Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sziasztok,f3 hátsó sárvédő valakinek nincs fölös?
F4 megölhetetlen, csak sokat fogyaszt karburátoros volta miatt. Városban lazában 7-8 liter, de ha húzod neki 12-13 liter. Középsztender isten. Nem egy gumicserénél ültem rajta hátradőlve sztenderen :D Kuplunglamellákat szét lehet pörkölni 3-4 év alatt. Legjobb túramotor. Relatív kényelmes.

http://youtu.be/5MxRE0upCGE
Hát nekem eddig soha nem egyenletesen nyúlt meg a lánc...
Köszönöm az ötleteket!
A szervízben egy szimering cserét csináltak az első teleszkópnál és lánc+fogaskerék cserét.
Azt mondta a szerelő, hogy elég rendesen meg volt már nyúlva a lánc, de nem egyenletesen hanem itt-ott. Máshol nem talált problémát (csapágy, felfüggesztés, lengéscsillapító) és tegnap egy másfél óra motorozás után én is nyugodtan vettem tudomásul, hogy már nem csúszik a hátulja.
Bármit meg lehet ölni megfelelő hozzáállással.
Az F3-ban már egy hornet blokkom van.
Egyszerűen a digó ipse akié volt beleszilózott egy autó szűrőt,a karbiknál gyanús volt a sóder maradvány.
Hibádzott is vagy 2 bár.Szervízlimit alatt volt,ment dudált,világított,csak nehezen indult és némiképp gyengusz volt.A nockalmra 1.-esben ment fel.
Erre én is kíváncsi lennék, hogy lehet kinyírni egy F4i blokkot?!
2001-es is már F4I úgyhogy szerintem sokat sőt meg merem kockáztatni semmit nem változtattak rajt max talán a 2001-es még nem lambdaszondás de nem biztos szerintem mehet bele egy az egybe de hadd kérdezzem meg már mi lelte a blokkot hisz ezek szinte megölhetetlenek kis túlzással
Előfeszítés asszony súlyára állítva
Lengéscsillapító, illetve felfüggesztés.
Kerékcsapágy
Fehér aszfalt
Bátrabban húzod
Kockásra kopott a gumi, és kanyarban nem olyan stabil.
Mid kettő meg vag van A Haynes ettől jobb szinte könyv minőség .A Másik ugyan így van meg nekem is. Köszi a segítséget!
Ez felhasználói kézikönyv és 1995, ha jól látom.Ez nekem nem jó, De felasználói kézikönyv az meg van a 97-98 modelhez jó minőségben .Nekem a gépkönyv kellene a 97-98 F3-as modelhez. ami robbantott ábrákkal mutatja számozva az alkatrészeket. Köszi azért!
Sziasztok!
A motoromon(2006-os F4I) szétment a blokk,és lenne egy 2001-es donor blokk . Kérdezem tőletek hogy 1:1-ben mehetne bele a blokk ,vagy injektor vagy vezérlő(esetleg a köteg) is kell a donor blokkhoz? Köszi a segítséget előre is!
Ez így érdekes, de több oka lehet. Elképzelhető, hogy “túldöntöd” a motort lassú kanyarodáskor, vagy éppen túl sok gázt húzol. Nekem régen a Metzeler Sportec M3 rendszeresen csúszkált hidegen a körforgalmakban, de az már elég régi guma. Nem tudjuk milyen típus van a tiéden, remélhetőleg nem vágott slick. Nem ártana megnézni azt sem, hogy tekergették-e a futóművet a gyárihoz képest. Ha nem motorkezelési hiba, akkor egy szett új guminak meg kellene oldania a problémát megfelelő nyomáson. Elöl 2,5 hátul 2,9 bar. (40 fokban lehet kicsit kevesebb)
Nekem ezek vannak ha ez segít elég jó minőségűek
http://mammutmail.com/hu/downl...
Ilyen van nekem de ez f3
Üdvözletem a fórumtársaknak! Új , de azért régi olvasóként kérhetnék egy szívességet, vagyis kettőt.--Szükségem lenne a ruhádra a csizmádra és a motorodra.. ---.a viccet félretéve CBR400RR NC23 gépkönyvére. Nem a Haynes manualra mert az nem taglalja az alkatrészeket részletesen. Esetleg még CBR600F3 1997 gépkönyvre szintén az előzőek szerint. Be akarom szekennelni jó minőségben. Szóval maga a könyv kellene, mert amiket le lehet tölteni azok nem jó minőségű dokumentumok..(NC23 gépkönyvet egyáltalán nem találtam még letölthető formátumban sem) NC29 meg van/japán dok/. Köszönöm!
Raktam fel képeket, az alapján nem ment???
Sziasztok ismét felteszem a kérdést hátha tud valaki segíteni mert akit ajánlottak hogy irjak neki nem elérhető sose :) olyan kérdésem lenne hogy azt a fránya középsztendert hogyan lehet eltávolitani az f4i ről hogy ne kelljen darabolni előre is köszönöm a segítséget :)
Az a baj, az iridium gyertyák nem szeretik , ha időszakosan inditgatod és még nem üzemmelegen leállítod.
Ez az első nagymotorom, még a jogsim se volt meg. Nem bírtam ki hogy ne indítsam el legalább havonta
Hallgatni jo a brümmögést.
Cserélj gyertyát és ne inditgasd télen. Minek?
Sziasztok. 2001-es f4i az alany. Tavaly ősszel vettem a motort, nyárig szinte csak állt, télen elindítottam párszor és mindig pöccre indult. Június óta használom rendszeresen és többször előfordult hogy nehezen indul. Minden alkalommal elindult de néha rengeteget kell önindítózni, eddig nem találtam összefügést semmivel, néha hidegen néha melegen is csinálja de az esetek kb felében pöccre indul. Van valami tipikus hibaforrás ami ezt eredményezi?
Sziasztok!

Van egy CBR 600 F4i gépem aminek 3 hónapja vagyok boldog tulajdonosa. Ez az első motorom szóval tapasztalat + műszaki tudás híján vagyok
1 hete voltam az első komolyabb utamon: Debrecen - Balaton. Visszafelé egy rövid távon a feleségem is jött velem, vagy 4szer el is áztam plusz amikor egyedül mentem meg is hajtottam a motort az autópályán. Lényeg hogy az utazás után ma felületem rá hogy megyek a városban pár kört és az első kanyarban majdnem elcsúsztam.
Magamat hibáztattam meg hogy hideg a gumi, de aztán csak nem lett jobb. Lassú kanyarodásnál is fordul ki a motor hátulja mögülem .. kb 40 percet mentem vele de nem lett jobb:
- az első keréknél minden ok
- gumi bemelegedett, egyenesben nem éreztem gondot
- az első és hátsó gumi is 1,5 éves
- nyomás ok
- a kanyarokban nem volt poros az úttest
- a gumi külsőre jó állapotban van
- kanyarban nem fékeztem

Van ötletek hogy mi lehet a baj?