A versenymotorokon nem is kenik a láncot.
Én azért használok spray-t, leginkább a castrol, vagy az s100 fehéret, nekem ezek koszoltak legkevésbé eddig. Próbáltam vmi szürke Shell-t is, de attól tiszta mocsok volt a bal hátulja. Pedig már régóta rászoktam, hogy mikor hazaérek, a meleg láncra fújom rá a cuccot, így hamarabb és állóhelyzetben szárad meg, mire újra ráülök, már nem ragacsol annyira.
A "szárazspay-k" meg fura szerzetek. Amikor megszárad a láncon, egy viaszos jellegű bevonatot képez, ami a láncra kerülő kosz/por/stb-t megkötve, egyszerűen lepereg a láncról, miközben magával viszi a koszt is. Csak ennek megvan az ára: kevésbé tartós a bevonat, vagyis sűrűbben kell pótolni, újrafújni.
Arany színű lánc meg... hááááát... nekem jó a sima, fekete is...
Üdv!
Biztos esett már szó arról,amit meg szeretnék tudni,de elég nehéz lenne megtalálni,szóval bocs,ha esetleg már valaki kérdezte ugyanezt.
Mostánaban elég sokszor hallom,hogy nem spray-el kell fújni a láncot,hanem gépolajjal kell bekenni.Belenéztem a moci könyvébe és eléggé meglepett,hogy kifejezetten lebeszél a „kereskedelmi” spray-ek használatáról mondván,hogy ezek olyan anyagokat tartalmazhatnak,amik károsítják az O gyűrűket, ezért maga a könyv is „SAE 80 or 90 gear oil”-t ajánlja.
Mivel láncszett csere előtt állok,szeretném tudni,hogy mi a legjobb,amit használhatok (olaj vagy spray) figyelembe véve persze azt is,hogy nem szeretném a láncot 50 kilóméterenként kenegetni,mert gondolom az olaj csak nem bír ki 500 km-t és persze az sem mindegy,hogy a motort telecsapja-e vagy sem.Olvastam,hogy vannak „száraz” spray-ek,amik a kicsapódás problémáját megszüntetik és vannak O gyűrűt kímélő sprayek,de ezek - ellentétben az olajjal - valószínűleg elég rondán festenek pl. egy aranyszínű láncon. Amúgy láncszettből milyet érdemes venni? (márka,anyag stb.)
Nem tudja valaki, hogy 2004-es 600rr hez menyibe kerül villaszár!?
Előre is köszi a válaszokat!
Remélem klappolt minden! :D
Számlás áfás árak 1év garanciával
-Diablo
-120/60R17-160/60R17 53990Ft
-120/70R17-160/60R17 53990Ft
-Diablo Rosso II+AJÁNDÉK Sisaktartó
-120/70R17-180/55R17 70990Ft
-120/70R17-190/50R17 72990Ft
-120/70R17-190/55R17 73990Ft
-Diablo Rosso Corsa
-120/70R17-180/55R17 79990Ft
-120/70R17-190/55R17 81990Ft
-Diablo Strada
-120/70R17-160/60R17 57500Ft
-120/70R17-180/55R17 58500Ft
-Angel
-120/70R17-160/60R17 67900Ft
-120/70R17-180/55R17 68900Ft
-120/70R17-190/50R17 70900Ft
-Scorpion Trial
-110/80R19-150/70R17 59990Ft
Dragon Supercorsa Sc2
-120/70R17 28000Ft
-180/55R17 32000Ft
-190/55R17 33000Ft
2010-2011 évi gyártásuak.
A két első tárcsát menyiért adod? A tárcsák is csak 1 napot voltak motoron? Előre is köszi!
Én azért használok spray-t, leginkább a castrol, vagy az s100 fehéret, nekem ezek koszoltak legkevésbé eddig. Próbáltam vmi szürke Shell-t is, de attól tiszta mocsok volt a bal hátulja. Pedig már régóta rászoktam, hogy mikor hazaérek, a meleg láncra fújom rá a cuccot, így hamarabb és állóhelyzetben szárad meg, mire újra ráülök, már nem ragacsol annyira.
A "szárazspay-k" meg fura szerzetek. Amikor megszárad a láncon, egy viaszos jellegű bevonatot képez, ami a láncra kerülő kosz/por/stb-t megkötve, egyszerűen lepereg a láncról, miközben magával viszi a koszt is. Csak ennek megvan az ára: kevésbé tartós a bevonat, vagyis sűrűbben kell pótolni, újrafújni.
Arany színű lánc meg... hááááát... nekem jó a sima, fekete is...
Nekem a Chestertone 715 vált be ... de már égen-földön nem tudok beszerezni belőle
Biztos esett már szó arról,amit meg szeretnék tudni,de elég nehéz lenne megtalálni,szóval bocs,ha esetleg már valaki kérdezte ugyanezt.
Mostánaban elég sokszor hallom,hogy nem spray-el kell fújni a láncot,hanem gépolajjal kell bekenni.Belenéztem a moci könyvébe és eléggé meglepett,hogy kifejezetten lebeszél a „kereskedelmi” spray-ek használatáról mondván,hogy ezek olyan anyagokat tartalmazhatnak,amik károsítják az O gyűrűket, ezért maga a könyv is „SAE 80 or 90 gear oil”-t ajánlja.
Mivel láncszett csere előtt állok,szeretném tudni,hogy mi a legjobb,amit használhatok (olaj vagy spray) figyelembe véve persze azt is,hogy nem szeretném a láncot 50 kilóméterenként kenegetni,mert gondolom az olaj csak nem bír ki 500 km-t és persze az sem mindegy,hogy a motort telecsapja-e vagy sem.Olvastam,hogy vannak „száraz” spray-ek,amik a kicsapódás problémáját megszüntetik és vannak O gyűrűt kímélő sprayek,de ezek - ellentétben az olajjal - valószínűleg elég rondán festenek pl. egy aranyszínű láncon. Amúgy láncszettből milyet érdemes venni? (márka,anyag stb.)
Hűtőt mennyiért vesztegeted?!
PC37 es 600rr-hez nagyon kéne pályaidom szett!
SOS. PLS!
Köszönöm!
KElleni fog!
Szerintem e-mail -ben egyeztessünk!
ota5@freemail.hu