Én meg is néztem gyorsan a manualt, de a frame/body-nál nem találtam, persze csak átfutottam, sztán lehet benéztem vhol. Van vmi trükk emlékeim szerint, mert mikor én szedtem le a sportdob miatt, akkor felhívtam egy srácot, aki ua. dobot rakott fel és szedte a sztendert. Basszus, most megnéztem 2009-ben volt.
Asszem Exup volt, régebben volt itt a fórumon, privátban kérdezd meg tőle, lehet emléxik még rá.
Helo!
Egy kis segítségre lenne szükségem.. mégpedig 2002es f4ihez érdekelne teló.
Ha valaki tudna vagy bontót, ahol esetleg lehet vagy vkinèl olvastam, H külföldről rendelt...
Az infókat megköszönném!
Én annó a Hondától rendeltem ott se volt drágább mint bárhol máshol az hogy mennyire sürgős a csere hát én amint megszólalt cseréltem nem tesz jót neki ha feszítetlenül vergődik a lánc mert hosszútávon cserés lesz a lánc is meg a feszítőívek is jobb minél előbb cserélni
Az enyémnek is van 5 ezer környékén zörgő hangja és a rezonancia is jellemző. Én alapjáraton is hallok egy kis zörgő hangot. Nemrég vettem a motort, óra szerint 45 ezer van benne. Gondolom akkor ez is feszítő lesz. Honnan érdemes beszerezni és kb mennyibe kerül? Mennyire sürgős a csere?
Az mit jelent, hogy 5 ezernel csorog? Uresben, terhelesnel es motorfeknel is? Nekem nem volt meg ilyen hibam, azert kerdezem. Milyen hang ez? Mint a bicajnal ha nem jol valtottal es surlodik a lanc?
Amiket most kapni feszítőket azok már a javított verziók a gyári száma is más mint az eredetinek ami gyárilag a motorban volt amit én 28e km környékén raktam az enyémbe az még 80e km-nél is köszöni szépen jól van tehát 50e km-t egészen biztosan ki fog bírni de lehet többet is
Ez többnyire a vezérműlánc feszítő szokott lenni, az 5 ezres fordulat tipikus. A rugó fárad el, ezért nem veszi észre a szerelő, ha nem jártas a témában. Meghatározott időközönként a vezérműlánc is cserés, de az használattól függően akár 80.000 is lehet. Kétlem, hogy annyi lenne a motorban, bár nem kizárt. Csere új gyárinfeszítőre megoldja a problémát. Egy ideig.
Sziasztok. Segítségeteket szeretném kérni. 5.5ezres fordulatnál megszólal a vez.lánc és sajnos a motor is berezonál tőle. Multkor megnézettem a szerelővel és mondta hogy a feszítô szépen feszít. De olvasom sok helyt hogy soknak ez a problémája és csere után megoldotta a problémát. Esetleg más hiba is meghúzodhat e mögött?
Hát a turbó hangját hallod.
A fluxuskondenzátorba van beépítve minden Hondában, a fütyülős hangja nagyon jellegzetes.
Ha valamit nem értesz, kérdezz bátran, segítünk, itt mindenre megkapod a választ
Asszem Exup volt, régebben volt itt a fórumon, privátban kérdezd meg tőle, lehet emléxik még rá.