ami egyáltalán nem jutna eszembe a 900RR-ről. Ha vigyáztak rá sokat elmegy bár ez mindegyikre igaz lehet. A 98-99-es utolsó évjárat e legjobb belőle.
Sziasztok,
Kis infót szeretnék begyüjteni a pengével kapcsolatban gsx 750ről nyergelnék át 2 év kihagyással emiatt kicsit ódzkodok de nem bírom kihagyni.Egy 1 éve szemezek a tipussal 97-99es érdekelne.Mennyire ideges? Km állás annyira nem izgat,ki tudja mennyire valós de gondolom 60000környékén lánc meg feszítő már lehet cserés bármin.Suzuki is igényelte. TC meg képesmotor ítéletekben nem láttam egzakt hiba lehetőséget talán a fesszab. amit emlegettek többen illetve a 16"-os első kereket mint negatívum.hideg meleg minden vélemény érdekelne.Nyílván a kiszemelt fogja kialakítani az én véleményemet de az eddigiek alapján úgy gondoltam újrakezdéshez nem annyira vadállat mégis egy lépcsővel közelebb a literesekhez.szeretnék egy 4-5évvel tervezni vele,mennyire házsártos,szervíz igény,stb? Motorozni szeretnék nem pedig szerelni nem legutolsó sorban az az alapjárat közeli villanymotor hang nagyon bejön.Haverok cikiznek hogy a kabátomhoz vennék gépet(régi mugen bürke) pedig erről szó sincs
Helló srácok!
Úgy alakult, hogy meg kell válnom tőle
Ha valakit érdekelnek a részletek, írjon nekem
1994-es, 64e km, új gumik, akksi, friss karbiszinkron+szelephézag-ellenőrzés
A dizánj festett, nem matrica, egyedi nagyon szép munka, itt-ott patinával.
Fain nagyon a gép, az árából supermoto lesz.
FMX 650 jöhet cserébe!
Üdv Urak!
Szeretnék kérni egy kis segítséget:
400RR-hez próbálnék nyitott dobot keríteni és jó lenne tudnom, hogy 900RR-en (pl. 98-ason) mennyi a dob 3 rögzítő csavarja közti távolság?
Köszönöm előre is, ha valaki tudna segíteni!
https://www.kepesmotor.hu/hond...
köszi az infót.
Két dolog lenne a cbr-emmel. Hátha tudok benne segíteni.
- 1. Elindulok vele bemelegítés után.. Egy darabig a km óra nem mutat semmit csak nullát. Majd kb 5-10kmer után működik és mutatja a sebességet. Utána már semmi baja nincs. Azt észre vettem ha balos kormány kapcsolót használom kapcsolóm lámpát.. duda.. stb. akkor vissza jön és mutatja rendesen sebességet. De van, hogy újra elmegy és nulla.. Jeladóval lenne gond vagy testelés.. esetleg valami csatlakozó??
- 2. Kb olyan két tankolás után ha kicsit városba érek vele.. Akkor lámpáknál jobban felmelegszik a víz 104..105..106 fokig is. Ventilátor időben bekapcsol.. Párszor már megfigyeltem. Hűtőben kevesebb lesz a víz kiegyenlítőtartályban meg több szint fölé kerül. Leszívom felesleget vissza töltöm hűtőbe megint nem melegszik túl. Lehet, hogy hengerfejes? Valakinek van ilyen tapasztalata? Fagyállóval nem hiszem probléma lenne. Mondjuk mióta nálam van nem cseréltem benne hűtőfolyadékot.
üdv Olivér
Valami ilyesmit néznék magamnak is első körben.
Én szeretem a 16-osát, prímán úgy fordul mint egy mountainbike, sosem értettem a nagy ellenállást iránta de ez magánvélemény. Ja, nincs nagyon rá slick, nekem nem nagy problem. De van rá Sportec M3 meg stb., mi kell annál jobb? A sztenderd féke is olyan a típusnak, hogy egy ilyen gumival a retinád leválik fékezéskor. És már nem is olyan drága méret mint anno, amikor simán volt 30-35k. és akkoriban azért többet ért a forint...
Szóval jó gép és ha nem üvegen jársz vele nonstop, akkor annyit eszik mint egy 250 es 4T robi, én 5.5-6-al járok vele csúcsforgalomban télen-nyáron és mindig legelöl vagyok. Jól elfér a sorban, könnyűsúlyú amikor gyökkettővel kell forgolódni. Plusz rásegítésnek sosem járok vele féltanknál többel, mert pont a kis súly miatt észre lehet venni a telit. Egy üzajelzőt betehettek volna amúgy, na mindegy. Én is nézem a macskalámpást mert tetszik és a sok kilométerem miatt egyszer lépek de annyival nem másabb, az alap ugyanaz, úgyhogy nem sürgős. 2000 től volt a nagy reform.
Kis infót szeretnék begyüjteni a pengével kapcsolatban gsx 750ről nyergelnék át 2 év kihagyással emiatt kicsit ódzkodok de nem bírom kihagyni.Egy 1 éve szemezek a tipussal 97-99es érdekelne.Mennyire ideges? Km állás annyira nem izgat,ki tudja mennyire valós de gondolom 60000környékén lánc meg feszítő már lehet cserés bármin.Suzuki is igényelte. TC meg képesmotor ítéletekben nem láttam egzakt hiba lehetőséget talán a fesszab. amit emlegettek többen illetve a 16"-os első kereket mint negatívum.hideg meleg minden vélemény érdekelne.Nyílván a kiszemelt fogja kialakítani az én véleményemet de az eddigiek alapján úgy gondoltam újrakezdéshez nem annyira vadállat mégis egy lépcsővel közelebb a literesekhez.szeretnék egy 4-5évvel tervezni vele,mennyire házsártos,szervíz igény,stb? Motorozni szeretnék nem pedig szerelni nem legutolsó sorban az az alapjárat közeli villanymotor hang nagyon bejön.Haverok cikiznek hogy a kabátomhoz vennék gépet(régi mugen bürke) pedig erről szó sincs
Úgy alakult, hogy meg kell válnom tőle
Ha valakit érdekelnek a részletek, írjon nekem
1994-es, 64e km, új gumik, akksi, friss karbiszinkron+szelephézag-ellenőrzés
A dizánj festett, nem matrica, egyedi nagyon szép munka, itt-ott patinával.
Fain nagyon a gép, az árából supermoto lesz.
FMX 650 jöhet cserébe!
Szeretnék kérni egy kis segítséget:
400RR-hez próbálnék nyitott dobot keríteni és jó lenne tudnom, hogy 900RR-en (pl. 98-ason) mennyi a dob 3 rögzítő csavarja közti távolság?
Köszönöm előre is, ha valaki tudna segíteni!