Érdekesen alakulnak a motorárak az elmúlt években. Én 2009ben az SC28-asom 470ezerer vettem. Gyári idom, gyári fény... De a többi motor is vagy 5 éve tartja az árát a cseszett drága új motorok miatt.
Erre gondolsz? https://www.cmsnl.com/honda-cb...
A BRG egy itthon is létező márka, "van" is egy csapágyboltban de kép nélkül nem tudtam összehasonlítani, a leírás meg hát nem volt túl érthető...de valami 2400Ft.
Ha a méret alapján bemész a legelső cs.boltba, egyből felütnek neked egy 10000 oldalas könyvet és megmondják mi van. Ha ez az a csapágy, szinte biztos hogy lesz, nem tűnik speckónak, teljesen szabvány így ránézésre.
Most ST. Jó az NS is, annak kicsit puhábbnak érződött a nyomáspontja, bár ez lehet szubjektív is. Az ST talán harapósabb és "hirtelenebb", jó gumi kell hozzá, kicsit keményebb anyagú guminál vagy csúszósabb aszfalton (vizes vagy hideg) szerintem túl hirtelen megy át blokkolásba és jobban oda kell figyelni, valakinek fárasztó lehet pl. városba és nem jön be, hát kinek-mi...valakinek meg az a jó.
Én Bp.-n a Honda Karasnában vettem/veszem egy ideje a Váci úton, az van közel...de ahogy nézem, több mociboltban is van de min. rendelhető és hoznak vagy elküldik neked.
Nemtom', hova valósi vagy.
Úgysem kopik túlságosan, megéri valami tényleg jó minőségű szinterre lecserélned. Hátha csak annyi. Hátsóban nincs tapasztalatom, én is csak azért dobtam ki belőle azt amivel vettem mert egy pakkban volt az új első betétekkel grátiszban, hát akkor miért ne...
Elsőben a ferrodo egy katasztrófa volt, akármit csináltam vele és akárhogy fékeztem, az utolsó 3 méteren mindig nyikorogva állt meg + az egyik betét felét elvesztettem, leszakadt a vasról. A Brembo középszerű volt, még a Gold és Newfren is jobb volt nála, pláne vizesen, most Nissin van és (nahát) brutáljó, vizesen jobban zizeg a tárcsán de fog is mint a zöld festék.
Természetesen csak fékezéskor nyikorog és a hatása is elég gyenge. Biztos nem rozsdás mert hosszabb út után is nyikorgott fékezéskor.
Betéttel lehet valami, vagy megégett vagy az anyaga vacak.
1. Lehet koszos, rozsdapöttyös a tárcsa, mert nem használod.
2. Ugyanilyen kosz miatt picit szorulhat a dugó, ha nagyon fogja, ki kell venni, polír és vissza. Levettem a nyerget, fékcsövet, kompresszorral kinyomtam a dugót, vissza, új folyadék, légtelenítés...
3. És ami nekem van: lötyög a nyereg a tartón. Ki vannak ütve a perselyek, amik megvezetik a mozgását. Berezonál-vibrál ha nem lépek rá rendesen, persze hangja van.
Ha ezektől eltekintve is vinnyog neked, talán a tárcsa-betét anyagpárosítás nem szerencsés vagy megégett a betét egyszer és üveges.
Az ennyém is nyikorog ,nyilvan nem a betét miatt . Arra gyanitok hogy a fék munkahenger nem megy eleget vissza és az állandón rajta van a betét a tárcsán! Amugy szinteres betét nekem tetszik eleg jól fékez már ugye a lehetöségekhez képest!
Mi lehet a hátsó fékbetéttel hogy állandóan csikorog? Megnéztem és még igen csak vastag a betét, viszont még ezzel vettem. Lehet hogy ezek idő után felkeményednek kicsit?
Hiába pucoltam, csiszoltam meg többször. Egy darabig volt csendes, viszont eléggé gyengén is fog! Ki mit tud ajánlani betét típusba ami puha fékbetét!?
Sziasztok ,
Ha esetleg érdekel valakit eladnám 1998-as 919-esem(136ps), mert a rend éber őrei levették a rendszámot!
Extrák: vadi új arany Afam 525-ös lánc+lánckerekek, fokozatkijelző, Finster dob, xenon, új gyári nisdin fékbetét elöl, hátul új tácsa+betét(Ferodo)
Vágott slick, hátul defekt...
+egy tartalék blokk(csapágyas)
Törzskönyv van....
350.000.-
Michelin nekem se jött be volt pr2 meg pilot power 2ct ,azt itt be is fejeződött nálam a Michelin .Ami legjobban tetszik az meg a Bridgestone s21 .
Persze a motorozás nem csak gumi kérdés , futómű,aszfalt,hideg v meleg van és mennyire vagy koncentrált!
Nagyon jó az M3, mást már sosem tennék fel. A 2. helyezett amit nagyon szerettem, az biza a jó öreg Bridge. BT50...azzal is aztán olyan, mint a bicikli. Csak ugye a keveréke finoman szólva sem "modern" és olyan furán megy át durva fék közben gurulásból kúszásba-kenődésbe és blokkolásba, kicsit nehéz lekövetni, ha más dolgod is van közben...mondjuk forgalomban. Nem dolgozik annyira az ember keze alá, könnyebben megáll és akkor perec, ha nem cselekedik az ember hamarjában. Viszont jó kompromisszum kopás/tapadás tekintetében. Ha tudnám időzíteni (és sok a felesleges lé is) akkor egy hosszabb európai túra elött valami ilyesmit tennék fel, nem egy ragadós sportgumit.
A legszarabb valami Michelin volt, majdnem ottmaradtam vele Miskolc felé anno, még a traffimentes Magyarország idejében, komoly tempónál egyszerűen nem tudtam legyilkolni a motort kanyarban a jobb felére a kanyarban, persze belső sávban és csak úgy jött a szalagkorlát balról...gondolkodhattak volna a helyszínelők, hogy mégis mi volt ez. Az utolsó 2 centi aszfalton egy parás elsőfékezéssel volt hajlandó bezuhanni jobbra, akkor meg átugrott a külső sávba mint egy igazi pancser, hát sose mégegyszer ezt az élményt. :/ Nem vagyok egy futóműmérnök de tény, hogy csak gumicsere és semmi egyéb változtatás, a jelenség eltűnt. Talán csak állítgatni kellett volna valamit, max. 1 éve volt nálam a gép.
Na mindegy.
954rr-re keresek sportkipufogót, üléstakarót, sötét bubis plexit.
Köszi.
Ha valaki egy fain vasat keres, eladnám:
https://www.kepesmotor.hu/hond...
Bp-en megtekinthető
Ha nem gond beteszem ide, hátha valakinek szüksége van gyors megoldásra: https://www.kepesmotor.hu/idom...
Üdv: Zoltán
Velük felvettem a kapcsolatot,de nem tudnak segíteni,nem ez a csapágy.
https://www.cmsnl.com/honda-cb...
A BRG egy itthon is létező márka, "van" is egy csapágyboltban de kép nélkül nem tudtam összehasonlítani, a leírás meg hát nem volt túl érthető...de valami 2400Ft.
Ha a méret alapján bemész a legelső cs.boltba, egyből felütnek neked egy 10000 oldalas könyvet és megmondják mi van. Ha ez az a csapágy, szinte biztos hogy lesz, nem tűnik speckónak, teljesen szabvány így ránézésre.
Én Bp.-n a Honda Karasnában vettem/veszem egy ideje a Váci úton, az van közel...de ahogy nézem, több mociboltban is van de min. rendelhető és hoznak vagy elküldik neked.
Nemtom', hova valósi vagy.
Elsőben a ferrodo egy katasztrófa volt, akármit csináltam vele és akárhogy fékeztem, az utolsó 3 méteren mindig nyikorogva állt meg + az egyik betét felét elvesztettem, leszakadt a vasról. A Brembo középszerű volt, még a Gold és Newfren is jobb volt nála, pláne vizesen, most Nissin van és (nahát) brutáljó, vizesen jobban zizeg a tárcsán de fog is mint a zöld festék.
Betéttel lehet valami, vagy megégett vagy az anyaga vacak.
2. Ugyanilyen kosz miatt picit szorulhat a dugó, ha nagyon fogja, ki kell venni, polír és vissza. Levettem a nyerget, fékcsövet, kompresszorral kinyomtam a dugót, vissza, új folyadék, légtelenítés...
3. És ami nekem van: lötyög a nyereg a tartón. Ki vannak ütve a perselyek, amik megvezetik a mozgását. Berezonál-vibrál ha nem lépek rá rendesen, persze hangja van.
Ha ezektől eltekintve is vinnyog neked, talán a tárcsa-betét anyagpárosítás nem szerencsés vagy megégett a betét egyszer és üveges.
Mi lehet a hátsó fékbetéttel hogy állandóan csikorog? Megnéztem és még igen csak vastag a betét, viszont még ezzel vettem. Lehet hogy ezek idő után felkeményednek kicsit?
Hiába pucoltam, csiszoltam meg többször. Egy darabig volt csendes, viszont eléggé gyengén is fog! Ki mit tud ajánlani betét típusba ami puha fékbetét!?
Ha esetleg érdekel valakit eladnám 1998-as 919-esem(136ps), mert a rend éber őrei levették a rendszámot!
Extrák: vadi új arany Afam 525-ös lánc+lánckerekek, fokozatkijelző, Finster dob, xenon, új gyári nisdin fékbetét elöl, hátul új tácsa+betét(Ferodo)
Vágott slick, hátul defekt...
+egy tartalék blokk(csapágyas)
Törzskönyv van....
350.000.-
Kizárólag a kedvezőbb gumiválaszték és ár miatt akarom lecserélni a felnit.
Amúgy a pesti utakra a 20" lenne az ideális :)
Persze a motorozás nem csak gumi kérdés , futómű,aszfalt,hideg v meleg van és mennyire vagy koncentrált!
A legszarabb valami Michelin volt, majdnem ottmaradtam vele Miskolc felé anno, még a traffimentes Magyarország idejében, komoly tempónál egyszerűen nem tudtam legyilkolni a motort kanyarban a jobb felére a kanyarban, persze belső sávban és csak úgy jött a szalagkorlát balról...gondolkodhattak volna a helyszínelők, hogy mégis mi volt ez. Az utolsó 2 centi aszfalton egy parás elsőfékezéssel volt hajlandó bezuhanni jobbra, akkor meg átugrott a külső sávba mint egy igazi pancser, hát sose mégegyszer ezt az élményt. :/ Nem vagyok egy futóműmérnök de tény, hogy csak gumicsere és semmi egyéb változtatás, a jelenség eltűnt. Talán csak állítgatni kellett volna valamit, max. 1 éve volt nálam a gép.
Na mindegy.