Ja, bocs, rosszul mondtam.
Ennél a paraméternél fordítva van a skála.
Valami más alkatrész van 10*-esen túlterhelve, de nem paramétereztem be mindent, csak a kart, szóval az lényegtelen.
A karon a narancsvörös részek 2300N-nél deformálódnak.
Valójában igen.
Ha foglalkozol ilyesmivel akkor ránézésre is lehet tudni, hogy az ilyen teherviselő elemeknek főleg a külső felülete viseli a terhet. Ezért is csinálják a vázakat is csőből, mert a tömör anyag sem lenne sokkal erősebb. Tehát azok a furatok olyan részen vannak, amik lényegében nem vesznek részt a teherviselésben, nyugodtan lehet könnyíteni.
De hogy ne a levegőbe beszéljek, lefuttattam neked egy analízist.
1000N-al terheltem a kart a nyíllal jelzett helyen, de még így is a biztonsági faktor (maradandó anyag deformáció) 10%-át érte el az anyag méretezése AW6061-es alu ötvözettel, szóval felesleges ilyesmi miatt aggódni.
A kínai fékkarok a pocsékabb aluval is csak akkor törnek el, ha öntési hiba miatt van egy zárvány vagy repedés az anyagban.
Ha az alu dekli eltört vagy kilyukadt, azt látod.
Amúgy meg lehet hogy csak megmozdult és a tömítés engedte el, azért szivárog.
Mindenesetre először is lokalizálni kéne a szivárgás helyét és akkor lehet dönteni a kezelés módjáról.
Ha törés azt általában lehet hegeszteni, vagy forrasztani.
Ha tömítés azt cserélni kell, amennyiben a tömítő felültek sértetlenek.
Ha kívülről rányomsz bármilyen trutyit, az pont annyit ér mintha körbetekernéd szigetelőszalaggal, nem fog semmit érni egy belülről kifelé szivárgó olaj ellen, de legalább nehéz lesz levakarni
Köszke, vmi ilyesmire gondoltam én is. Van itthon még régi 2 komponensű UHU ragasztóm, de elolvasva az adatlapját az csak 80 C-ig jó. Bár sokkal több fok szerintem a deklin sincs kívül...
Sima mezei mugyanta rud, kb egy ezres. Minden multiban vanElotte nem art zsirtalanitani, es ocsmanyul fog kinezni, de ideiglenesen jo lesz mig veszel uj vagy bontott deklit.
Hali! Csúsztam a géppel egyet és ledaráltam a bal oldali deklit és úgy tűnik hajszálrepedés-ek lettek rajta, mert nagyon gyengén ugyan, de szivárog-könnyezik az olaj. Van vkinek ötlet mivel lehet orvosolni?? Létezik vmi aluragacs, vagy belülről hegesztessem meg??? Még nem szedtem le, h mit mutat belülről...
Nem sok esze lehetett annak aki a szárat, pont ott ahol a legnagyobb az erőhatás , kifurkálta!!? Gondolom előtte gondos nyomaték-számításokat végzett, hogy biztos legyen a dolgában.
Nem! Mindig is a gyári állapotot szerettem volna, sajnos ezekkel vettem a motort és mostanra sikerült gyári alkatrészeket beszerezni hozzá, így ezek eladóvá váltak.
Vissza alakítottam a gyári állapotra a mocit, így lenne pár cuccom eladó, hátha valakit érdekel:
- Fék- és kuplungkar pár megkímélt, szép állapotban Ára.: 6.000 Ft/pár
- Fekete (sötét) bubis plexi, szintén megkímélt, nem karcos kb. 3 hetet volt motoron Ára.: 5.000 Ft/db
CBR600F4-hez valóak, '99 es és '00-es évjáratra biztosan jók, a karok más CBR-re is jók lehetnek.
Valaki nem bont esetleg 600 f1-et? :)
Ennél a paraméternél fordítva van a skála.
Valami más alkatrész van 10*-esen túlterhelve, de nem paramétereztem be mindent, csak a kart, szóval az lényegtelen.
A karon a narancsvörös részek 2300N-nél deformálódnak.
Ha foglalkozol ilyesmivel akkor ránézésre is lehet tudni, hogy az ilyen teherviselő elemeknek főleg a külső felülete viseli a terhet. Ezért is csinálják a vázakat is csőből, mert a tömör anyag sem lenne sokkal erősebb. Tehát azok a furatok olyan részen vannak, amik lényegében nem vesznek részt a teherviselésben, nyugodtan lehet könnyíteni.
De hogy ne a levegőbe beszéljek, lefuttattam neked egy analízist.
1000N-al terheltem a kart a nyíllal jelzett helyen, de még így is a biztonsági faktor (maradandó anyag deformáció) 10%-át érte el az anyag méretezése AW6061-es alu ötvözettel, szóval felesleges ilyesmi miatt aggódni.
A kínai fékkarok a pocsékabb aluval is csak akkor törnek el, ha öntési hiba miatt van egy zárvány vagy repedés az anyagban.
Amúgy meg lehet hogy csak megmozdult és a tömítés engedte el, azért szivárog.
Mindenesetre először is lokalizálni kéne a szivárgás helyét és akkor lehet dönteni a kezelés módjáról.
Ha törés azt általában lehet hegeszteni, vagy forrasztani.
Ha tömítés azt cserélni kell, amennyiben a tömítő felültek sértetlenek.
Ha kívülről rányomsz bármilyen trutyit, az pont annyit ér mintha körbetekernéd szigetelőszalaggal, nem fog semmit érni egy belülről kifelé szivárgó olaj ellen, de legalább nehéz lesz levakarni
http://www.pattex.hu/hu/termek...
Vissza alakítottam a gyári állapotra a mocit, így lenne pár cuccom eladó, hátha valakit érdekel:
- Fék- és kuplungkar pár megkímélt, szép állapotban Ára.: 6.000 Ft/pár
- Fekete (sötét) bubis plexi, szintén megkímélt, nem karcos kb. 3 hetet volt motoron Ára.: 5.000 Ft/db
CBR600F4-hez valóak, '99 es és '00-es évjáratra biztosan jók, a karok más CBR-re is jók lehetnek.