huuu az biztos szuper lehetet.Én tegnap jötem haza szegedröl ugy hogy ma elég fáradt volta de ha tudtam volna hogy most hétvégén lesz a kupa kinéztem volna.Láttam a cbr clubon hogy szept 25. mentek az euro ringre,csatlakozhatok mondjuk motor hiján autoval mennék de legalább tudnék fotozni.
hello engineer!bocs hogy tegnap már nem irtam de elég fáradt voltam aztán hamar elmentem szunyálni.sajnos már csak jövöre lesz motorom,600rr vagy 1000rr-t szeretnék.attol füg hogy mennyire lesz lovém,persze most sporolok mint az állat.télen vagy legkésöbb tavaszal szeretném már megvenni.
Szia rockandy!hogy vagy?Igen valoban lefotoztam öket,de csak késöb jötem rá miután jobban menéztem a cluban a club tagok listáját.Kár hogy nem tudtam mert a Brimga sokáig nem is ment a pályán ugy hogy tudtam volna dumálni vele, azt pedig a club honlapján olvastam hogy mitörtént a cintivel,pont a bringa irta.szerdán lehet hogy megint ki megyek egy pár orora.Ha van idöd gurulj ki te is.
Hali mindenki!
Van egy hátsó sárvédőm 600RR-re karbonból kicsi hibával.jutányos áron megválnék tőle lakkozva vagy polírozva kb 10-15 eFt-ért. Ha érdekel valakit az elérhetőségem a karbon a motoron topikban megtalálható.
Ja és versenyzéshez láncvédő "cápauszony"
Hát igen hallotam. Nem ismertem. De a leirtakból itélve sokat vesztettem igy is. Sajnálom hogy igy történt. Vigyázunk hogy mi ne igy végezzük.
De ha valaki tudna irni pár sort a baleset mivoltárol akkor okulhatnánk is belöle. Csak annyit tudtam kihámozni hogy gyorsan ment. De ez még nem ok a halálra.
Szia Engineer!köszönöm kérdésed jol vagyok.Sajnos mivel még nincs meg a gépem igy autoval és nézöként voltam kint a ringen.jo volt és tetszet csak kár hogy a clubol senki nem volt kint, az R6 clubol voltak páran mint késöbb kiderült de öket nem ismerem.Gondolom hallotad a szomoru hirt,DAV elhunyt és emiatt a rockandy az nap nem szeretet volna motora ülni amit teljesen megértek ugy hogy nem jöt kiRemélem viszont 31.többen ki jönek,megproszálok én is ki menni.
Tapadokorongos tanktatyó nincsen! Vagy legalábbis nem tudok rola és márt elég régota nézegettem öket ahoz hogy feltünnyön ha van.
De neked is van megoldás mivel az olyan tanktatyükat amikben nincs mágnes azt ugy kell felkötözni a hozzá való hevederekkel. Csak nekem nem tetszik a kötözgetés inkább feldobomrá a tatyot és ottmarad. igaz ahoz is adtak hevedert a biztonság kedvéért.
Jártam márt ugy hogy 150 nél a tanktáskából melltáska lett
Roky köszi az érdeklödést. Megnyugtatál :)
BOcs hogy csak most válaszolok de besz@rt a gépem.
Sziasztok!
Feldobtam az oldalamra az utóbbi 2-3 év angol gumitesztjeit, vásárlói tapasztalait. Ha valakit érdekel a téma, érdemes belenézni, még akkor is:
- ha nem beszél angolul, a csillagokat mindenki meg tudja számolni
- nem a legtutibb minőségű a scannelés, de olvasható
- némelyik teszt már lassan három éves
mert ilyenek magyarul nem elérhetőek, eléggé alaposak a srácok.
http://kep.tar.hu/kenguru/50119142#2
Nekem az RR gyári Bridgestone 012-ese nagyon bejött, de az, hogy 3500 után cserés lett a hátsó már nem tetszett annyira. Most Diabloval megyek, teljesen jó, bár nem a legolcsóbb
Engineer,
megkérdeztem Kiri-től a dolgot és azt mondja hogy fém tankja van és még az alakja is úgy van kialakítva hogy a tanktáska a legfrankóbban felcsücsüljön rá.
én is most értem haza. Egész nap az Alpok-Adrián voltam. Nagyon jó volt . A 300 mérföldes verseny rajtja elég komoly volt.
Épp most értem haza amotorozásból.
Nagyon jó volt.
kb 300km et tekertünk itt dunántulon.
Én márciusra terveztem és 600Fet függetlenül attol hogy mennyi pénzem lesz :)
De remélem több mint kevesebb.
Te mikor veszel motrot?
És milyent?
Van egy hátsó sárvédőm 600RR-re karbonból kicsi hibával.jutányos áron megválnék tőle lakkozva vagy polírozva kb 10-15 eFt-ért. Ha érdekel valakit az elérhetőségem a karbon a motoron topikban megtalálható.
Ja és versenyzéshez láncvédő "cápauszony"
ketten is voltak a klubból (Cinti(fekete 1000RR) és Bringa(600RR)). Szegény Cinti esett is egyet Bringa motorjával és sajnos eltörte a bokáját.
Engineer,
Dav az eső miatt nedves úton valószínüleg megcsúszhatott és ezért sodródott le az útról egy általa ezerszer bejárt kanyarban.
De ha valaki tudna irni pár sort a baleset mivoltárol akkor okulhatnánk is belöle. Csak annyit tudtam kihámozni hogy gyorsan ment. De ez még nem ok a halálra.
Mocival nem mentél a pályán?
Rocky te voltála pályán?
Tapadokorongos tanktatyó nincsen! Vagy legalábbis nem tudok rola és márt elég régota nézegettem öket ahoz hogy feltünnyön ha van.
De neked is van megoldás mivel az olyan tanktatyükat amikben nincs mágnes azt ugy kell felkötözni a hozzá való hevederekkel. Csak nekem nem tetszik a kötözgetés inkább feldobomrá a tatyot és ottmarad. igaz ahoz is adtak hevedert a biztonság kedvéért.
Jártam márt ugy hogy 150 nél a tanktáskából melltáska lett
Roky köszi az érdeklödést. Megnyugtatál :)
BOcs hogy csak most válaszolok de besz@rt a gépem.
Azt hiszem azert is megveszem az RR-t es legfeljebb F-re cserelem ha annyira rossz.
Feldobtam az oldalamra az utóbbi 2-3 év angol gumitesztjeit, vásárlói tapasztalait. Ha valakit érdekel a téma, érdemes belenézni, még akkor is:
- ha nem beszél angolul, a csillagokat mindenki meg tudja számolni
- nem a legtutibb minőségű a scannelés, de olvasható
- némelyik teszt már lassan három éves
mert ilyenek magyarul nem elérhetőek, eléggé alaposak a srácok.
http://kep.tar.hu/kenguru/50119142#2
Nekem az RR gyári Bridgestone 012-ese nagyon bejött, de az, hogy 3500 után cserés lett a hátsó már nem tetszett annyira. Most Diabloval megyek, teljesen jó, bár nem a legolcsóbb
megkérdeztem Kiri-től a dolgot és azt mondja hogy fém tankja van és még az alakja is úgy van kialakítva hogy a tanktáska a legfrankóbban felcsücsüljön rá.