Szerintem a modern 600-as és 1000-es japán motorok között semmi igazán jelentős különbség nincsen, mostmár tényleg csak az számít hogy melyik tetszik jobban. Használt motorok esetében pedig természetesen az állapot.
Nekem lenne egy oan kérdésem, hogy szerintetek mi éri meg jobban? Egy 2003-as kiadásu yamaha R6-os vagy egy szintén 2003-as honda cbr 600 RR? Igaz minnda 2-ö 2003-as de a yamaha ugye 98-as fejlesztésü a honda meg 2003-as fejlesztésü! Persze a honda drágább is lenne 1 kicsit de megéri csak mert 1 kicsivel jobban néz ki?
abban biztos vagyok hogy jobb de ha az r6-ot választom annyira rosszabuul nemjárok és még pénzem is marad (valami jo kis rucira!! )
Valamelyik motoros e havi újságban voltak most gumitesztek, talán a motorinfóban, abban lehúzták a continentalt, mert gyorsan kopik, nem is tapad olyan jól és csapdos vele a kormány.... A mérce a Michelin, a Dunlop és a Metzeler volt ezekhez képest gyengébb.....
Érdeklődnék, hogy valaki tud-e valamit "mondani" a MAXXIS vagy CONTINENTAL (persze sport) gumikról? Most megy műszakira a motorom és gumit kell rajta cserélnem. Eddig DUNLOP D206 volt fent. Jővőre el szeretném adni és valamilyen olcsóbb alternatíva érdekel gumi téren. Persze azért hajtom rendesen de nem pályázom, (CBR 600 F 2000-es) és idén még akarok vele menni 4-5000 km-t.
Használt motorrol csak azt hidd el, amit a közvetlen jó barátod mesél az Ő motorjáról.
Nem azt mondom, hogy mondenki más hazudik, de légy pesszimista, akkor csak jobban járhatsz. Kérdezd körbe a barátaidat, hogy hányan estek már motorral, erre kapsz egy olyasmi számot, hogy 10 motorból 7-el tutira estek. Ez a szám a motor korával nő. Hát ekkora az esélye annak, hogy törött motort veszel.
Amikor én néztem motorokat mindenki tagadott mindent,
- mondták, hogy szalon állapot, majd a vázon láttuk, hogy újra volt festve, a bukógomba felfogatása meg újraheggesztve,
- még a benne lévő km-et sem szabad feltétel nélkül elhinned, hiába digitális, pár e. forintért arra módosíttatja az eladó, amire csak akarja,
- meg hogy a huga/nővére vezette csak..... stb-stb!
Ami ajánlok:
- vigyél magaddal egy rutinos motorost (lehetőleg olyat, aki ismeri az adott márkát), és azzal nézdesd körbe! Az észre veszi, ha valami nem gyári rajta!
Az árrol meg csak annyit, hogy nézd meg a neten a hasonló korú/állapotú motorokat, és az ott szereplő átlagárból kezdj el alkudozni. De keményen, mert azok az árak is csak irányárak...
Nekem lenne egy oan kérdésem, hogy szerintetek mi éri meg jobban? Egy 2003-as kiadásu yamaha R6-os vagy egy szintén 2003-as honda cbr 600 RR? Igaz minnda 2-ö 2003-as de a yamaha ugye 98-as fejlesztésü a honda meg 2003-as fejlesztésü! Persze a honda drágább is lenne 1 kicsit de megéri csak mert 1 kicsivel jobban néz ki?
abban biztos vagyok hogy jobb de ha az r6-ot választom annyira rosszabuul nemjárok és még pénzem is marad (valami jo kis rucira!! )
eddig össz 24km gurult bele,már nagyon bizsereg a tenyerem.
Valamelyik motoros e havi újságban voltak most gumitesztek, talán a motorinfóban, abban lehúzták a continentalt, mert gyorsan kopik, nem is tapad olyan jól és csapdos vele a kormány.... A mérce a Michelin, a Dunlop és a Metzeler volt ezekhez képest gyengébb.....
Egyik haverom most vett, 2004-es CBR 600 RR, és lenne egy olyan kérdésem hogy az órát(mármint ami az időt mutatja) hogyan kell beállitáni?
Hol kapok 600rr-hez 15-ös első fogaskereket?
Előre is kössz a segítséget!
Érdeklődnék, hogy valaki tud-e valamit "mondani" a MAXXIS vagy CONTINENTAL (persze sport) gumikról? Most megy műszakira a motorom és gumit kell rajta cserélnem. Eddig DUNLOP D206 volt fent. Jővőre el szeretném adni és valamilyen olcsóbb alternatíva érdekel gumi téren. Persze azért hajtom rendesen de nem pályázom, (CBR 600 F 2000-es) és idén még akarok vele menni 4-5000 km-t.
Előre is köszönöm!
Nem azt mondom, hogy mondenki más hazudik, de légy pesszimista, akkor csak jobban járhatsz. Kérdezd körbe a barátaidat, hogy hányan estek már motorral, erre kapsz egy olyasmi számot, hogy 10 motorból 7-el tutira estek. Ez a szám a motor korával nő. Hát ekkora az esélye annak, hogy törött motort veszel.
Amikor én néztem motorokat mindenki tagadott mindent,
- mondták, hogy szalon állapot, majd a vázon láttuk, hogy újra volt festve, a bukógomba felfogatása meg újraheggesztve,
- még a benne lévő km-et sem szabad feltétel nélkül elhinned, hiába digitális, pár e. forintért arra módosíttatja az eladó, amire csak akarja,
- meg hogy a huga/nővére vezette csak..... stb-stb!
Ami ajánlok:
- vigyél magaddal egy rutinos motorost (lehetőleg olyat, aki ismeri az adott márkát), és azzal nézdesd körbe! Az észre veszi, ha valami nem gyári rajta!
Az árrol meg csak annyit, hogy nézd meg a neten a hasonló korú/állapotú motorokat, és az ott szereplő átlagárból kezdj el alkudozni. De keményen, mert azok az árak is csak irányárak...
Itt nézz szét.
Szerintem ez nagyon jó vétel. De válogass kedvedre .