Amikor a stunt os motort csináltam akkor vettem le az f 4 es ről régóta itt áll Szerintem semmi baja hogy hányas dugattyú van benne meg ilyesmi azt nem tudom
Az hogy nem rávaló :)
Így vettem, csak annyi tünt fel hogy szinte tövig be lehet húzni a fékkart. Elsö szerelö folyadékot cserért oszt jónapot :)
Persze nem lett jobb. Most a másik elmondta hogy azért ilyen mert nem ehhez való. Kisebb dugattyú, kevesebbet nyom és így ennél tövig kell húzni.
Szóval csere.
Ha neked megvan mennyiért lenne eladó? Milyen állapotú?
Konkrétan kilapátoltam belőle az iszapot. Innét üdvözlöm az előző tulajt...
Próbaúton mindjárt az első kanyarodásnál majdnem borultam. A villaolajjal együtt az egész motor kicserélődött. Tanulhatok mindent a nulláról...
Pár évente illene cserélni...csak idáig már senki nem jut a karbantartási utasításokban
Bár az is igaz, hogy vannak motorok ahol nem is írják pedig nem igaz hogy nem használódik el.
F2-ben cserélek épp villaolajat. A szar telószimeringek elengedtek egy csomó olajat, szóval nagyon időszerű volt már. A leengedett olaj olyan büdös volt, hogy mikor megcsapta az orromat, azt hittem, belehányok a teleszkópcsőbe. Most szét van szedve, olaj eltávolítva, egyik szárból 275 ml jött ki, másikból csak alig 200 ml :-( csoda, hogy még kanyarodott a bringa. Na de erősen elbizonytalanodtam: 508 ml előírt mennyiséget olvastam. Ezt száranként adják meg vagy össze kell adni (254 + 254 ml) ?
A szervizkönyvben azt írja, hogy kibírja a motor élettartamát.
Nyúlás van csak megadva ami felett kell cserélni, de az rögtön kiderül, ha a feszítő egyből végállásba ugrik :)
És utána se biztos, mert lehet csak feszítőt kell cserélni.
A Suzi GS-nél megvolt, h hány szemet kell lemérni és volt egy határérték, ha a felett volt, akkor csere. De én se szedném szét a motort, ha nem szól. Addig tuti nincs megnyúlva, és mint írtam, utána is lehet, h csak feszítőt kell cserélni, ami ugye típushiba...
Akkor jó.
Igen a főtengely, hajtókar üresen forgatva is hallatszódna, különösen ha kritikus az állapota.
Azért karbantartásoknál tartsd szemmel a vezérmű állapotát, de nekem a 0 kilométeres CBR650F is zörög kis fordulaton, kis terhelésen menetközben, magasabb fordulaton vagy odahúzva nem csinálja.
Tatabánya -Fehérvár szakaszt úgyis imádom :)
Így vettem, csak annyi tünt fel hogy szinte tövig be lehet húzni a fékkart. Elsö szerelö folyadékot cserért oszt jónapot :)
Persze nem lett jobb. Most a másik elmondta hogy azért ilyen mert nem ehhez való. Kisebb dugattyú, kevesebbet nyom és így ennél tövig kell húzni.
Szóval csere.
Ha neked megvan mennyiért lenne eladó? Milyen állapotú?
CBR 600F4i -hez keresnék gyári első főfékhengert, ha valakinek esetleg hentereg egy felesleges ne tartsa magában :)
Próbaúton mindjárt az első kanyarodásnál majdnem borultam. A villaolajjal együtt az egész motor kicserélődött. Tanulhatok mindent a nulláról...
Bár az is igaz, hogy vannak motorok ahol nem is írják pedig nem igaz hogy nem használódik el.
Nyúlás van csak megadva ami felett kell cserélni, de az rögtön kiderül, ha a feszítő egyből végállásba ugrik :)
A Suzi GS-nél megvolt, h hány szemet kell lemérni és volt egy határérték, ha a felett volt, akkor csere. De én se szedném szét a motort, ha nem szól. Addig tuti nincs megnyúlva, és mint írtam, utána is lehet, h csak feszítőt kell cserélni, ami ugye típushiba...
Vezérműláncot mennyi kilóméternél illik cserélni?
03as f4i
Igen a főtengely, hajtókar üresen forgatva is hallatszódna, különösen ha kritikus az állapota.
Azért karbantartásoknál tartsd szemmel a vezérmű állapotát, de nekem a 0 kilométeres CBR650F is zörög kis fordulaton, kis terhelésen menetközben, magasabb fordulaton vagy odahúzva nem csinálja.
egyenlőre úgy néz ki eladva, csak a kipufogó dob maradt meg már az FS-re.
Üdv.