Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Max 14,4V !
Elektromossághoz értő motorostársadat kérd meg , hogy méregessen Neked, hogy hol mennyi is az az annyi!! Ki fog derülni!
1. talán hibás fesszabb. Akkut még nem pezsgette el? Mérj egy akkufeszt valami normális műszerrel, miközben felpörgeted.
Helo,

Egy kis segítségre lenne szükségem, H ezek mitől lehetnek..
-1) felgyorsul az index villogasa gázadásra, majd egy idő után (ha alapjáraton van) vissza áll a normális sebességre..

-2) beszaggat a motor menet közben. Olyan, mintha elvenném kicsit a gázt. Ált 7-8ezres fordulatoknal jön elő. A kezemre és szélre különösen figyeltem a pályán, szval nem attól van, vmint ezt tapasztalom lassú gyrsitásnál is.
Ötletek?
F4i-re pl van bukócső is ebay-en ha jól emlekszem 50-60.000 körül, vagy gomba 15.000 körül amit a vázra lehet tenni bilincses megoldással és valamivel olcsóbban olyan is van amihez meg kell vágni az idomot
Bukógomba nem jöhet számításba?
Eladó új 32-es Icon Akromont motoros farmer 30.000.- ft-ért. Az ár baráti.
pirosvillam81 kukac gmail.com
Persze, mindenre lehet.
F2-re pár éve csináltam bukókeretet rá, de nagyon otromba lett, kész optikai környezetszennyezés. Le is szereltem nemsokára.
Még most a télen gyártok valami szolídabbat rá,
egyébként 100%-ig ugyanilyen megfontolásból, mint te.

Stunt-os bukókeretet is sokat láttam már a neten, de ugye annak más funkciói vannak.
Sziasztok!

Lehet valahogy CBR-re bukókeretet szerelni? Mármint nyilván minden megoldható, de találkoztatok már ilyennel?
Voltam pár vezetéstechnikai tréningen és baromi jól szórakoztam a lassú manőverezéssel, de a sajátomon nem merek rendesen menni, mert a szívem hasadna ha elejteném.
Sziasztok eladóvá vált szeretett f4im kategória válltás miatt : https://www.kepesmotor.hu/hond... bármilyen kérdésre szívesen válaszolok :)
Hátha valakinek még jól fog jönni. Leszedtük a légszűrőházat, az összes cső szép állapotban van. MAP szenzorba belefújtam és a csatlakozóját is + a környéken befújkáltam, átmozgattam a csatlakozókat. Azóta pöccre indul. Gondolom előbb utóbb visszatérő hiba lesz de már tudom merre induljak el.
erősített kuplungrugót hol lehet beszerezni?
Meglehet ha épp fals levegőt szív a motor a vákuumcsövön, hibás MAP szenzor hibás keverékképzést eredményez, ami mértéktől és egyéb körülményektől függően változatos tüneteket tud produkálni
Jövő héten meg fogom nézni. Egyébként a MAP szenzor hibájából indulhat nehezen?
Vagy még a MAP szenzorra menő vákuum cső lyukas vagy csak simán leesett amit kétlek
Két villanás az MAP szenzor vagy rossz kontakt vagy tényleg rossz a szenzor
MAP szenzorról húzd le a csatit fújd be mindkettőt kontaktsprével vagy WD40-el fújasd ki levegővel és dugd vissza össze
Szerintem keress egy szerot.
Bár a youtubeos videók alapján inkább 2 rövidet villant
Heló,
Ötleteket, jó tanácsokat elfogadok..
Már felszedtem a tankot, de akkor sem leltem rá, H honnan folyik és mi..
Sziasztok! Annyi fejlemény van az ügyben hogy ma megint nehezen indult és utána az FI visszajelző villogott, kettő hosszabbat aztán kicsit szünet és ez ismétlődött többször majd utána folyamatosan világított. Leallítottam és újra elindítottam de nem volt már hibakód. Valaki találkozott már ilyennel? Vagy valahol meg lehet nézni mit jelent?
bocs a nagybetűért
VALAKINEK ESETLEG F3-ON GIVI DOBOZTARTÓ VAN?RÖGZÍTÉSRE LENNÉK KÍVÁNCSI
Sziasztok! Megvállnék a paripámtól helyhiány miatt.Hátha valaki ilyet keres.https://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbr_600_f4-14770058
És baloldali dekli bronz v. arany színben, pöcs tudja mi a megnevezése a színnek. Az adatlapomon talán látszik a szín...