Sziasztok lenne egy kérdésem vettem egy Honda cbr 600f2 motort és az a gond vele mikor be melegszik pukkadozik olyan mit ha kihagyna a gyújtás de csak melegen csinálja meg egyenletlen az alapjárat mi lehet a gond ? A gyertyákat meg az aksit cseréltem . Köszi a válaszokat előre is .
Ez a bosszantó. Nem látott nem hallott modern klímás gép volt pedig. Nekem Mivv gp dob volt fent ugyhogy hangja is volt a mocinak, hiába nem mentünk gyorsan.
no ezért kell a 120 db sport dob, hogy a retek traktorban is dobja el a kormány a farmer ha mőgé érsz ! sokan hisztiznek a dobok miatt, de az a legutolsó reményed nem lát nem nézd de legalább hall a barma hogy valami kö-ze-leg ! aszódon jobbra húzta minden autó a kormány és a felezőn végig gurultam mikor a yoshi volt au öreg kawán, nem dudáltak nem integettek, hagyott mindenki egy motor helyet és elengedtek. pár napja szembesültem hogy légkondi mellett halk rádióval már csak akkor hallottam meg a motort mikor a mögöttem lévőt előzte, gyári dobbal SOHA nem hallottam volna meg, még incidens is lehet hisz amit nem látsz holt térben van azt előbb fel kell ismerni majd korrigálni elengedni manőverezni egy szitu alkalmával, így viszont hogy meghallottam már kerestem is a zajforrást, hál isten tőlem messzebb fordult el, nekem is készül a dob a robogóra, biztos nem fogok gyári dobot feltenni hogy hangtalanul suhogva kitapossák a még épp beleimet !
Elsö arra járo autos hivott segitséget. Feleszméltem megnéztem mi van barátnömmel utána odamentem a traktoroshoz. Sokkot kapott kiszállt a gépböl és csak ott állt. Azt persze mondta mikor kérdeztem mégis mit csinál, hogy nem látott minket. Mondom azért van a tükör bele kéne nézni. Ja meg persze állította, hogy indexelt.
Városon belül elkezdtünk előzni egy traktort ami 2 bálaszállító pótkocsit húzott üresen, tehát nem gátolta a kilátásban. Majdnem megelőztem jött egy keresztezödés és ugy gondolta lefordul balra. Lassítottam, húzódtam balra nem sok híjja volt, hogy elférjünk, de sajnos a bal elsö kerekével megütött minket és a motort. Motor is mi is jobb oldalunkra estünk én pontosabban a fejemre és a vállamra. Eltört a lapockám. Teljesen be voltunk öltözve ez a szerencse. Barátnömnek térdét össze kellett varrni meg kötöszövet egy részét eltávolítani. Gyogytornára járunk egyikönk sem dolgozik még.
Végig figyelem, olvasom a fórumot csak nem írtam mostanában. Sajnos bő 3 hete barátnőmmel balesetet szenvedtünk a motorral. Jól vagyunk épülünk felfelé lassan. A motor sajnos gazdasági totálkár lett. Tavaszra venni akarok másik motort. Az F4i-n, és a VFR 800 Vtec-en gondolkozom. Van itt valakinek ismerősi körében ilyen VFR? Ha igen mennyire elégedett vele, milyen típushibái vannak?
Nos,F3 ba raktam egy Kína ebayes F2 benzincsapot,vakumot meg csinalnom kell.
Kerdes van okom felni?
Illetve hogy a rakba jon le a gyari csaprol a tekero,igy nem tudom elzarni,nagyon bent van a tekeroje.
Köszi a videókat már láttam. A két anyag azonos vagy közel azonos lehet. Régebben néztem az árát tizenezer forint. Nemsokára veszek aztán kipróbálom. :)
Én a helyi 100 Ft-os üzletben kaptam,Moyra nevezetű porcelánpor és a hozzá való liquid,1900 ft volt a kettő.De szerintem bármelyik márka megfelelő.Szerintem legalább egy 10-12 grammos port vegyél mert fogy elég gyorsan,és legalább egy 20 ml-es folyadékot,van lassan és gyorsan kötő,utóbbi jobb.
Fejidomon hiányzott két nyúlvány,abban tényleg nem bíztam hogy meg fogja tartani,de megcsináltam vele,megrángattam nem tört le,piszkosul fogja.Vegyél egy aceton körömlakk lemosót is azzal érdemes a művelet előtt áttörölni a javítandó felületet,úgynevezett primerként működik.
Linkelek két videót,mindkét módot próbáltam,ecsettel nekem gyorsabban ment és jobben el tudtam dolgozni az anyagot. http://youtu.be/YugxMtZKfTg http://youtu.be/BfdjlqIqDQI
Ezek pedig a saját javítások,előtte-utána,farokidom,belül a lámpatartó fül tört ki anyaggal együtt,és a fejidom füleket pótoltam,tudom nem szép,de szükséges és semmi nem fog látszani belőle,takarja az óracsport a másik oldalt a légbeömlő burkolat.
Szevasztok,remélem nem "sufnituningos"-oztok le nagyon,de gondoltam megosztom mai tettemet..
Oldalidomot,farokidomot javítottam,repedést,törést és letört fület,nyúlványt kinek hogy tetszik,és itt jön a lényeg,porcelán műköröm építő szettet használtam,utánaolvastam hogy mi is ez az anyag,akrilpor.Végül is műanyag, hasonló mint a plexi,csak valamivel rugalmasabb,van hozzá liquid,egy folyadék ami oldószeres "ragasztó".A repedéseket,törést kigyököltem,csiszoltam,zsír-portalanítottam.Vékony ecsetet mártottam a folyadékba ezt az akrilporba,az ecset végén kb olyan állagú kis gombóc maradt mint a fogkrém,és ezzel szépen kitöltöttem apránként a gyököt.Ez az anyag kissé oldja a felvitelkor magát a idom anyagát és amikor az oldószer elpárolog az anyag megköt és merev adhéziós kötést hoz létre.Persze előtte kipróbáltam az ötletet egy régi törött robogó oldaidomon,szintén abs anyag,15 perc száradás után erősen rángattam feszegettem,egybemaradt,egy anyagként viselkedett.
Csak azért osztottam meg ezt a dolgot hátha van valaki éppen ilyet készül javítani,kisebb javítandó idom problémája,ami otthon is könnyen orvosolható 2000 ft-ból.
A nagyobb hibák esetén persze én is műanyagos műhelybe vittem volna.
Most már gittelés,csiszolás,alapozó és jöhet a fényezés..:)
Emlékeim szerint Ataa haverjának az van, de lehet tévedek. Mostanában nem fórumozik, biztos fogva tartja még a felújítás, ami beszippantotta.
Végig figyelem, olvasom a fórumot csak nem írtam mostanában. Sajnos bő 3 hete barátnőmmel balesetet szenvedtünk a motorral. Jól vagyunk épülünk felfelé lassan. A motor sajnos gazdasági totálkár lett. Tavaszra venni akarok másik motort. Az F4i-n, és a VFR 800 Vtec-en gondolkozom. Van itt valakinek ismerősi körében ilyen VFR? Ha igen mennyire elégedett vele, milyen típushibái vannak?
Előre is köszönöm.
Nem ette meg a benzin vagy ilyenek?Remisztgetnek mar mindennel.
A tekerő kérdéshez viszont nem tudok hozzászólni. Én kényelmesen elérem, idomok nélküli az enyém.
Kerdes van okom felni?
Illetve hogy a rakba jon le a gyari csaprol a tekero,igy nem tudom elzarni,nagyon bent van a tekeroje.
Fejidomon hiányzott két nyúlvány,abban tényleg nem bíztam hogy meg fogja tartani,de megcsináltam vele,megrángattam nem tört le,piszkosul fogja.Vegyél egy aceton körömlakk lemosót is azzal érdemes a művelet előtt áttörölni a javítandó felületet,úgynevezett primerként működik.
Linkelek két videót,mindkét módot próbáltam,ecsettel nekem gyorsabban ment és jobben el tudtam dolgozni az anyagot.
http://youtu.be/YugxMtZKfTg
http://youtu.be/BfdjlqIqDQI
Ezek pedig a saját javítások,előtte-utána,farokidom,belül a lámpatartó fül tört ki anyaggal együtt,és a fejidom füleket pótoltam,tudom nem szép,de szükséges és semmi nem fog látszani belőle,takarja az óracsport a másik oldalt a légbeömlő burkolat.
Oldalidomot,farokidomot javítottam,repedést,törést és letört fület,nyúlványt kinek hogy tetszik,és itt jön a lényeg,porcelán műköröm építő szettet használtam,utánaolvastam hogy mi is ez az anyag,akrilpor.Végül is műanyag, hasonló mint a plexi,csak valamivel rugalmasabb,van hozzá liquid,egy folyadék ami oldószeres "ragasztó".A repedéseket,törést kigyököltem,csiszoltam,zsír-portalanítottam.Vékony ecsetet mártottam a folyadékba ezt az akrilporba,az ecset végén kb olyan állagú kis gombóc maradt mint a fogkrém,és ezzel szépen kitöltöttem apránként a gyököt.Ez az anyag kissé oldja a felvitelkor magát a idom anyagát és amikor az oldószer elpárolog az anyag megköt és merev adhéziós kötést hoz létre.Persze előtte kipróbáltam az ötletet egy régi törött robogó oldaidomon,szintén abs anyag,15 perc száradás után erősen rángattam feszegettem,egybemaradt,egy anyagként viselkedett.
Csak azért osztottam meg ezt a dolgot hátha van valaki éppen ilyet készül javítani,kisebb javítandó idom problémája,ami otthon is könnyen orvosolható 2000 ft-ból.
A nagyobb hibák esetén persze én is műanyagos műhelybe vittem volna.
Most már gittelés,csiszolás,alapozó és jöhet a fényezés..:)