Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem kell csavarni hanem egy pöcköt kell a helyéröl kiakasztani ha megnézed szemböl a lámpatestet láthatod h egy ilyen fémdrot darab van az ízó mellett és azt kell háturol kiakasztani és utána kihuzható ízotokostul, ízostul az egész a lámpatesböl!
Mondjuk nekkem nagy a kezem, és türelmem sem sok így elöször mindig leszerelem a fekete boritás mindkét oldarol majd a müszerfalat is kicsavarozás után megemelem és ugy már van elég helyem!
hát amerre tudod!
Hali! volt ma valaki rajtam kívül gurulni? nálunk 15 fok volt aztán letoltam laza 70km-ert..
a mocin a lámpába az égőt hogy kell kicserélni befér a kezem elérem az égőt,de merre felé kell csavarni vagy hogyan?
Nem érekrá délután dolgozom , miindjárt indulok.DE péntek délelőtt eltudok ugrani ha kell viszek elektromos dolgok javításához motyókat. Este féltizenegy-kor rámegyek MSN-re meg ide.hatudsz akkor jelentkezz vagy hadjál üzenetet.
Rég voltam itt, de megvannak a vizsgáim, és hétfőn megyek okmányirodába jogsit készíttetni.
CBR-rel csináltam a vizsgákat.
Jövőre majd én is mennék pályázni, meg gurulni.
mosön (Bandi) !

csütörtök délután ráérsz? nekem az karaj lenne mert úgyis szerelem a gépet mert az idex baszakszik!
Az egy dolog... Nekem attól még sikerülhet
Mellesleg mióta motorozol? És miért pont a cibere?
Sziasztok!

Nekem 1 2004-es gsxr600-om van,és azt szeretném megtudni hogy mennyi a jelenlegi tax ára.Tudnátok egy olyan oldalt mondani ahol ezt meg tudom nézni?
Sajna olyan kép nincs amin látszik az egész
(én pácoltam, és lakkoztam a gerendákat )
Nem vagyok nagyon sértődős típus...
Csak egy picit...
Én megmondtam....
Szerintem Te is tudod hogy én meg sehogy se értettem. Nehogy ezen sértődj most meg!
Ne szívd mellre!
szerintem a cbr nem megy akksi nélkül, pont az van amit mondtál, nem engedi az elektronika
igen, úgy látom itt is lebuktam :)
annyira nem bonyolult kideríteni, csak le kell szedni a deknit
aham..
jó, amikről szó volt(dt, af1, nsr stb) ezek mind állandó megnesü generátorral vannak felszerelve, világos, hogy simán mennek akku nélkül(hiszen a gyujtáshoz szükséges feszelyt maga az állandőmágneses lendnkerék generátor állítja elő, a gyujtáshoz semmi köze az akunak) elleneben azoknál a motoroknál, a miknek a generátora nem állandómágneses, hanem elektromosan gerjesztett, azok nem igen szeretnek aku nélkül menni, mivelhogy ott a gyula az akuról megy. Tolással ezek is beindíthatók, ,mert akkor a generátor már ad elég áramot a saját gerjesztéséhez,de VANNAK tültő elektronikák, amik ezt az aku nélküli üzemet nem tűrik, mert ilyenkor fogysztó híján a teljes töltő áramot maga a szabályzó kénytelen eldiszipálni, márpedig azoknak a hűtüfelületét nem ilyesmire méretezték.
A sok hadoválásból mindössze azt kartam kihozni, hogy ugyan fingom sincs, hogy a kis cbr töltüelektronikája milyen, de én nem próbálnám ki aku nélkül,mert LEHET hogy nemszereti, nembiztos, csak lehet.
Aprilia Pegaso és Yamaha DT is ! és világitás minden működik faszául!
meg biztos forrásból tudom hogy suzuki rg, és honda mtx is megy akksi nélkül, nomeg aprilia af1(szerintem igen, akksi nélkül konkrétan ezt nem próbáltuk, de olyan akksival amiből egy huncutt szál voltocska sem jött ki azzal igen, tök poén volt, fejjel lefelé fordítottad az akksit és olyan volt a benne lévő cucc mint a zselé azzal a különbséggel hogy ennek a színe inkább a hányáshoz hasonlított )
Nekem érdekes módon ment az nsr akksi nélkül is
Önindítós az tény, de tolom egy métert és beröffen...
Te az Ölbei csapatában mész nem?
Félre ne értsetek nem észt szeretnék osztani, csak a tapasztalataimat osztom meg veletek (ami nem sok, kb 3éve vagyok motorszerelő) Egyébként tényleg bőven elég ha megmozgatod, de azt hiszem ezt írtam először is. :)
hát ez valami nonszensz, hülye gép, monnyon le:)
Amúgy sem baj, mert nem volt valami értelmes hsz:)