nekem bringával van még kevés stabilitási próbléma, valamikor megy, valamikor meg nem jön össze, attól is függ hogy keltem fel, mocit meg nem így akarom összetörni
Egyenlőre még nem megy sokat, méterre pontosan nem tudom sose mértem le. 1esben tilt ---2-es és leteszi az elejét. Még egyenlőre stabilitásiproblémáim vannak szal oldalra elkanyarodik , gyakorolni kell még, hiába virsli van hátul. Meg a holtpontot kellene eltalálnom
Hát igen, ezért nem szoktam én ilyenekkel szórakozni, na jó mtx emeli az elejét ha húzom neki, de scak ilyne 20 centire, ha akarnám jönne tovább is, de nem akarom
+ 13 Le -nél nem a motor fogja felelmelni az elejét, hanem meg kell rántani... De a kormánycsapágyai, és a villái tuti megsínylik :D hehe Ahogy stope nál is :D
Az egykerék, gumiégetés nem ad neki sokkal több terhelést, mint ha simán menél vele! A láncot a lángatás cibálja, de ahhoz ez a kis motorocska gyenge! Ahhoz kellene 60-70 Le... És a gyári lánc általában jobb minőségű, mint a piacon lévők nagyrésze!
Tény hogy 1szer 2szer hamarabb kellet volna takarítanom, de szerintem nem ez befolyásolja a kinyúlást, legalábbis nem túlnyomórészt! Sok volt az 1kerék, gumiégetés, állatkodás. Azt sem kell elfelejteni, hogy a gyári lánc általában allul van méretezve a teljesítményhez képest!
Valaki megmondaná, hogy 4000-es szervízen mit csinálnak? Az tényleg olcsó lánc lehetett, hogyha ennyiből kijött minden. Nem akarok hülyeséget mondani, de mintha a multkor láttam volna a DID láncot csak a lánc ára több volt mint ez a szervízköltség
12 e km után megetted a láncot, egy 13 lovas motoron? Kicsit kenegetni kéne néha, nem? Nekem az aprilian a gyári regina, pedig nem is O gyűrűs volt, elment 40 e -et....
Hi all! Jó régen írtam ide Nem akarom elkiabálni de úgy tűnik jönnek a jobb idők (kopkopkop) szal irány darány... Átléptem a bűvös 12e km-t is, a szervíz sem volt sok Szal 100%-osan készen áll az idénynek! Valamerre elkellene menni gurulni! Ki hogyan vélekedik? 7végén lehet átnézek kecsóra a pályára. Esetleg van aki velem tart? Széles utat! É még azért óvatosan, még nincs nyár!
jah meg fejidomban a visszapillantó? HA megnézed a nagyított képet, akkor azon látszuik, a felfogatás, ahol amiénken van... akármikor felrakok neked én is így egy indexet... és attól nem lesz 150... szeintem ( Én a hirdetőt bírálom, mielőtt valaki félreérti!)
Szerintem is baromság a 40LE... Attol h beleraknak 1 power szelepet nem lesz 150% tejesítmény javulása ( meg még a +25ccm -től sem....), meg ugye a súly is, ha midnen csak akkora mint a 125-s akkor is a henger alapból nagyobb...
cbr125ösön is sokat lehet ne dobni csak tudni kell mivel ..... ha vki tud németül vagy angolul annak msnen tudok segíteni
gyújtás elektronika (sport) ---- 15-20ezer
meg még van pár finomság
Az új 850E Ft, 0,4 Le növekedés, 0,5 Nm növekedés. De hízott 3,9 kilót szerencsére (?) az injektor meg ezek miatt. Sajnos ezzel (nagyon) picit rosszabb lett a súly/lóerő arány. Motorkatalógus 2007 szerint jobb a gázreakció, nyomatékleadás. Mégvalami?
Amúgy visszaolvashatnál te is néha...
gyújtás elektronika (sport) ---- 15-20ezer
meg még van pár finomság
Amúgy visszaolvashatnál te is néha...