Sziasztok! F4 be szertném a csutka kormányt kicserélni egyenes re. Szerintetek bovdeneket ,fékcsövet kell cserékni. Vagy estleg màsként elvezetve elér???
Üdv.
Segígtséget szeretnék kérni.
Volna egy '87-es cbr 500f-em csapágyat cseréltünk a hátsó kerékben viszont a 2 csapágy közti távtartónak nem ütköztek neki a csapágyak illetve nem is gyái már ez a távtartó és ilyet szeretnék szerezni de mivel már nem gyártják sehol nem találok hozzá sehol. Az lenne a kérdésem hogy esetleg valamelyik újabb típusé jó lenne-e hozzá?
Előre is köszönöm a segítséget.
Nekem micsivel kevesebbet evett. Esztergomba vittrm beállíttat i a Prop-Tech-hez. Ott akkor asszem 28ért állították be. Sportdob+legszűrő is volt benne. Nagy csodát ne várj. Ha szeretnél valami érzékelhető változást, basszál fel előre legalább eggyel kisebb lánckereket. Inkább 2-vel. Én hátra meg raktam fel 6tal nagyobbat. Akkor jól mozog
Vagy vegyél egy ezrest
Nekem van, de szerintem nem nagyon éri meg. Valamivel egyenletesebben húz és egy kicsit nyomatékosabb alul, kb. ennyi. De ehhez van benne sportlégszűrő (2009-ben 16.300,- Ft, Yoshimura dob 89.000,- Ft) Aztán 2011-ben vettem Agonál és hangolta be. PC 79.000 + beállítás 40.000 + 4.000 lambda szonda kiiktató. Így lett főtengelyen 115,7LE, keréken 100,5LE. Szóval ha összeadod a ráköltött píízt, qrvára nem éri meg szerintem, de ízlés dolga. Azóta gondolom nem mentek lejjebb az árak, de megnézheted a honlapján. http://www.agomotors.hu/webshop/
Ja, és most már gondolom lassan újra is kéne hangolni, ami szintén nem kevés...
Szia!
Igen, a gyári 16/45 és 108 szem. És szvsz teljesen felesleges 525 helyett 530-ast tenni rá, a vastagabb lánc+kerekek nehezebbek is. Ha nagyon változtatni akarsz rajta, akkor fogszámot.
Hello srácok
Lánccsere előtt állok. Feszítésnél észre vettem hogy szakaszosan meg van nyúlva, nem gyengén. Hiába tudnék még ráfeszíteni, van ahol 3 cm a lógás, van ahol szinte nulla és feszül.
Többféle adatot találtam a neten és különböző fórumokon, ezért kérdezném a szakiktól. 2003 CBR600 F4i, 16 első, 45 hátsó, és 108 a lánc? Ez a gyári áttétel? Érdemes a DID ből mondjuk az 525 helyett az 530 at venni?
Köszi
cbr f 3 alapjárati fúvóka méretét tudja valaki
Sziasztok Eladó szeretett paripám. ...
Segígtséget szeretnék kérni.
Volna egy '87-es cbr 500f-em csapágyat cseréltünk a hátsó kerékben viszont a 2 csapágy közti távtartónak nem ütköztek neki a csapágyak illetve nem is gyái már ez a távtartó és ilyet szeretnék szerezni de mivel már nem gyártják sehol nem találok hozzá sehol. Az lenne a kérdésem hogy esetleg valamelyik újabb típusé jó lenne-e hozzá?
Előre is köszönöm a segítséget.
Vagy vegyél egy ezrest
Ja, és most már gondolom lassan újra is kéne hangolni, ami szintén nem kevés...
525-ös erősített RK-t kapott RK lánckerekekkel.
Viszont ami rajta volt az 520-as, nem csoda hogy nem bírta a kiképzést :)
Igen, a gyári 16/45 és 108 szem. És szvsz teljesen felesleges 525 helyett 530-ast tenni rá, a vastagabb lánc+kerekek nehezebbek is. Ha nagyon változtatni akarsz rajta, akkor fogszámot.
Ilyen és ehhez nagyon hasonló ülésrögzítőt keresek. A bowden csatlakozója lehet más
Köszi
Lánccsere előtt állok. Feszítésnél észre vettem hogy szakaszosan meg van nyúlva, nem gyengén. Hiába tudnék még ráfeszíteni, van ahol 3 cm a lógás, van ahol szinte nulla és feszül.
Többféle adatot találtam a neten és különböző fórumokon, ezért kérdezném a szakiktól. 2003 CBR600 F4i, 16 első, 45 hátsó, és 108 a lánc? Ez a gyári áttétel? Érdemes a DID ből mondjuk az 525 helyett az 530 at venni?
Köszi