Legyszi irjatok mar le, hogy eg a gepeteken a helyzetjelzo/tompitott/refi. A jobb vagy a bal oldali buraban egnek? Ugy nezzuk, a balt vagy jobbat, hogy a mocin ulsz.
pl:
-helyzetjelzo: mindeketto
-tompitott: jobb
-refi: bal
Hahó Valaki tudna tapasztalatot megosztani olyan téren,hogy pl. 99-00 f4 hondából szeretnék pálya motor építeni mert mondjuk csak ilyen motorra lenne pénzem s ha papírnélküli s nem van forgalomba helyezve itthon akkor meddig lehet még kb pályán használni s nem kérik e előbb utóbb a forgalmit pályára lépéskor mondjuk pálya napokon. S lehet e ebből megfelelő motor alkotni hobby szintű pályázáshoz ?
Április végén történt az eset. Nyílegyenes úton leszorított egy Lexus-os. Bosszút akart állni, mert: 1. Túl hangos volt a motorom 2. A sorok között előrementem és beszúrtam elé.
Küldte rendesen utánam. 150 körül mehettünk, nem akartam gyorsabban menni, mert hideg volt és sötét. Gondoltam, elengedem. Nagy hiba volt. A külső sáv szélére húzódtam. Ahogy rámhúzta a kormányt, az útszéli kavicsos részre kerültem. Sokan jöttek szembe, tompítottal mentem. Nem is láttam, mi van előttem. Megfékeztem a motort és ugrottam balra, nem tudtam már visszahozni.
Jópár bukfenc után egy hatalmas, négytalpas trafótartó oszlopnak csapódtam és –utóbb kiderült- a motor is. A bal oldalon érte az ütés, de akkora erővel, hogy a jobb oldalon is eltört a váz és a blokk is. Sok minden összejött. Azon a hétvégén szinte megállás nélkül motoroztam, Ausztriában és Szlovákiában is voltam, már csak 100 km hiányzott hazáig. Ha éberebb vagyok, lehet, hogy megúsztam volna. Ha nappal van, akkor tuti nincs ez az egész, nem engedtem volna közel magamhoz. Mindig betartottam az aranyszabályt: “Motorozz úgy, mintha mindenki rád vadászna”! Akkor nem figyeltem erre. :(
Köszi de amúgy nekem megvan a gyári-idomsor csak gyűjtök még egy garnitúrát hozzá. Már csak egy fejidom kellene.
Egyébként hogy sikerült így szétgyalázni ezt a szegény motort? :) :(
A fejidom tényleg nem egyezik, de azt már el is adtam.
Látom, a Tiéden nincs oldalidom.
Nálam a jobbos viszonylag ép maradt, letört belőle 1 rész, viszont megvan, csak műanyagozni kell.
A képen láthatod, hogyan néz ki.
Az biztos, hogy ütős lenne.
De elfér alatta?
Legyszi irjatok mar le, hogy eg a gepeteken a helyzetjelzo/tompitott/refi. A jobb vagy a bal oldali buraban egnek? Ugy nezzuk, a balt vagy jobbat, hogy a mocin ulsz.
pl:
-helyzetjelzo: mindeketto
-tompitott: jobb
-refi: bal
Remelem ertheto volt, kosz szepen.
Fékpedál van. Van rajta egy kis hajszálepedés, én 2 évig így használtam, nem volt vele gond.
Nézd meg a képeken!
A gázt választotta és jól elhúzott...
Küldte rendesen utánam. 150 körül mehettünk, nem akartam gyorsabban menni, mert hideg volt és sötét. Gondoltam, elengedem. Nagy hiba volt. A külső sáv szélére húzódtam. Ahogy rámhúzta a kormányt, az útszéli kavicsos részre kerültem. Sokan jöttek szembe, tompítottal mentem. Nem is láttam, mi van előttem. Megfékeztem a motort és ugrottam balra, nem tudtam már visszahozni.
Jópár bukfenc után egy hatalmas, négytalpas trafótartó oszlopnak csapódtam és –utóbb kiderült- a motor is. A bal oldalon érte az ütés, de akkora erővel, hogy a jobb oldalon is eltört a váz és a blokk is. Sok minden összejött. Azon a hétvégén szinte megállás nélkül motoroztam, Ausztriában és Szlovákiában is voltam, már csak 100 km hiányzott hazáig. Ha éberebb vagyok, lehet, hogy megúsztam volna. Ha nappal van, akkor tuti nincs ez az egész, nem engedtem volna közel magamhoz. Mindig betartottam az aranyszabályt: “Motorozz úgy, mintha mindenki rád vadászna”! Akkor nem figyeltem erre. :(
Egyébként hogy sikerült így szétgyalázni ezt a szegény motort? :) :(
Látom, a Tiéden nincs oldalidom.
Nálam a jobbos viszonylag ép maradt, letört belőle 1 rész, viszont megvan, csak műanyagozni kell.
A képen láthatod, hogyan néz ki.