Ajaj, nem villant ki valamikor mostanában az olaj lámpa?
Olajban fémforgács?
Hajtókar csapágy gyanús.
Nekem is ilyen volt, igaz jóval öregebb CB, de 140-nél blokkolt a hátsó kerék.
srácok még egyszer írtam de hátha valaki tud okosat,elkezdem húzni a mocinak f2,3500 körúl elkezd valami csörögni,kelepelni mintha 7000 környékén abbahagyná de csak lehet annyira felgyorsul hogy nem hallom,mi lehet ez?még annyi hogy ha elkezdi picit visszaengedem a gázt megszűnik ,szinte csak egy mili is elég.most lett lánc ,feszítő patron és az egyik ív cserélve.
Sziasztok
Nem tudom maradhat-e, majd az adminok eldöntik :)
Eladnám az egyszer sem használt csak felszerelt, 47 L-es (2 sisakos) ezüst színű Givi monolockos túradobozomat, platnival együtt.
2 gyári kulcsa, illetve a számlája is megvan. Eladás oka, hogy 1 éve megvettem, azóta rájöttem hogy én nem vagyok az a "dobozzal motorozós fajta" :D Inkább a tanktáska...
Árban a platnival együtt 33 ezer Ft-ra gondoltam
Futárral esetleg elküldöm de a nagy mérete miatt nem javaslom.
Szintén eladnám a hátsó és oldaldoboz tartó konzolokat, Honda CBR 600 F4 -hez készítve. A képeken látható felszerelve is a konzol. Nem csak az ezüst színű doboz szerepel a konzolos képeken, ez ne tévesszen meg senkit :)
A konzol + 15 ezer Ft-ért vihető https://www.givi.co.uk/cases/M... https://www.shox.hu/givi-turad...…
Üdv Hölgyek és Urak,köszönöm a lehetőséget.!
Ezúton keresek CBR 600 F.et ,PC20-ast,jó blokkal.Külföldi papírral,vagy magyar végleg kivontat, 500 Euróig. Segítségeteket előre is köszönöm.SzCsaba
Hali! A 6-5-ös oldalon az első kép a hűtő kupak az ok. A második a vízpumpa az is ok. Viszont a harmadik képet nem értem hol helyezkedik el melyik csavart kell kiszedni, annyira zajos meg mosott a kép.(Remove the radiator without disconnecting the water hoses (page 3-6). Remove the drain bolt on the cylinder and drain the coolant from the cylinder. ) egyáltalanán kell e vele foglalkozni.
Plusz egy: milyen gps rögzítési módokat használtok? Telót használnék tehát olyan kéne amibe bele lehet rakni a telót úgy hogy vízálló legyen többé kevésbé és még tölteni is lehessen.
Nem tudom melyiket nem látod, az első képen a vízpumpa leeresztő csavar és a henger leeresztő csavar van. Alatta pedig a tágulási tartály leeresztése. De ahhoz h a tágulásiból le tud ereszteni azt írja, h távolítsd el a jobboldali légbeömlőt. Én nem baszakodtam vele anno, hanem asszem egy nagyobb fecskendővel és mipoláncsővel szívtam le belőle...
Hali. Még kérdeznék. Egyik képen mutatja hogy a vízpumpa oldalán van a leeresztő csavar. Meg van még egy kép amin nem látom hogy mi is akar lenni. Ott mit mutat? Másik kérdés emelőszemnek van helye valahol? Most nem vagyok a motor mellett nem látom. Azt tudom hogy nincs rajta gyárilag de helye van? Egy házgyári emelő van de a yamahával ellentétben a Honda nem áll rajta valami stabilan ebayen pár ezer Ft az emelőszemnek csak nem tudom hogy van e helye.
aki rendelt kínai gyújtás kapcsolót utána engem keresett meg és vett bontott gyárit, megkaptam a maradványokat, még nem versenyképesek. van egy bontott kapcsolóm ha érdekel.
Nekem kompletten eladó.
FS farokidom, segédváz a műanyag betéttel, lábtartókkal, hátsólámpa, ülések.
Van még egy gyönyörű állapotú gyári dob is az külön is eladó, de a többi csak egyben.
Hiho. Olajcserén valamint láncmosáson túl vagyok most jön a fagyálló csere. Melyik csövön érdemes leengedni? Feltöltésnél mire figyeljek van valami trükk vagy simán radiátoron keresztül fel lehet tölteni?
Teljesen egyetértek. Hihetetlenül eltalált motor, igazi mindenes, lehet vele városban "robogózni" a kocsisorok közt, de pályán fülig döntve is megállja a helyét. Viszont hosszan túrázni testalkattól függően megerőltető lesz a sofőr és az utas számára is. És azt is figyelembe kell venni, hogy egy aránylag könnyű motor, nagy teljesítménnyel, így aki rutintalan az hamar megbüntetheti. Mondom mindezt 10 év F4i használat után. De összességében szerintem kicsi az esélye hogy ilyen eltalált gépet tudjak ajánlani bárkinek.
Olajban fémforgács?
Hajtókar csapágy gyanús.
Nekem is ilyen volt, igaz jóval öregebb CB, de 140-nél blokkolt a hátsó kerék.
Nem tudom maradhat-e, majd az adminok eldöntik :)
Eladnám az egyszer sem használt csak felszerelt, 47 L-es (2 sisakos) ezüst színű Givi monolockos túradobozomat, platnival együtt.
2 gyári kulcsa, illetve a számlája is megvan. Eladás oka, hogy 1 éve megvettem, azóta rájöttem hogy én nem vagyok az a "dobozzal motorozós fajta" :D Inkább a tanktáska...
Árban a platnival együtt 33 ezer Ft-ra gondoltam
Futárral esetleg elküldöm de a nagy mérete miatt nem javaslom.
Szintén eladnám a hátsó és oldaldoboz tartó konzolokat, Honda CBR 600 F4 -hez készítve. A képeken látható felszerelve is a konzol. Nem csak az ezüst színű doboz szerepel a konzolos képeken, ez ne tévesszen meg senkit :)
A konzol + 15 ezer Ft-ért vihető
https://www.givi.co.uk/cases/M...
https://www.shox.hu/givi-turad...…
Ezúton keresek CBR 600 F.et ,PC20-ast,jó blokkal.Külföldi papírral,vagy magyar végleg kivontat, 500 Euróig. Segítségeteket előre is köszönöm.SzCsaba
Plusz egy: milyen gps rögzítési módokat használtok? Telót használnék tehát olyan kéne amibe bele lehet rakni a telót úgy hogy vízálló legyen többé kevésbé és még tölteni is lehessen.
Nekem kompletten eladó.
FS farokidom, segédváz a műanyag betéttel, lábtartókkal, hátsólámpa, ülések.
Van még egy gyönyörű állapotú gyári dob is az külön is eladó, de a többi csak egyben.