Nekem puhából Oxford First Time van, elvileg ez belépő szint, de nem kicsik. Alapvetően nincs velük semmi baj, három erős tépőzár tartja össze, leesni nem tudnak, adnak hozzá számtalan gumipókot is. Felrakni sem vészes, kis macera, néha nem akar bekattani az ülés zárja, de rutinnal megoldható. Most arra jutottam, hogy egyelőre maradnak a puha táskák oldalt, inkább hátsó doboz lesz.
Ő lenne az új családtag...
Mivel abszolút gyári hívő vagyok ès szeretem a csendet, így eladó a vasról a sport Akrapovic dob az összekötő csővel együtt.
srácok vettem egy új sisakot és méretben pont jó ha felveszem de a fülemnél nyom ,vegyek nagyobbat?sisakbeszélőt sem tudom beletenni mert így is ott szűk,egy mérettel nagyobb nem jelenthet problémát,fülem szinte leszakad úgy tudom felhúzni
Beléptem a klubba egy kis szépséggel. Érdeklődnék, hogy normál (egyáltalán nem hajtós) használatra milyen olajat javasolnátok? Menjen a Hondás Repsol sport vagy sintetico, vagy Motul 5100?
f3-ról. Eladó dob. Bilincsei is megvannak.
Manual honda ss-8 fluidot ír. Tudja fene milyen viszkozitas.
Akinek vannak a motorján zárható kemény kufferok, leírná nekem hogy melyik márka és hogyan oldható meg?
Csak oldaldoboz játszik.
Halas volnek ha valaki ajanlana 1 a CBR 929 RR-hez (2000es evj.) Piszkosul erto Mestert!
Budapesti elonyben.
Elore is koszonom a segitsegeteket ;) !!!!
de ez az en velemenyem.
Mivel abszolút gyári hívő vagyok ès szeretem a csendet, így eladó a vasról a sport Akrapovic dob az összekötő csővel együtt.
Nemtort el.
De a furatoknak ehhez semmi köze, ez világosan kiderül az analízisből.
Beléptem a klubba egy kis szépséggel. Érdeklődnék, hogy normál (egyáltalán nem hajtós) használatra milyen olajat javasolnátok? Menjen a Hondás Repsol sport vagy sintetico, vagy Motul 5100?