Ráadom a gyújtást és nem hallom, hogy menne. Lehet valami más? Tegnap még megnéztem, hogy pontosan mennyi kilóméter van benne. Ráadtam a gyújtást és ment a pumpa. Ma indultam volna és semmi.
Taschner ùrnàl nem ez volt,bàr az ülès megegyezik.Ami ott volt amerika modell volt cbr matrica elöl ès 954rr matrica a farokidomon.A videot ne keresd a napokban csinàlta de valamiert lekerult az oldalrol.
Szia Pohi!
Elgondolkodtam a cserén, bár az f2 még mindig jól szolgál. Egyenlőre nézelődőm egy biztos honda lesz az utód, 1 milla körül már szépek vannak. Hívtam kereskedésben van lógnak a fék tárcsák állítólag 30cal esett a tulaj, de már telefonból az jött le amit írtál hogy lom.Majd taschnernél szét nézek melyik videóban szerepel. Köszi a tippet!
Csak nem lecseréled az F2-t?
Az a motor a linken eléggé lom szerintem. A bal oldala összetörve.
A fejidom cserélt, farokidom is, hiányoznak a matricák, kormány vég súlyok is hiányoznak.
Volt videó a motorról a taschner garage oldalán az ülésről felismerhető.
Szánj rá picit többet és vegyél egy normális állapotút... :)
Néha látni....olyat. Az enyém szép, de még ez se tökéletes, bár ha azt nézzük, hogy 14 éves....ahhoz képest pöpec.
Nagyon kellemeset motoroztam vele ma....
Eladó ha megfizetik :D
Èn azt tanultam és azt tapasztaltam, hogy öregebb munkahengereknél (féknyereg) a porvédö, és a karmantyú hornyánál erösen oxidálódik az öntvény föleg a öregebb fékfolyadék esetében, ha nem cserélik idöben, és sok a páratartalma. Ilyenkor lecsökken a hornyok átméröje, így a karmantyú jobban össze van préselve, a dugattyú nehezebben mozog.
Elviekben a "visszahúzó" hatást-feledatot a maga a karmanytú végzi a dugattyún. Behuzáskor eldeformálódik, mint egy rugó energiát tárol a deformációban, majd mikor megszünik a nyomás, megpróbálja felvenni az eredeti alakját, és visszahúzza a dugattyút. Ha nézzük ezt a négyszögletes karmantyú keresztmetszetében, akkor az paralerogrammára deformálódik, majd vissza négyszöggé. Bár annyi csalás van benne, hogy elvileg munkhanger öntvényében a horny, nem négyszögletes keresztmetszetü, hanem annak alja szöget szár be a dugattyú palástjával.
Nem állítom biztosan, hogy esetedben is ez a hiba, de öregebb gépeknél ez sokszor gondot okoz, hogy oxidos lerakódás van a tömités hornyokban.
Honda CBR900RR SC28-hoz lehet valahol kapni utángyártott első főfékmunkahenger felújító szettet?
Az első féknyergeket szétszereltem, kitakarítottam, dugattyúkat felpolíroztam.
Ennek ellenére a a fék egy kicsit még mindig "fog".
Arra gondoltam, hogy a főfékhenger karmanytú a fékkar kiengedésekor átenged, így nem érvényesül teljesen a visszahúzó hatása.
Pumpán magától nem folyik át a benzin(nem tud)
Az ac a gyújtó trafóról kapja a jelet, tehát csak akkor megy ha be van indítva,ellenőrizni úgy tudod,hogy beinditod és fogod pár másodpercig,fogod érezni ,hogy pulzáló.
Nekem is 95 ös az RR és nekem már nem volt rajta az AC és ejtő tankoskènt is tökéletesen üzemel.
Hello.Nagy segitseg kellene.Cbr 929 elsokerek tengelyen van ket tavtarto.Az egyiknek van valla is a masiknak nincs.Valaki meg tudna adni annak a vall nelkulinek a mereteit,foleg szelesseg de kulso atmero is jo lenne..koszonom elore is
Ha ráadom a gyújtást én semmi hangot, jelet nem tapasztalok, hogy az üzemanyag szivattyú tekerne ('95 sc28)..... működni működik a gép (gondolom mint ejtőtartályos). Szerintem kezdettől fogva (8-9 éve van nálam) nem ment, mert sosem hallottam "zúgást" vagy csak járó motornál kapcsolnak? Hogy lehet azt megtudni, hogy megy-e vagy sem.... ha nem mi okozhatja? Relé vagy mi?
Köszönöm!
Több hiba lehetséges! Hibás a feszültség szabályzó. Gond van a generátorral, A feszültség-szabályzó és a generátor csatlakozó kontakt-hibás , rossz a feszültség-szabályzó , gond van az akku-val. Stb....stb . Lakamoto . Tapolca !
99% hogy nem az a rossz.én elsőre a relére gyanakodnék.
Ma valószínűleg megadta magát a benzinpumpa a 954-ben. Esetleg van valakinek bontott eladó vagy ami megegyezik vele?
Elgondolkodtam a cserén, bár az f2 még mindig jól szolgál. Egyenlőre nézelődőm egy biztos honda lesz az utód, 1 milla körül már szépek vannak. Hívtam kereskedésben van lógnak a fék tárcsák állítólag 30cal esett a tulaj, de már telefonból az jött le amit írtál hogy lom.Majd taschnernél szét nézek melyik videóban szerepel. Köszi a tippet!
Csak nem lecseréled az F2-t?
Az a motor a linken eléggé lom szerintem. A bal oldala összetörve.
A fejidom cserélt, farokidom is, hiányoznak a matricák, kormány vég súlyok is hiányoznak.
Volt videó a motorról a taschner garage oldalán az ülésről felismerhető.
Szánj rá picit többet és vegyél egy normális állapotút... :)
Néha látni....olyat. Az enyém szép, de még ez se tökéletes, bár ha azt nézzük, hogy 14 éves....ahhoz képest pöpec.
Nagyon kellemeset motoroztam vele ma....
Eladó ha megfizetik :D
919 cbr. 230 eft.
Ismerős valakinek?
https://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbr_900_rr-11921047
Köszönöm az információkat, akkor újra neki ugrok a féknyergeknek és megnézem mi újság a karmantyúk alatt.
Elviekben a "visszahúzó" hatást-feledatot a maga a karmanytú végzi a dugattyún. Behuzáskor eldeformálódik, mint egy rugó energiát tárol a deformációban, majd mikor megszünik a nyomás, megpróbálja felvenni az eredeti alakját, és visszahúzza a dugattyút. Ha nézzük ezt a négyszögletes karmantyú keresztmetszetében, akkor az paralerogrammára deformálódik, majd vissza négyszöggé. Bár annyi csalás van benne, hogy elvileg munkhanger öntvényében a horny, nem négyszögletes keresztmetszetü, hanem annak alja szöget szár be a dugattyú palástjával.
Nem állítom biztosan, hogy esetedben is ez a hiba, de öregebb gépeknél ez sokszor gondot okoz, hogy oxidos lerakódás van a tömités hornyokban.
Az első féknyergeket szétszereltem, kitakarítottam, dugattyúkat felpolíroztam.
Ennek ellenére a a fék egy kicsit még mindig "fog".
Arra gondoltam, hogy a főfékhenger karmanytú a fékkar kiengedésekor átenged, így nem érvényesül teljesen a visszahúzó hatása.
Az ac a gyújtó trafóról kapja a jelet, tehát csak akkor megy ha be van indítva,ellenőrizni úgy tudod,hogy beinditod és fogod pár másodpercig,fogod érezni ,hogy pulzáló.
Nekem is 95 ös az RR és nekem már nem volt rajta az AC és ejtő tankoskènt is tökéletesen üzemel.
Keresd meg a pumpát, és mérd meg a csatiján, h van-e 12V...
Ha nem felejtem el, holnap lemérem neked.
Ha ráadom a gyújtást én semmi hangot, jelet nem tapasztalok, hogy az üzemanyag szivattyú tekerne ('95 sc28)..... működni működik a gép (gondolom mint ejtőtartályos). Szerintem kezdettől fogva (8-9 éve van nálam) nem ment, mert sosem hallottam "zúgást" vagy csak járó motornál kapcsolnak? Hogy lehet azt megtudni, hogy megy-e vagy sem.... ha nem mi okozhatja? Relé vagy mi?
Köszönöm!