Akkor az a benzinpumpa haldoklik én ha leszedtem pucolás céljából a karbit az enyémről visszarakva kétszer gyújtás le gyújtás rá harmadik gyújtás ráadása után pöccre szokott indulni szóval felnyomja az ha jó csapot nem szoktam zárogatni télre se normális benzin hozzá konzerváló havonta egy napra csepptöltő 4 hónap után is pöccre indulni szokott jó volt hogy nem minden henger indult elsőre de indulás után pár pillanat után már járt is minden henger ja és 80 pár ezer kilométert mutat az órája de ugye az ki tudja ténylegesen mennyi
Ez türelmet igénylő móka lesz,de ne add fel,el kell annak indulni!
Ha az önindítód teker mint az állat,akkor én megnézném hogy a tápszivattyú szállít-e rendesen?Nincs-e dugulás,nem törik-e meg a cső valahol.A gyertyát is megnézném:száraz-e vagy "lucskos".
Szívőcső állapotát sem árt ellenőrizni.Gondolom bírkóztál már vele,és ha ez mind rendben,karbitísztítás,tűszelepellenőrzés majd szinkron.
Persze könnyen beszélünk mi 2 hengeresek,hisz ott egyszerűbb a történet.
De mégegyszer mondom ha működött az a moci 2hónappal ezelőtt ,akkor most is kell hogy működjön!Kitartás!
A karbibol kiparolog a benzin,a kattogos bizgere benzinpumpa meg nem kapja fel.Nem indul az istennek se ket honap utan.Cso le,benzin bele flakonbol.
Az ujabb kenyelmesebb.nem kell Szoszolni.
Én leállás előtt teletankolom 100-assal,meg némi benzinadalékkal,a karbit le sem szoktam engedni,aksi havonta 1-2 napot csepptöltőn,aztán pöcc-röff.Pedig nem mai gyerek a kicsike
A karbi,az állás nem tesz jót neki.Vagy a ridegtartás.Szivató,benzicsap,inyektor csak kulcs betesz,ha van áram indul.
Ez nem,van hogy üzemeleg mire valamelyik random henger méltóztatik csatlakozni a bulihoz.
De legalább van ami emlékeztet a fejlődésre.
Világos.Senki nem akar belefutni valami hulladékba,az újabbak meg elég jól tartják az árukat.Viszont vannak fenntartásaim a 8-10éves 14-15e km-t futottakkal.
Be szeretnék ruházni egy Honda CBR 600 F4-re, viszont finoman szólva elég minimál a műszaki tudásom.
Tudnátok segíteni, hogy miben tér az F4 és az F4i? Tudom, hogy az F4i injektoros, de nem igazán tudom, hogy ez pontosan mit takar. Miben lehet észrevenni a különbséget?
Ezen kívül van más eltérés is a két altípus között?
...vajon van olyan motoros aki itt még nem csinált képet
http://youtu.be/FJJMrxadLrQ
Ha az önindítód teker mint az állat,akkor én megnézném hogy a tápszivattyú szállít-e rendesen?Nincs-e dugulás,nem törik-e meg a cső valahol.A gyertyát is megnézném:száraz-e vagy "lucskos".
Szívőcső állapotát sem árt ellenőrizni.Gondolom bírkóztál már vele,és ha ez mind rendben,karbitísztítás,tűszelepellenőrzés majd szinkron.
Persze könnyen beszélünk mi 2 hengeresek,hisz ott egyszerűbb a történet.
De mégegyszer mondom ha működött az a moci 2hónappal ezelőtt ,akkor most is kell hogy működjön!Kitartás!
Az ujabb kenyelmesebb.nem kell Szoszolni.
Ez nem,van hogy üzemeleg mire valamelyik random henger méltóztatik csatlakozni a bulihoz.
De legalább van ami emlékeztet a fejlődésre.
Amúgy van szopás de legalább kihívás.
van/volt mindket fele,az inyektor pocroff,a karbis nemigen,valami mindig van.
Ott is érdemes inkább a 2008 utániak között keresgélni?
https://en.wikipedia.org/wiki/...
Ez meg itt egy kis magyar, de a gugli a barátod, emlékeim szerint van még magyarul is történet leírás...
https://motorszerelo.eu/2014/0...
Be szeretnék ruházni egy Honda CBR 600 F4-re, viszont finoman szólva elég minimál a műszaki tudásom.
Tudnátok segíteni, hogy miben tér az F4 és az F4i? Tudom, hogy az F4i injektoros, de nem igazán tudom, hogy ez pontosan mit takar. Miben lehet észrevenni a különbséget?
Ezen kívül van más eltérés is a két altípus között?
Köszönöm a segítségeteket