Nektek nem nyikorog?
Nekem a gyári karistolja a tárcsát, és ha felmelegszik elkezd tapadni, és nyikorogni.
Ha nem lennék lusta lecserélném valami gagyira, a fék úgy is a gyávák fegyvere
Menni sokáig fog még. Ettől nem esik szét csak egyre szarabbul fog indulni, meg menni, a füstölésről nem beszélve.
Nekem az öreg CB-m már több olajat eszik mint az MZ-m
Azt mondják az okosok csak gyűrűzni kell, meg a szelepszár szimmeringet érdemes cserélni.
Sziasztok! Van egy CBR 600 F2-esem, és az olajfogyasztás: 1200 kmteren 3 deci olajat eszik. Ez nagyon soknak számít, és kezdjek felújításban gondolkodni, vagy ez még elmegy egy darabig kategória? Előre is köszi.
most néztem össze lehet rakni f3 karbival is így karbifűtés megmarad csak a sok levegőcső kimarad,csak a légszűrőház alját kell átrakni,jeladó meg ott marad nem zavar semmit,
Nem sok ramair van benne.
DAI az igen de az nem oszt-szoroz.
Két hülye slag,3 szűrő meg egy szolenoid kapcsoló van benne.
Nameg a légszűrőház villahíd aló szíja a levegőt.
Mindez blokk ügyileg nem gond.A sajátodat rakod rá.A sebesség jeladó neked is a blokkból megy ki?
Aztán hornethez képest máshogy vannak a szinkron csöcsök,és a vízhűtés csőcsatlakozása is máshogy áll.
F2-t így még nem néztem.
Nekem a gyári karistolja a tárcsát, és ha felmelegszik elkezd tapadni, és nyikorogni.
Ha nem lennék lusta lecserélném valami gagyira, a fék úgy is a gyávák fegyvere