Sziasztok! Mostanában nehezen indul hidegen a motor. Melegen indul szépen. Első indításra csak forog.Második alkalommal már indul, kb 5-6mp után. A szivattyú megy rendesen. A gyertyákban kb 6000 km van. Találkozott már valaki hasonló problémával?
Jobban utana tudtam nezni. Ugye a leomlocso vege 49 mm. Ezt standard erre jon ra a osszekotocso, aminek a vege a dob meretetol fugg, hogy 50,52,54,60 mm.
Koszi azert :)
üdv ! én át alakítottam f4i -ről Fsportra. a komplett hátsó részt, az egybe ülésest az osztott ülésre. kompletten lehet csak cserélni, a gyújtás elektronikával meg küzdeni kell keveset ugyanis máshol -f4i segédváz vége / fsport akku tartó tetején - van felfogatva így az egyiken hosszú lesz a másikon rövid lesz a gyújtás elektronika kábelkorbács hossza., így az elhelyezéssel kell bajlódni. csak kompletten lehet cserélni, egyik alkatrésze pl, az ülés nyitó zár sem egyforma, de még a feszültség szabályzó is máshol van felszerelve. én kompletten cseréltem el egy másik motorossal aki a kényelmesebb változatra vágyott, szőrt a szőrben cseréltünk.
Sziasztok! Lemertem a f4i-m osszekotocsevet es nekem 49 mm-es a cso. Kawaszeki neked hh 52 mm-es?
Nekem ugye lambdaszondas, esetleg tud valaki lambdaszondas 50 mm-es osszekotocsovet?
Neten lattam, hogy 50,52,54,60 mm atmeroju osszekoto csovek vannak.
Koszii
Hali! Van egy 2001, F4 S-es CBR-em, banán üléses. Kérdésem az ha lecserélném egy osztott üléses hatsó idomra annak simán rákéne mennie, komplexebb átalakítás nélkűl?
Nem találok pontos tapasztalatot róla és tervezem újraidomoztatni. Köszi
Szerintem nincs benn a termosztát az enyém is ugyanezt játszotta mikor megvettem nehezen melegedett ha hűvösebb volt, megesett hogy Ausztriába a hegyekbe hűvösebb volt és annyira visszahűlt hogy le is ment a mutató nullára én raktam bele utána tökéletes volt nem tudom mér szedték ki belőle
Köszönöm a gyors választ.
A hűtővíz cserélve lesz. Én is termosztátra gondoltam hogy nem zár kiskörre. Én nem szedegetem szét sem helyem sem időm erre. Elviszem szervízbe.
Furi, tényleg az van inkább, h városban gyorsan felmegy 100 C fölé. 77-80 körül mozog a hőmérséklet normál körülmények között. (országút70-80 feletti km/h) Ha ez alá megy az ember és döcög, gyorsan fel tud szaladni a hőmérséklet. Ha ettől eltér akkor vagy termosztát bajod van, vagy hűtőfolyadék. Ha még nem volt cserélve a folyadék, én azzal kezdeném, 1xrű történet és nem drága, aztán a termosztátot szedném szét, mert valszeg nem zár-nyit rendesen...
Sziasztok.
Uj vagyok itt es a tacsotokat szeretnem kerni.
Vettem egy cbr 600f4 2000es motort.
Azt tapasztaltam hogy nehezen melegszik fel. Varosban muszer alapjan eleri az izemi hofokot de ahogy orszagutra megyek nagyobb temponal visszahul muszet alapjan also harmadra vagy alá. Ez nornalis e vagy esetleg valami hibara utal? Itt olvasva epp forditotva levo problenakat talaltam . Segitseget elore is koszonom! Udv
Koszi azert :)
Valaki meg tudná mondani, cbr600 f4i-n hol találom a motor kódot ?
Nekem ugye lambdaszondas, esetleg tud valaki lambdaszondas 50 mm-es osszekotocsovet?
Neten lattam, hogy 50,52,54,60 mm atmeroju osszekoto csovek vannak.
Koszii
Nem találok pontos tapasztalatot róla és tervezem újraidomoztatni. Köszi
A hűtővíz cserélve lesz. Én is termosztátra gondoltam hogy nem zár kiskörre. Én nem szedegetem szét sem helyem sem időm erre. Elviszem szervízbe.
Uj vagyok itt es a tacsotokat szeretnem kerni.
Vettem egy cbr 600f4 2000es motort.
Azt tapasztaltam hogy nehezen melegszik fel. Varosban muszer alapjan eleri az izemi hofokot de ahogy orszagutra megyek nagyobb temponal visszahul muszet alapjan also harmadra vagy alá. Ez nornalis e vagy esetleg valami hibara utal? Itt olvasva epp forditotva levo problenakat talaltam . Segitseget elore is koszonom! Udv
Ára: 15 ezer ft
tel :06202500418
2005-ös PC35-höz keresek hátsó tengely állító lemezt/lemezeket (a csavar megszorult és elnyíródott a feje ).
Köszi