Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A gerjesztett generátoros mocikat is simán el lehet indítani aku nélkül(ilyen az összes hagyományos szoc tipus) Namost arra gondoltam, hgy mivel a cbr annyira olcsó, hogy olyan már nincs is, így nem valószínű, hogy letiltana a kompóter, ha nincs benne aku:)
kitartok, mert feleslgesenek tartom, max fogom és az első telót megmozgatom és ennyi...

amit amúgyis kell mert kb 10 méteren tologatom a gépet hogy ne az terembe kelljen beindítani...
ha elolvasod a használati utasitást asszem abban is úgy van irva hogy menni kell vele egyet a téli beinditás alatt ... gondolom nem véletlenül... bár nagyon kitartasz az igazad mellett
ha ilyen tötrénne szerintem, cserés a szimering amúgyis...
Nincs köze a tehermentesítéshez, a szimering így is úgy is hozzáér a krómszárhoz.Sok ilyennel találkoztam már, főleg régebbi típusoknál, de az új motoroknál is előfordul.
ha tehermentesítve van a cucc, nem hiszem hogy ilyen előfordulna...
Sziasztok.
Szerintem azért kell megmozgatni néha a teleszkópokat, mert a szimering gumi felülete letapadhat a fémre ha sokáig nincs kenve, és tavasszal az első megmozdításkor egyből kiszakad. De mondjuk szerintem ehhez kell azért 2-3hónap mozdulatlanság.
de nagyjából kiszedtem a lényeget, há de mondtam, hogy én ehhez nagyon nem értek.
he? vmi error van a nyelvi sémáddal!
A gerjesztett generátoros mocikat is simán el lehet indítani aku nélkül(ilyen az összes hagyományos szoc tipus) Namost arra gondoltam, hgy mivel a cbr annyira olcsó, hogy olyan már nincs is, így nem valószínű, hogy letiltana a kompóter, ha nincs benne aku:)
az nsrem aksi nélkül aszonta csoki!

jah ha jól tudom berugúkasookat meg lehet oldani ilyen nem tom mikkel... de ezekhez nem értek. az öndító aszongya aksi nélkül, hogy csocsi.
nekem a hátsó emelőmet a motopartsnál vagy hol vettük itt is szoktak hirdetni az oldalon cbr125hö ilyen olyan kiegészítőket, 15,000ért ésolyan az emelő hogy rátettük a motort, 1 az hogy féloldalasan állt,visszaittük óó ez normális összeütögették, felruktuk jófasza...2nap mulva megyek le,nem birtam megmozdítani a hátsó kereket leért...pedig mikor fölraktuk 3cmre volt a földtől...szal tőlük ne vegyetek sztem, ha még nincs.
a fékdugatyúk, de akkor az "statikus"...

mondj lécci pár csapágyat, ami beragadhat.

zárójelesen megjegyzem, egy kis cbr én is kihoznék.
miért ne mennének akksi nélkül? az én Apriliámat akksi nélkül hoztuk el !
a fék aznemigazán forgó mozgó alkatrész !
azért sok helyen vannak csapágyak én azokat nem igazán akarnám hogy beragadjanak !
meg amúgysem bírok ki egy hetet sem hogy ne menjek vele ! eddig még csak 83 kiómétert mentem a géppel
mire gondolsz? kerekekre? fékekre, rúgóstagokra?

felesleges! a lényeg hogy motorikusan legyen járatva üzmei hőmérsékletre mimimum...

jah és kerekek és a legéscsillapítok végett kell tehermentesíteni azaz felstócolni, de nem kell mozgatni őket... miért kéne?
Szoktunk is táncolni benne
én úgy gondolom hogy ilyenkor minden forgó mozgó alkatrészt meg kell mozgatni márpedig azok nem csak a motorban vannak !
de hát mindenki másképp csinálja ...
Doky: Bővel elég adíg járatni, míg el nem éri az üzemi hőmérsékletet, a lényege, hogy a rendszerben elkerüljük a kicsapódásokat, értem alatta benzintankban a pára és így tovább, felesleges gurulni is, a lényeg hogy motorikusan üzemi hőmérsékletű legyen minimum.

emzoli22357: Nem tom milyen motor megy aksi nélkül még, de én a Simsononomon és a babettámon kívül nem igen tudok.
Lehet, hogy félreértem,és ha beindítod betezsed, de van amellyik töltő elektronika elhalálozik , ha aku nélkül jár a motor.(monnyuk ez valszeg nem is megy aku nélkül:)
Mindenesetre, ha megy aku nélkül is, akkor szerintem ne járassad nélküle.
nem csak beinditani kell hanem menni is vele egy lightos kört különben nem ér semmit !
ó hát egy végsebességezéshez elég már a tudásod ! de akkor majd tavasszal ....
Gépről minden porszem eltávolítva, jobban ragyon mint ha a gyárból jött ki volna... aksi kivéve, fűtött helyre rakva. 2-4 hetente beindít, üzemihőmérséklet eléréséig, majd kis röfögtetés. így várja a tavaszt
Kép lesz.
Dehogy néztem még a végét 2hete tanultam meg váltani, és az utóbbi időkben nem volt valami motoros idő
Majd a jövő meglepetése lesz a teljesítmény és tavasszal megyünk is az elkerülőre .
Meszek dolgok ezek... Nekünk spec nincs garázsunk... van egy udvari raktár, ami mondjuk viszonylag üres, de hát a franc tudja, ponyva és udvar és csókolom... nem fogom betolni a mocit az ajtón, amilyen az én sztájlingom, tuti letörném a tükröket vagy az indexeket, vagy mindkettőt