Juj! Ott azt írja hogy ellenőrizd a folytonosságot a fekete/kek és test között. Nem összekötni!
Nyomás a könyvben le van írva. Hívj ha van még kérdésed. Nem tudok irni mindig.
Tudom,az a szar úgy zörög mint egy rossz varrógép. A 20 éves gyárinak sokkal kisebb hangja volt.
És ohh ez a fekete-fehér fekete-kék összekötős a könyvben leírt áthidalás egy darab vezetékkel.Meg is van adva percre 700 ml kell lennie a nyomásnak. Csak a könyvben angolul fekete-kék és ground-ot ír ami megzavar.
Kösziiiii.
Well.....Kínában nem bíznak. De viszonylag egyszerű a hibameghatarozas. A fekete/kék vezetékre tegyél egy kis lámpát (csekk lámpa) és menj motorozni. Ha megall a motor nézd meg eg e a lámpa. Ha ég akkor a pumpa halott ha nem akkor a relé. De vigyázz mert álló motornál nem húz a relé csak ha indítozol vagy ha jár a motor.
Másik teszt ha direktbe adsz pozitívat (fekete/fehér összeköt a fekete/kékkel) és úgy próbálsz motorozni. Vigyázz mert bármi baj esetén a pumpa nem áll meg amíg a gyújtást le nem veszed!
Tulajdonképp csak annyit kéne tudnom hogy szar ez a relé vagy nem,mert egyszerűen leáll x idő mulva.
Beindul a garázasban,meg 5 percet,sőt elindulok vele majd mintha kifogyna a benzin megáll mint a szög random időközönként.
Karbi kitakarítva,tömítések,tűszelepek újak,egy déllelőtt állt egy tanknyi nyomás alatt nem folyt be ac új kínai.Mégis megyek vele van hogy 2 km-t van hogy huszat és mintha kifogyna a benzin,megáll.Majd áll két napot és mise trtént volna beindul oszt megy tíz percet a garázsban.
Gyanu az erre a relére terelődött,mintha elzárna és nem indul ujra random.
De 12-16 rugó ez a szar,csak úgy nem venném meg hátha ez a baj.
Csak óvatosan! A pumpa test a G azaz green máshonnan jön. Ha a pumpát akarod tesztelni adj a fekete kékre +-at. Egyébként fekete/fehér gyújtás pozitív míg a harmadik a trafó primerkorerol jön amiből a relé tudja hogy jár a motor tehát meghuz.
Felötlött hogy le kell tesztelnem a rendszert.Manualt böngészve rövidre kell zárni a relé csatlakozóján a Fekete-Kéket és a földet.
Namost a rajzok alapján a Fekete-kék megy a pumpára a fekete-fehér és a kék-sárga meg az ECU-ba.Itt sehol nincs föld.
Lesütni nem szeretnék ecu-t így megrekedtem.Kezd enyhén kanna benzin effektusom lenni.
Keresnék 97-es F3-hoz valamilyen látható elektromos rajzot,a letölthető manual-ban található olyan szar felbontású hogy a szín jelöléseket sem látom.
Hol találok normális jó felbontású rajzot?
Nem mondom, hogy ismertelek, de voltam ott 1-2-szer:) a CB400-amon még te cseréltél láncszettet '99-ben.
te nem arnóti voltál régebben?
Nyomás a könyvben le van írva. Hívj ha van még kérdésed. Nem tudok irni mindig.
És ohh ez a fekete-fehér fekete-kék összekötős a könyvben leírt áthidalás egy darab vezetékkel.Meg is van adva percre 700 ml kell lennie a nyomásnak. Csak a könyvben angolul fekete-kék és ground-ot ír ami megzavar.
Kösziiiii.
Másik teszt ha direktbe adsz pozitívat (fekete/fehér összeköt a fekete/kékkel) és úgy próbálsz motorozni. Vigyázz mert bármi baj esetén a pumpa nem áll meg amíg a gyújtást le nem veszed!
Ez azért statisztikailag nehezen veszem be.
Beindul a garázasban,meg 5 percet,sőt elindulok vele majd mintha kifogyna a benzin megáll mint a szög random időközönként.
Karbi kitakarítva,tömítések,tűszelepek újak,egy déllelőtt állt egy tanknyi nyomás alatt nem folyt be ac új kínai.Mégis megyek vele van hogy 2 km-t van hogy huszat és mintha kifogyna a benzin,megáll.Majd áll két napot és mise trtént volna beindul oszt megy tíz percet a garázsban.
Gyanu az erre a relére terelődött,mintha elzárna és nem indul ujra random.
De 12-16 rugó ez a szar,csak úgy nem venném meg hátha ez a baj.
Felötlött hogy le kell tesztelnem a rendszert.Manualt böngészve rövidre kell zárni a relé csatlakozóján a Fekete-Kéket és a földet.
Namost a rajzok alapján a Fekete-kék megy a pumpára a fekete-fehér és a kék-sárga meg az ECU-ba.Itt sehol nincs föld.
Lesütni nem szeretnék ecu-t így megrekedtem.Kezd enyhén kanna benzin effektusom lenni.
Hol találok normális jó felbontású rajzot?
http://www.bazismotor.hu/shop/...