Ma futottam 1pár kört..a moci fel lett ruházva minden extrával es nem lett utánna állítva .igy történt meg ez a szomorú helyzet.a dugó szoknya része is kopott és az kenődött a henger falára..de nem vészes. Még javítható csak a dugó gyürü beszerzése hosszadalmas.
Áá, amihez nem értek, azzal nem húzom az időt meg az idegeimet. Elviszem a megfelelő szakemberhez mert amíg én megoldanám (ha rájövök egyáltalán a megoldásra), annyi idő alatt v.szeg sokszorosan megkeresem a javítás árát. Amik a kis kontár kezeimmel lehetségesek, annak utánamentem, pár csati, a tuti leégett gen. cseréje meg a fesszabié de többre nem futja :) ahogy összeraktam és pöccre indult, azonnal mértem a mérnivalót, hát csak kicsit lett jobb, hát akkor ennyi. De azért a 11.4V hoz képest a 11.97V már haladás, úgyhogy semmi pánik. :D:D Kicsit gyanús, hogy a 11.4 legalább fordulattól függően változott kicsit ideoda de 11.97 et mintha odaszögezték volna a multi kijelzőjére, esetleg 11.98, ezért gondoltam a fesszabra. Rábízom valakire mert nem akarok leégetni semmit.
Köszi mindenképp!!!
Sajnos rád marad a hiba feltarasa, innen nehez mericskelni. Èn csak azt tudom sok év tapasztalatabol, hogy azok a dolgok szivattak meg a legjobban amik " tuti jòk". A masik hiba az szokott lenni esetenkent hogy nem tarjak fel a gyöker problemat egy meghibasodasnal. Siman lehet itt is, hogyha megfosztod a kabelt a szigetelestol, lehet vegig El van rohadva, meg lehet csak par vekony er ami nincs eltorve, es ez okozta valojaban a generator- fesszab halalat, es hiaba lett cserelve, kinyirta a most beèpitett cuccokat is.
Pár gyanús csatit megforrasztottam, igazából nem is a csati volt oxidos az érintkezésnél, inkább a vezeték, ahogy a csatiba van sajtolva. De nem változott semmi. Nem tudom mi az esélye a gyári selejt fesszabályzónak manapság de ez egy ugyanolyan cucc, amit én is rendelhettem volna az eBay ről. Csak annyi, hogy nem volt pár hetem míg ideér, megvettem egy D.haraszti boltban. A generátor csak nem lehet, feketére volt égve és az országosan ismert őrbottyáni maestro tekercselte újra, az ő hibáját kizárom a referenciái miatt.
A 919-est válaszd de csak mert kicsit fiatalabb, kifinomultabb (hiszen a blokkoknál is van evolúció) kicsit erősebb...bár azt nem fogod észrevenni mert sok mindentől függ.
Mindkettő bevált amúgy és nincs is különbség igazán a kettő közt, rengeteg alkatrész jó is ebből-abba. Meg talán maga a moci is pofásabb a cicalámpákkal de ez ugye ízlések és pofonok, én szeretem a duplakört mert olyan már nemigen jön szembe más márkából sem.
Talán ha lényegi és észrevehető különbséget akarnék mondani, akkor a váltót hoznám fel: a 893-nak kicsit csontosabb a váltója és sokkal határozottabban kell elmagyarázni neki, hogy mit is akarsz tul.képpen mert vagy nem veszi be (kis fordulaton) vagy beveszi de azt hallani is fogod. Főleg lefelé rendesen rá kell lépni és minden o.k. Ami másik 893-al mentem az is ilyen volt, a 919 finomabb volt.
Az '95-ös sc28 és '96-os sc33 fejidomja egyforma vagy van már eltérés?
SC28-hoz fejidomtartó konzolt tud valaki eladót?
Köszi!
Köszi mindenképp!!!
Mindkettő bevált amúgy és nincs is különbség igazán a kettő közt, rengeteg alkatrész jó is ebből-abba. Meg talán maga a moci is pofásabb a cicalámpákkal de ez ugye ízlések és pofonok, én szeretem a duplakört mert olyan már nemigen jön szembe más márkából sem.
Talán ha lényegi és észrevehető különbséget akarnék mondani, akkor a váltót hoznám fel: a 893-nak kicsit csontosabb a váltója és sokkal határozottabban kell elmagyarázni neki, hogy mit is akarsz tul.képpen mert vagy nem veszi be (kis fordulaton) vagy beveszi de azt hallani is fogod. Főleg lefelé rendesen rá kell lépni és minden o.k. Ami másik 893-al mentem az is ilyen volt, a 919 finomabb volt.
Sokan elfelejtik.
Ezek mielött betetted az új karmantyúkat ki lettek tisztítva? Fémtiszta a horony minden furatban?