Valaki meg tudja mondani hogy F3 első kislánckeréknél a szimering valami különlegesebb fajzat és csak gyári 40X62X8.4 vagy mehet helyette normál 40X62X8-as?
Itt nem feltétlen az ár hanem az elérhetőség a fontos.
Bár az se elhanyagolható hogy az oemparts-on 3700körül van a gyári a normál szimering meg 1200 környéke.
Gyári Visszapillantó Tükrök 15 000 FT pár
Gyári Középsztender 15 000 FT
Gyári Hátsó féktárcsa(4.3 mm), Féknyereg betéttel + tartókonzol + fékcső 20 000 FT
Gyári hátsó kipufogódob Gyári 10 000 FT
Gyári Kormánycsutkák 5000 FT / pár
Gyári hátsó Lábtartók konzollal 10 000 FT /db (balos, jobbos)
Gyári ezüst színű kapaszkodó 5 000 FT
Gyári láncvédő 5 000 FT
Az alkatrészek szép állapotúak, stunt motor építés miatt kerültek le a mociról.
tudomásom szerint a gyári dob és az összekötő cső egyben van. Én azt nem vágnám szét, sőt talán még vastagabb is mint ami majd kelleni fog egy sport dobhoz. Szerintem keress olyan sport dobot amihez vagy van már összekötő, vagy majd csináltatsz egyet. E jeles dobot keresgélj elsősorban, még ennyit tudnék tanácsolni. De ha szép dobot akarsz akkor MIVV nekem az van és imádom bár nem olcsó :)
Sziasztok! Az f4i-hez szeretnek sportdobot. Jelenleg a gyari van fent. Osszekotocso mindenkepp kell a sportdobhoz vagy dob fuggo? Laikus vagyok a temaban.
Koszi a segitseget!
az lemaradt amúgy hogy sorry, biztos jobban vágjátok a témát csak úgy éreztem ez korrigálásra szorul :)
nekem szintén egy 2003-as F4i-n tette a dolgát, és a középsztender témára írtam amit írtam
FS dobot kínáltam nem F4i-t :)
Nekem is F4 i-m van és azon volt fenn a dob, lambda szonda helye pont ezért volt belehegesztve
Ő a középsztender "ütközőt" hiányolta, ezért írtam amit írtam...
F4i gyári dobon valóban ott van, de itt nem ez volt a kérdés, FS és középsztender ütköző volt a téma, nem F4i.... ;-)
Javítsatok ki ha tévedek, de utána olvasgatva az FS-en nem is volt gyárilag középsztender
"The difference between the 600F and 600FS was, well ... not too much actually.
-> The FS had the main stand removed for greater ground clearance, cosmetically it also it got a snazzy red/black paint job
with a black frame and swing arm which I totally love, a stepped seat and had smaller indicators and tail light to help with
a more slimmed down and sporty look.
On the mechanical side there was a different camshaft profile for higher lift valves and it had uprated valves springs.
A lighter flywheel. An eight (one extra) plate clutch and a larger final drive for greater acceleration completed the Sport.
All of this was done so the bike lended itself better for race tuning.
The FS was dropped in 2003 when the much sharper and more focused 600RR arrived.
The 600F (F4i) continued until 2006 giving riders a clear choice between Sport and more Touring."
A színes elox fék-és kuplungkarok átmennek a műszakin, ugye?
https://www.kepesmotor.hu/hond...
Itt nem feltétlen az ár hanem az elérhetőség a fontos.
Bár az se elhanyagolható hogy az oemparts-on 3700körül van a gyári a normál szimering meg 1200 környéke.
Gyári Visszapillantó Tükrök 15 000 FT pár
Gyári Középsztender 15 000 FT
Gyári Hátsó féktárcsa(4.3 mm), Féknyereg betéttel + tartókonzol + fékcső 20 000 FT
Gyári hátsó kipufogódob Gyári 10 000 FT
Gyári Kormánycsutkák 5000 FT / pár
Gyári hátsó Lábtartók konzollal 10 000 FT /db (balos, jobbos)
Gyári ezüst színű kapaszkodó 5 000 FT
Gyári láncvédő 5 000 FT
Az alkatrészek szép állapotúak, stunt motor építés miatt kerültek le a mociról.
http://youtu.be/1bcxRO0hIHU
pgaben@hotmail.com Szívesen fogadnék tanácsokat esetleg fotót :)
Koszi
Koszi a segitseget!
nekem szintén egy 2003-as F4i-n tette a dolgát, és a középsztender témára írtam amit írtam
Nekem is F4 i-m van és azon volt fenn a dob, lambda szonda helye pont ezért volt belehegesztve
Ő a középsztender "ütközőt" hiányolta, ezért írtam amit írtam...
F4i gyári dobon valóban ott van, de itt nem ez volt a kérdés, FS és középsztender ütköző volt a téma, nem F4i.... ;-)
Nem FS-re kell hanem F4-re? :)
"The difference between the 600F and 600FS was, well ... not too much actually.
-> The FS had the main stand removed for greater ground clearance, cosmetically it also it got a snazzy red/black paint job
with a black frame and swing arm which I totally love, a stepped seat and had smaller indicators and tail light to help with
a more slimmed down and sporty look.
On the mechanical side there was a different camshaft profile for higher lift valves and it had uprated valves springs.
A lighter flywheel. An eight (one extra) plate clutch and a larger final drive for greater acceleration completed the Sport.
All of this was done so the bike lended itself better for race tuning.
The FS was dropped in 2003 when the much sharper and more focused 600RR arrived.
The 600F (F4i) continued until 2006 giving riders a clear choice between Sport and more Touring."