Kötekedjél még! Rendes 4 hengerest sem tudtál venni
Megjegyzem, vélhetően előbb fogom újra cserélni a Joghurtos dobozt, mint akkut kelljen benne cserélni
Úgy számoltam 5 évet használom, ennyi idő alatt belerakok annyi kilométert, hogy csere érett lesz, aztán visszatekerem az órát 5000-re és eladom mint megkímélt, pályán és terepen nem használt, csak vasárnap a fagyizóig, álló motorral eltolt hobbijárművet
"Az volt az első és utolsó hogy én AGM-et vettem."
Nya szóval ez így nem fogja megállni a helyét.
Már ha az akku halála után nem akarod lecserélni azt a tejfölösdobozt.
Ja hogy AGM. Az hát, mást nem is tesznek új motorokba, mert kevesebb a probléma vele, de ettől még tény, hogy a rideg tartást nem viselik olyan jól, mint a klasszikus savas.
Megjegyzem nekem a Varta savas bírta 2 évet is szabadban tárolva télen nem töltve.
Az Unibat AGM , amit én savaztam fel, tehát tuti új volt, pedig 1 szezont ment el, pedig 10fokos pincében csepptöltésen volt. Az volt az első és utolsó hogy én AGM-et vettem.
MZ-be meg 2000 forintért veszek riasztó akkut, ott nincs önindító, és az is bír 2 szezont úgy hogy magasról teszek rá.
Az a baj a motorakkura legyen az akármilyen márka csak 6 hó gari van pont a tél miatt nem vállajak az egy évet mert 75% ember csak letámassza ősszel és tavasszal csodálkozik hogy nem indul és ugye ezeknek az akkuknak a teljes lemerülés a vesztük ha sokáig úgy vannak hagyva
Igen az ilyeneket érdemes elkerülni. Unokatesóm vett valami ilyen olcsó kínait. Fél év a gari 7 hónapos korában az akksi full zárlatos lett le is állt a motor. Tolhatta haza. Még jó, hogy nem messze történt a házuktól...
No igen, tulajdonképpen bármilyen márkás akkut vehet nyugodtan, nem lehet mellé lőni.
Csak az ilyen FIJAM meg UNIBAT és egyéb kínai dolgokat kell kerülni.
És legalább igazi gép,nem az a szintetikus tejfelescsupor.
Najó, ne trollkodjuk szét a CBR-es topikut, menjünk át az Üzenőfal topikra egymást szivatni
Megjegyzem, vélhetően előbb fogom újra cserélni a Joghurtos dobozt, mint akkut kelljen benne cserélni
Úgy számoltam 5 évet használom, ennyi idő alatt belerakok annyi kilométert, hogy csere érett lesz, aztán visszatekerem az órát 5000-re és eladom mint megkímélt, pályán és terepen nem használt, csak vasárnap a fagyizóig, álló motorral eltolt hobbijárművet
Nya szóval ez így nem fogja megállni a helyét.
Már ha az akku halála után nem akarod lecserélni azt a tejfölösdobozt.
Az Unibat AGM , amit én savaztam fel, tehát tuti új volt, pedig 1 szezont ment el, pedig 10fokos pincében csepptöltésen volt. Az volt az első és utolsó hogy én AGM-et vettem.
MZ-be meg 2000 forintért veszek riasztó akkut, ott nincs önindító, és az is bír 2 szezont úgy hogy magasról teszek rá.
Legalább is a márkás akkuknál.
Csak az ilyen FIJAM meg UNIBAT és egyéb kínai dolgokat kell kerülni.