DuZS Peti TEL.számában, cimében tudnál segíteni?? elöre is kösz!
Én csütörtökön viszem 1000-es szervízbe a gépem már árat is mondtak 21500 ft. lesz olaj,szűrő csere,átnézés, Yosimura dob felrakása+a szervízdíj is benne van,azt mondta a szervízes srác hogy végig is nézhetem amíg folyik kifele az olaj, addig feldobja a dobot,ami már kinézetre sem egyszerü!
üdv
gondoltam hogy semmi hasznod! Nem is azért írtam, hiszen nekem sincs hasznom belőle.... mivel nekem bejött a Dúzs féle idom, ezért gondoltam megosztom....
Nekem ebből semmi hasznom ki kitől vesz. Én raktam fel dúzs féle idomot is már. Láttam mindkettőt, egyik se rosszabb vagy jobb a másiknál. Kicsit más a 2. A Dúzsnál most a gixxerrevaló tényleg valóban olcsó.
Bocsánat hogy beleszólok... de most szerintem a Dúzs Petinél is nagyon jó áron meg lehet venni a cuccot! Ha jól tudom Tomiboy a link amit írtál, az a srác a Peti cuccait másolja.... (ami szerintem nem egészen sportszerű....). Bár nyilván a piac az piac, és aki nem ismeri Petit, az nem foglalkozik ezzel a dologgal, hiszen ami olcsóbb az olcsób.... Én spec. a Peti féle idomokra esküszök!
Na ennyi....
Takiboy ha belehímzed az RR feliratot kézzel akkor ezután mesternek foglak szólítani!
600RR-nél vágni kell az idomot a gombához. F4-nél ha nem pályára akarod meglehet úszni idomvágás nélkül, de pályára csak idomvágással. Idom Én ilyen idomot vettem. Nagyon megvagyok vele elégedve. Postán küldte a srác, a többi idomoshoz képest olcsó volt. Nem kellett faragni, simán felment a helyére mindenfajta feszegetés nélkül.
Pályaidomot egy dunántúli gyerek csinál, a revüben volt benne mindig. Mondjuk azt nem tudom, hogy a 2004-es és a 2005-ös kompatibilies-e. Szerintem bukógombánál biztosan kell faragni, mert a vázon (2004) csak egy pontra lehet rögzíteni, az meg az idom mögött van.
Engem bukogombák érdekelnének 05-ös 600RR-re olyan amihez nem kell faragni az idombol. esetleg nem tudsz segíteni pályaidommal kapcsolatban? az is kellene,az osszes gyári helyett.ki csinál ilyet,mennyiért? Köszi előre is! Üdv
Szia Takiboy!
Ha hétvégén viszem szervízbe az RR-t akkor megkérdezem,hogy mennyi egy üléstakaró,és azt is hogy mit adnak bónuszt(nem felejtettem el) egy új RR-hez.
Hali!
Szerintem is érdemes 1000km-ig bejáratni,meg nekem ezt is mondták.Az pedig szerintem teljesen hülyeség, hogy kíméletlenül kell bejáratni a motort,mert akkor nagyobb lesz a teljesítménye. Az enyémbe most lesz 6000km és úgy érzem hogy most kezd igazán "összérni".
Én is úgy hallottam hogy 6ezernél átviszgálás és 12ezernél olaj+szűrőcserék.
nektek nem furcsa hogy a használati utmutatóban 500!!km-t írnak bejáratásra és óvatoskodásra?? szerintem én minimum 1000-1200km-ig kímélem aztán meg csak fokozatosan terhelem,én íig gondolom helyesnek
DuZS Peti TEL.számában, cimében tudnál segíteni?? elöre is kösz!
Én csütörtökön viszem 1000-es szervízbe a gépem már árat is mondtak 21500 ft. lesz olaj,szűrő csere,átnézés, Yosimura dob felrakása+a szervízdíj is benne van,azt mondta a szervízes srác hogy végig is nézhetem amíg folyik kifele az olaj, addig feldobja a dobot,ami már kinézetre sem egyszerü!
üdv